Az meg hogy? Nincsenek olyan rossz vasaid pedig... Mióta Vfékem van elõl,(verin) azóta megint tudok elsõ keréken megállni, míg a montival nehezen (pedig tárcsa van már, kopik is rendesen az elsõ gumi :-D ). Elötte normális fékpofával szintén beton mód fogott az outi... nemtom... dobj rá Vféket, vagy csak vfékpofát. (Gondolom Vféket csak telóval lehet, de én pl imádom a telón outin, sokkal komfortosabb ofkorsz )
Ez nekem nagyon bejött, nagyon jól fog, és vizes felnin is sokkal jobban/hamarabb fog.
Igen ez a fék eredetileg a Paris-Roubaixra lett kifejlesztre (mármint az outi verzió), már én is néztem, csak a leírásban olvatam, hogy az egyik szín(réteg) fõleg sáreltávolításra van...én meg rossz idõben úgyse megyek outiva.
Igazából alapjáraton nincs baj a fékhatással, csak akkor van baj, ha egy barom'rcú bevág eléd. Nos normál esetben erre nem kerül sor, szóval ha kerülöm õket, nem is kell hirtelen fékezni...elméletileg. Szóval ott van értelme összehasonlítani, hogy a múltkor Prestne bevágtak elém, és épphogy meg tudtam állni...ha akkor outi van alattam, akkor biztos az ütközés! És az ciki!
Az outi gép fékezésével azért vannak gondok, mert ugyebár úgy fékezünk, hogy lassul a kerék és az abroncs meg az aszfaltfelület között létrejövõ súrlódás fékez (ha minden igaz) De mivel az outi abroncs kb egy 1 Ft-osnyi felületen érintkezik a talajjal, ezért hosszabban kell fékezni.
A blokkolásnak meg semmi értelme...az nem fékezés, hanem faralás és nagy sebességnél veszélyes.
Egy keréken megállás? hmmm nekem is volt már ilyen
Az elsõ outimon rosszul volt bekötve a fék, én meg berántottam (a hátsó helyett az elsõt) és olyan frankón átpördültem az elsõ kerék körül, hogy öröm volt nézni