Én ugyan nem sokat látok belõle, de, ha a leírásnak hinni lehet...
http://www.pinkbike....iew&image=91115
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 02:46
#13381
Írta 2003. augusztus 22. - 19:34
#13382
Írta 2003. augusztus 22. - 19:07
#13383
Írta 2003. augusztus 22. - 17:15
Az RST-knek nem csak a gumitömítése hulladék. Egy kis olaj szerintem segítene, kicsit megkenegetni a szimmeringet, lehet, hogy javítana. Ha nem, talán a szilikon spraj. Ha az sem, akkor bele kell törödni...
#13384
Írta 2003. augusztus 22. - 16:58
#13385
Írta 2003. augusztus 22. - 16:11
visszatérve kicsit az rst gumitömítésekre: pontosan mitõl is szarok? A gumi anyagminõsége, esetleg hõmérsékletfüggõsége, vagy csak simán a precizítás hiánya a ludas a dologban?
#13386
Írta 2003. augusztus 22. - 15:50
#13387
Írta 2003. augusztus 22. - 11:53
Songoku:Nekem 2000es jr.tm van,szerintem negyban nem külömbözhet a kettõ!Bár lehet hogy a szuper az levegõs? ???Nem tudom biztosan!Szóval a Jr.Tõ:
150mm út,olaj csillapítás,álíítgatni is lehet de nem túl érezhetõ!Szerintem éredemes használtan venni,én például 65ért vettem,annyira használt hogy a tárcasa rögzitõ fulnél a festék lejött! :)Ennyi!Szerintem vedd meg!
150mm út,olaj csillapítás,álíítgatni is lehet de nem túl érezhetõ!Szerintem éredemes használtan venni,én például 65ért vettem,annyira használt hogy a tárcasa rögzitõ fulnél a festék lejött! :)Ennyi!Szerintem vedd meg!
#13388
vendég_norbert78_*
Írta 2003. augusztus 22. - 11:42
HELLÓÓÓ OKOSOK!!!!
Na eztetet ódjuk meg közösen:
Van egy gyönyör? Magnettu BLACK Elitkém, ami tudva lévô Pustmuntos+a régi megelégedett fékkemet raknám fel rá ami ISes felfogatású!!!??? ???
Ne mondjatok semmilyen átalakítót mert a legtöbb fordítva van(lsd.: sismano deoré fékeji),a többi meg méretileg nem stimmmel,amúgy a fék magura juliskája 180-as tárcsával!
Köszi a segítséget!!!!!
meg lehet e eztetet egyáltalában oldani!? :'(
Na eztetet ódjuk meg közösen:
Van egy gyönyör? Magnettu BLACK Elitkém, ami tudva lévô Pustmuntos+a régi megelégedett fékkemet raknám fel rá ami ISes felfogatású!!!??? ???
Ne mondjatok semmilyen átalakítót mert a legtöbb fordítva van(lsd.: sismano deoré fékeji),a többi meg méretileg nem stimmmel,amúgy a fék magura juliskája 180-as tárcsával!
Köszi a segítséget!!!!!
meg lehet e eztetet egyáltalában oldani!? :'(
#13389
Írta 2003. augusztus 21. - 18:30
valaki monnyon nekem valamit a '99es Marzo Super-Trõl!!!hasznaltan erdemes-e venni, meg hogy birja-é?!felhasználás: nekem ;Dszal kéne ugrálni ezerrel meg lfele is meg óllránd :Dkivéve cöcö..
#13390
Írta 2003. augusztus 21. - 17:54
De az U-Turn nem fogja engedni az olajat, mint a Marzo régebbi blokkolása, az ECC (amitõl nem sokban különbözik az ETA). Amúgy igazad van, tekergetni kel...
Ha olcsóbb a Marzo, akkor szvsz az tûnik jobb választásnak, de ha rám hallgatsz, veszel, amit akarsz
Ha olcsóbb a Marzo, akkor szvsz az tûnik jobb választásnak, de ha rám hallgatsz, veszel, amit akarsz
#13391
Írta 2003. augusztus 21. - 17:42
a váz egyenlõre egy gepida karaton egy rst gila figyel benne, ami a lefeléknél kilõ, mint géppuska !
asszem ha rászánom magam + a zsét akkor a marzo lesz, mert mindenki egekig dícséri a túloldalon (usa), bár náluk még ez is sokkal olcsóbb, mint nálunk. de hát szegény embert csak a farka húzza
az eta-ról + annyit, h azt simán ki-be lehet kapcsolni, míg az u-turn-t tekergetheted egyfolytában.
persze a negatívum is az eta-ban van, mert gagyi a kapcsoló kidolgozása, de cserélik.
asszem ha rászánom magam + a zsét akkor a marzo lesz, mert mindenki egekig dícséri a túloldalon (usa), bár náluk még ez is sokkal olcsóbb, mint nálunk. de hát szegény embert csak a farka húzza
az eta-ról + annyit, h azt simán ki-be lehet kapcsolni, míg az u-turn-t tekergetheted egyfolytában.
persze a negatívum is az eta-ban van, mert gagyi a kapcsoló kidolgozása, de cserélik.
