Hali!
Tom hogy nem ide tartozik de mégis...mennyibe kerülnek az átütõs agyak? Mongyuk 10 alatt van? 8)
Vagy mennyi?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 02:46
#12341
Írta 2003. november 20. - 17:52
#12342
Írta 2003. november 20. - 17:34
Hát én nem tudom rst!Hát én inkább marzót vennék de a Mogyi véleményot osztom hogy a marzók nem valami nagyszámok tehát Rock shox!Ezért veszek valószinû Rock Shox psylo sl-t és nem DJ3!DJ3 olyan nehéz mint a kõ és streetre meg ugri-bugrira nem valami nagy szám!
#12343
Írta 2003. november 20. - 11:43
GOD: ha ismered Mogyit, mi sem egyszerûbb, mint megérdeklõdni, hogy miért is belezte ki a Sigmát, nemde?
#12344
Írta 2003. november 19. - 20:40
#12345
Írta 2003. november 19. - 20:29
hillya.
nem ecceru a feladat
talan factor v. hajdu de nagyon huzos aron mennek ezek. :-/
lehet nincs is forg csak van a boltba esetleg.
nem ecceru a feladat
talan factor v. hajdu de nagyon huzos aron mennek ezek. :-/
lehet nincs is forg csak van a boltba esetleg.
#12346
Írta 2003. november 19. - 20:20
#12347
Írta 2003. november 19. - 20:06
#12348
vendég__*
Írta 2003. november 19. - 20:02
szerintem meg nem átbaszás, mert nem minden villa mozogja ki a tényleges útját. bár arra amire kell még sok is a 10 centi : legalább izmosodott
#12349
Írta 2003. november 19. - 17:30
Hali!
A 2004-es DJ-kbõl csak 105mm lóg ki? Akkor nem is mozoghat ki még 110 se. de 105-öt se, mert akkor ugyebár koppana azt meg nem szeretjük...szal akkor 100-at mozog a kicsike????
Ha igen akkor jó nagy átb**zás!
Ja és mennyire kell fújni kb 80kg-nál hogy a teló ne üljön be ha ráállok a gépre?? ???
A 2004-es DJ-kbõl csak 105mm lóg ki? Akkor nem is mozoghat ki még 110 se. de 105-öt se, mert akkor ugyebár koppana azt meg nem szeretjük...szal akkor 100-at mozog a kicsike????
Ha igen akkor jó nagy átb**zás!
Ja és mennyire kell fújni kb 80kg-nál hogy a teló ne üljön be ha ráállok a gépre?? ???
#12350
Írta 2003. november 19. - 17:06
#12351
Írta 2003. november 19. - 16:34
Sky
idézem:
SHOCK WORKS Sky HR
-travel: 100mm (130/75 available)
-crown: Forged 6061 alloy
-brace: 6061 alloy, CNC machined
-features: Air damping (optional: oil cartridge, rebound damping adjustment)
-adjustable air spring rate and pre-load with air system
-built-in air negative spring
-international disc brake mount and V-brake compatible
-quick release
idézem:
SHOCK WORKS Sky HR
-travel: 100mm (130/75 available)
-crown: Forged 6061 alloy
-brace: 6061 alloy, CNC machined
-features: Air damping (optional: oil cartridge, rebound damping adjustment)
-adjustable air spring rate and pre-load with air system
-built-in air negative spring
-international disc brake mount and V-brake compatible
-quick release
#12352
Írta 2003. november 19. - 16:25
#12353
Írta 2003. november 19. - 15:58
rst - taiwan
suntour - taiwan
shock works - taiwan
mozo - taiwan
a legtöbb pénzt innovációra tán a suntour költi, mostanában elég jól megy nekik a szekér. (lásd "ICE" váltókar kombó)
suntour - taiwan
shock works - taiwan
mozo - taiwan
a legtöbb pénzt innovációra tán a suntour költi, mostanában elég jól megy nekik a szekér. (lásd "ICE" váltókar kombó)
#12354
Írta 2003. november 19. - 15:52
"yo belátom nem 1 kategóri de azért az RST odaveri a MOZO-t és a Suntour-t magasan...."
A Suntour szempontjából ezzel azért vitatkoznék. Nézz szét a cég honlapján!
