Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 02:46
#1441
Írta 2005. november 02. - 19:29
#1442
vendég_Freerider Bálesz_*
Írta 2005. november 02. - 19:28
:(Szevasztok!!!Még új vagyok!!!De lenne 1 darab kérdésem!!Szóval:Milyen villát vegyek light Freeridra (esetleg Dirtre) ami szimplavállas,max 170 et mozog,és nem kerül többe mint 100 ezres??tudom tudom...Stance Flow...de az megbizható??Lécci segítsetek!!
#1443
Írta 2005. november 02. - 19:27
Hogy lehet azt elveszteni?
Különben szerintem csak bontott villából
Különben szerintem csak bontott villából
#1444
Írta 2005. november 02. - 19:07
#1445
Írta 2005. november 02. - 18:02
hogyha ráülsz a gépre mennyit ül be a teló, meg a rugóstag
20% cc
30% frírájd
45% dh
45%???:scared: Ez komoly?:scared: Nem sok ez egy kicsit? Vagy a repülõszõnyeg effektus miatt van ekkora beülésre szükség?
#1446
Írta 2005. november 02. - 17:44
vagy felöltözni és rájdolni
kell rá húzózár és mérõszalag
de ha nemjó akkor rugót cserélhetsz szal nemérdekes vele foglalkozni
kell rá húzózár és mérõszalag
de ha nemjó akkor rugót cserélhetsz szal nemérdekes vele foglalkozni
#1447
Írta 2005. november 02. - 17:43
jaaham..értemmár..
:mybad:
ha jól számolok, akkor úgy 8 cm-t kéne a boxxinak beülnie...no majd lemérem, ha hazaértem..ilyen hidegben úgyse lehet mást csinálni a bicóval, mint buzerálni..
:mybad:
ha jól számolok, akkor úgy 8 cm-t kéne a boxxinak beülnie...no majd lemérem, ha hazaértem..ilyen hidegben úgyse lehet mást csinálni a bicóval, mint buzerálni..
Van állásom...:bananadan
#1448
Írta 2005. november 02. - 17:40
#1449
Írta 2005. november 02. - 17:39
de mondjuk azt hogy kéne belõnöm, hogy a teló is annyira(%) üljön be, mint a rugóstag? metr a tag sag-ja jó, de a telónál szerintem úgy max1-2 cm-t ül be, ami meg nem 45%
Van állásom...:bananadan
#1450
Írta 2005. november 02. - 17:36
hogyha ráülsz a gépre mennyit ül be a teló, meg a rugóstag
20% cc
30% frírájd
45% dh
20% cc
30% frírájd
45% dh
#1451
Írta 2005. november 02. - 17:35
http://forum.bikemag...31&pp=25&page=3ezen a fórumon már minden le volt írva legalább 1szer...
Van állásom...:bananadan
#1452
Írta 2005. november 02. - 17:33
Mi ez a SAG?
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#1453
Írta 2005. november 02. - 15:54
szóval csökkenthetem a nyomást a megfelelõ SAG-ig és nem fogom felütni
ez megnyugtat...
hát...így hogy nem nagyon használom tán több is lesz mint 1 hónap...:-)
edit: köszönöm az ertekes hozzászolasokat és a jókívánságot!
ez megnyugtat...
hát...így hogy nem nagyon használom tán több is lesz mint 1 hónap...:-)
edit: köszönöm az ertekes hozzászolasokat és a jókívánságot!
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#1454
Írta 2005. november 02. - 15:53
a gyari allitasban mindig tobbet adnak meg, mint muszaly. nyugodtan hasznald kisebb nyomason, attol rosszab nem lesz. Arra vigyazz, hogy nehogy tul keveset fujj bele, mert akkor le fog koppanni, es az hatranyos dolog. de azt ugyis eszreveszed. talald meg mennyi a minimum, ami kell neki, es onnan mar izles kerdese, hogy mennyi nyomast teszel meg ra.
hasznald egeszseggel
hasznald egeszseggel
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1455
Írta 2005. november 02. - 15:52
nem hinném hogy 20% saggal fel tudnád ütni a villát, ha meg mégis, csak az MCD ül össze, nem a fémes alkatrészek
a levegõs rendszereknek nem más felületkezelés kell hanem jó tömítések
egyértelmüen a levegõsség miatt mozog másképp, de még be kell kopnia ami minimum 1 hónap!
a levegõs rendszereknek nem más felületkezelés kell hanem jó tömítések
egyértelmüen a levegõsség miatt mozog másképp, de még be kell kopnia ami minimum 1 hónap!
#1456
Írta 2005. november 02. - 15:49
bemásolom ide is, hátha itten nagyobb a lájf...
"Nos, lecseréltem a Duke XC U-turn vellámat egy Duke SL100 MCD-re. Maratonokon reményeim szerint több hasznát veszem majd a LockOut-nak, mint az útállításnak; ezen felül könnyebb is valamivel. Kipróbálni igazából még nem tudtam, de a két teló karakterisztikája valóban teljesen más. A levegõs nehezebben indul meg, és talán nem is mozog olyan szépen mint az elõdje. Ez nem tudom hogy pusztán annak köszönhetõ-e hogy levegõs, mindenesetre a becsószók felületkezelése is más, kevésbé tûnik simának. Nem tudom hogy ez azért van, mert más felületkezelést igényel a levegõs rendszer, vagy csak egyszerûen gyengébb a minõsége...
