Hali!
Körmösdugó behelyezés = másik csavar + kalapács + türelem és ügyesség

Legutóbb vagy 20 percen keresztül kalapáltam mire egyszer sikerült végre az egész rózsát egyenesen beküldeni a nyakba.
Csak arra figyelj, hogy ne menjen túl mélyre, mert akkor nem éri el a csavar a kormánycsapágy kupakjából.
Amúgy meg azért kérdeznék: Csináltam egy
tandemet és a teló nem teljesen olyan lett, mint vártam. A váz Schwinn-Csepel alu tandem, a villa megy egy MOZO R500.
Az alaphelyzet az, hogy a srác akitõl a telót vettem, átbaszott, mert a "majdnem új" teló elõfeszítés állítója 2 csavarás után kitekerte a kupakot maga alatt.
A kérdés meg az, hogy a fenti jelenség vajon mennyire problémás. Illetve hogyan lehet a MOZO-t tuningolni, hogy megtartson egy tandemet 90+60kg embert. Esetleg milyen más telót tudtok ajánlani helyette? Hosszú rugóút nem kell, csak hogy elég elõfeszítést lehessen csinálni, hogy ne üljön be amikor felszállunk. Ja, és persze tárcsafék lesz rajta.
--Trifo