A Suntour szempontjából ezzel azért vitatkoznék. Nézz szét a cég honlapján!
#12355
Írta 2003. november 19. - 15:48
sigma - USD, nyilt patron, 178 majd késõbb 204 mm, az újabbon fork boot, a régebbin gumiharmonika.
elég olcsón szórták a jensonusa-n pár hónapja (kb 70-80 ezerért...)
más: a 2004-es dj akármennyinek a 110 mm-eres állásban 105 mm becsúszó lóg ki a szimmering fölött. a 2003-masnak még 127 mm volt. szóval nem csak a becsúszó anyagát cserélték ki.... kifejezetten kemény, szóval ugrálni való, nem freeride-olni.
elég olcsón szórták a jensonusa-n pár hónapja (kb 70-80 ezerért...)
más: a 2004-es dj akármennyinek a 110 mm-eres állásban 105 mm becsúszó lóg ki a szimmering fölött. a 2003-masnak még 127 mm volt. szóval nem csak a becsúszó anyagát cserélték ki.... kifejezetten kemény, szóval ugrálni való, nem freeride-olni.
#12356
Írta 2003. november 19. - 15:36
Sigma a neve, és egy kalap guánó. Mogyi kibelezte, testreszabta, és úgy használja.
#12357
Írta 2003. november 19. - 15:34
az rst messze nem marzo-rockshox kategória...... a legjobb villája sincs olyan jó, mint a leghulladékabb rs vagy marzo.... :-X (kivéve talán egy jól karbantartott delta tl-t vagy hifit, de azokat már nem is csinálják...)
Tényleg nem eza kategória, de egy kezdõ telónak bõven megfelel az RST...
én egy Aerosa TL-t nyúzok, namost az nem nevezhetõ "csúcs" kategóriás RSTnek sem, de arra hogy ráérezz a dolgokra, vagy hogy ne a 100ezres telókat vágd gallyra... :
Szal ennyire azért ne szóljuk le
yo belátom nem 1 kategóri de azért az RST odaveri a MOZO-t és a Suntour-t magasan....
és van 1 duplavállas RST amit a Somogyi Zsolt (Mogyi) használ azért az nem olyan rossz...
a nevét sajna nem tudom ;D
Tényleg nem eza kategória, de egy kezdõ telónak bõven megfelel az RST...
én egy Aerosa TL-t nyúzok, namost az nem nevezhetõ "csúcs" kategóriás RSTnek sem, de arra hogy ráérezz a dolgokra, vagy hogy ne a 100ezres telókat vágd gallyra... :
Szal ennyire azért ne szóljuk le
yo belátom nem 1 kategóri de azért az RST odaveri a MOZO-t és a Suntour-t magasan....
és van 1 duplavállas RST amit a Somogyi Zsolt (Mogyi) használ azért az nem olyan rossz...
a nevét sajna nem tudom ;D
#12358
Írta 2003. november 19. - 15:31
shock works air MI?
Joy/Sky/Fly ?
olyan, hogy air, nincsen.
más: a the befejezte a villái "gyártását" ugyanis a japó cég, a KOWA átteszi a gyártást taiwanra. és hát ugye a the villák egészen egyszerûen átmatricázott kowa villák voltak. a the nem látja biztosítottnak a továbbiakban a megfelelõ minõséget, ezért nem lesz több the villa.....
cikk németeseknek
kár érte.
Joy/Sky/Fly ?
olyan, hogy air, nincsen.
más: a the befejezte a villái "gyártását" ugyanis a japó cég, a KOWA átteszi a gyártást taiwanra. és hát ugye a the villák egészen egyszerûen átmatricázott kowa villák voltak. a the nem látja biztosítottnak a továbbiakban a megfelelõ minõséget, ezért nem lesz több the villa.....
cikk németeseknek
kár érte.
#12359
Írta 2003. november 18. - 19:28
Hali mit godndoltok a shock works air tellóról?
és ugye az levegõs és olaj csillapitású.
és ugye az levegõs és olaj csillapitású.
#12360
vendég__*
Írta 2003. november 18. - 19:25
lor a multjábol én pedig másokbol élek ;D ;D ;D 8)Ez az.Vagy RST-Mozo-Suntour,vagy Marzo-RS-Manitou