A gyártó által javallt beállítások kissé ellentmondanak egymásnak:
-ha a súlyomhoz beállítom a javasolt nyomásértéket (145-150psi), akkor csak kb. 10mm (10%) a SAG.
-ha az ajánlott SAG-ot (20%=20mm) szeretném beállítani kisebb nyomásra kell állítanom a telót.
Melyikhez ragaszkodjak? Szívem szerint az utóbbi elvet követném (a szebb mozgás, könnyebb megindítás miatt), de nem szertném felütni a villát (=nem szeretnék kárt tenni benne)
Ti mit gondoltok?"
"Nos, lecseréltem a Duke XC U-turn vellámat egy Duke SL100 MCD-re. Maratonokon reményeim szerint több hasznát veszem majd a LockOut-nak, mint az útállításnak; ezen felül könnyebb is valamivel. Kipróbálni igazából még nem tudtam, de a két teló karakterisztikája valóban teljesen más. A levegõs nehezebben indul meg, és talán nem is mozog olyan szépen mint az elõdje. Ez nem tudom hogy pusztán annak köszönhetõ-e hogy levegõs, mindenesetre a becsószók felületkezelése is más, kevésbé tûnik simának. Nem tudom hogy ez azért van, mert más felületkezelést igényel a levegõs rendszer, vagy csak egyszerûen gyengébb a minõsége...
A gyártó által javallt beállítások kissé ellentmondanak egymásnak:
-ha a súlyomhoz beállítom a javasolt nyomásértéket (145-150psi), akkor csak kb. 10mm (10%) a SAG.
-ha az ajánlott SAG-ot (20%=20mm) szeretném beállítani kisebb nyomásra kell állítanom a telót.
Melyikhez ragaszkodjak? Szívem szerint az utóbbi elvet követném (a szebb mozgás, könnyebb megindítás miatt), de nem szertném felütni a villát (=nem szeretnék kárt tenni benne)
Ti mit gondoltok?"
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#1457
Írta 2005. november 01. - 14:14
köszi a segítséget. már sikerült. nekifutottunk mégegyszer, frissült erõvel, meg nagyobb kalapáccsal.
már össze is raktam. csodákra képes egy ilyen takarítás, rengeteg dzsuva volt a szimeringeknél, jól bezsíroztam õket és mozog is már 7,5 cm-t.
már össze is raktam. csodákra képes egy ilyen takarítás, rengeteg dzsuva volt a szimeringeknél, jól bezsíroztam õket és mozog is már 7,5 cm-t.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1458
Írta 2005. november 01. - 12:18
Ne kimeld, csapj oda neki kemenyen
Amugy erdemes a csavarokat eloszor csak kicsit kicsavarni, hogy minel tobb menet fogja, eleg ha par mili kilog, igy utheted kicsit kemenyebben is, es amint beesik a csavar, kicsit kitereksz rajta, es megint megutod. Egeszen addig, amig ki nem megy a nyomorud a labbol. ( ugyanis ezeknel a villaknal a nyomorudat belehuzod a labba amikor a csavart meghuzod )
Nem kell kozben szethuzni a villat, eleg ha felforditod, ugy konnyu utni, es az olaj sem jon ki ( persze a tobbi resze legyen osszerakva, vagy teljesen kiszedve ).
Menni fog
Amugy erdemes a csavarokat eloszor csak kicsit kicsavarni, hogy minel tobb menet fogja, eleg ha par mili kilog, igy utheted kicsit kemenyebben is, es amint beesik a csavar, kicsit kitereksz rajta, es megint megutod. Egeszen addig, amig ki nem megy a nyomorud a labbol. ( ugyanis ezeknel a villaknal a nyomorudat belehuzod a labba amikor a csavart meghuzod )
Nem kell kozben szethuzni a villat, eleg ha felforditod, ugy konnyu utni, es az olaj sem jon ki ( persze a tobbi resze legyen osszerakva, vagy teljesen kiszedve ).
Menni fog
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#1459
Írta 2005. november 01. - 10:46
alsó csavarok félig kicsavar
utána a csavarok fejét gumikalapáccsal elkezded ütni, amíg be nem esik a nyomorúd
utána már csak szét kell húzni
szia
a tárcasfék odalán összejött a csavar ütögetõs dolog, kijebb is jött 1 cm-vel, de a másik oldalom nagyon makacsul ragaszkodik.
én húztam szét a villát, apám meg kalapálta, de nem moccant egy kicsit sem. hogy próbáljam szétkapni?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1460
Írta 2005. november 01. - 03:19
Pilot xc Miért nem akart most 6 cm-nél többet mozogni? Az én szar villámban az még elmegy de itt nagyon kevés, nem értem, ez a villa ilyen?
Ride everywhere.
.