#13392
Írta 2003. augusztus 21. - 17:38
Hát, szerintem az acélrugós marzo (nem tudom, hogy MX mi a megjelölése) van olaj jó, mint a Duke. Bár U-Turn nem= ETA, de a blokkolhatóság megvan mindkettõben. (mondjuk a U-Turn-t se hazsnálják szvsz sokan, mert kihúzod a legtöbbre, oszt hadd szaladjon... )
A Psylo csak akkor jó, ha a vázad el tud viselni egy közel 500 mm beépítési hosszú villát. A Duke és a MX olyan 480 körül vannak. 20 mm villa-beépítési hossz meg 10 mm magasságnövekedés a monoblokknál és +1 fok meredekség a fejcsõszögnél....
Ezt azért figyelembe kell venni.
Milyen vázba kell?
A Psylo csak akkor jó, ha a vázad el tud viselni egy közel 500 mm beépítési hosszú villát. A Duke és a MX olyan 480 körül vannak. 20 mm villa-beépítési hossz meg 10 mm magasságnövekedés a monoblokknál és +1 fok meredekség a fejcsõszögnél....
Ezt azért figyelembe kell venni.
Milyen vázba kell?
#13393
Írta 2003. augusztus 21. - 16:25
rajtam kívül van vkinek rösötö aerosa aet-je? esetleg ha valami tudor tudná a megoldást a köv. problémára, akkor ne tartsa magában: néha (nem mindíg) ha teljesen lenyomom, akkor olyan hangot ad, mintha felütném, de valamivel a végsõ állapot elõtt jön a zaj, tehát "igazi" felütés" kizárva. Csak nemtudom, h hol lehet a feszültség forrása...
#13394
Írta 2003. augusztus 21. - 13:23
köszike, a marzóról mi a vélemény?
az mtbreview.com-on böngészve az mx comp eta-t nagyon dícsérik, míg a duke-ra kevesebb és kevésbé pozitív hozzászólások érkeztek.
az mtbreview.com-on böngészve az mx comp eta-t nagyon dícsérik, míg a duke-ra kevesebb és kevésbé pozitív hozzászólások érkeztek.
#13395
Írta 2003. augusztus 21. - 12:10
hja. a psylo-t már bevállalóssághoz alkalmazzák elég sokan... de ha késöbb át akarsz térni az ugri-bugri-ra, akkor meg ezzel jársz jól.... hisz bírni fogja...
#13396
Írta 2003. augusztus 21. - 12:05
ha csak cc-re kell,akkor legjobban a duke-kal jársz sztem,azt pont erre találták ki,a psylo kicst talán túlzás lenne ide
#13397
Írta 2003. augusztus 21. - 11:46
sziasztok!
az elõzõ oldalon felmerült egy marzocchi mx comp eta vs. rs psylo xc szösszenet, amiért hálás lennék, ha kicsit tovább boncolgatnánk, ugyanis magam is hasonló cipõben járnék.
szóval a teló cc-re kellene, nix ugri-bugri, durvulás stb. és egy olyan megbízható darabot szeretnék, ami jópár évig kiszolgálna (évi kb 1000 km) és szépen dógozik a 70-75 kg alatt.
amit nézegettem az a marzo mx széria (comp eta - pro; 85-95ezer), illetve az rs duke - psylo xc u-turn (szintén 80-100 között). egyebeket nem néztem, de hálás lennék még javaslatokért.
bocsi, h ilyen bõ nyálra eresztettem és thx.
az elõzõ oldalon felmerült egy marzocchi mx comp eta vs. rs psylo xc szösszenet, amiért hálás lennék, ha kicsit tovább boncolgatnánk, ugyanis magam is hasonló cipõben járnék.
szóval a teló cc-re kellene, nix ugri-bugri, durvulás stb. és egy olyan megbízható darabot szeretnék, ami jópár évig kiszolgálna (évi kb 1000 km) és szépen dógozik a 70-75 kg alatt.
amit nézegettem az a marzo mx széria (comp eta - pro; 85-95ezer), illetve az rs duke - psylo xc u-turn (szintén 80-100 között). egyebeket nem néztem, de hálás lennék még javaslatokért.
bocsi, h ilyen bõ nyálra eresztettem és thx.
#13398
Írta 2003. augusztus 21. - 10:28
Thez is jó bringásember,úgyhogy majd ragaszt,hõkezel,meg minden,ipari körülmények között ;D
#13399
Írta 2003. augusztus 21. - 08:58
és hogy akarsz abba nyakatcserélni thez ha nem is csavaros??ez kicsit igy macerás ;D