Endroo
A Judyban az Air Assist az elõfeszítés állítására való (szóval a levegõ nem rugózó elem, hanem segít a beállításban), míg a Pilot-ban levegõ "rugózik".
A Pilotban egy régebbi SID levegõs rugózása van a Judy Hidracoil-jával csillapítva. Az alsószár is SID, de szerintem nincs sok különbség a SID és a Judy alsószára között.
Éna Judyt választanám a kiforrottabb technika miatt.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 02:46
#15261
Írta 2003. március 01. - 14:03
#15262
Írta 2003. március 01. - 13:54
Endroo: a Pilot lényegében abban különbözik a Judy-tól, hogy Cro-mo becsúszói vannak. A külsõ szár meg valamelyik régebbi Sid-bõl származik. Kapott egy egyszerû hydracoil csillit, és kész. A különbség: Sztem a pilot könnyebb, de a Judy merevebb. Innen már csak az ízlés és a pénztárca dönt.
#15263
Írta 2003. március 01. - 12:11
Én nem ismerem õket részletesebben, de sztem az anyagban van különbég => súlyban is különböznek. Na meg az ár...
#15264
Írta 2003. március 01. - 11:43
A Pilot XC 03 és a Judy XC 02 közül vajon melyik lenne alkalmasabb a hobbi szintû XC-re/túrázgatásra. Ha jól tudom, mindkettõ nyílt olajfürdõs, rugó/levegõ rendszerû, 80/100 mm állítható rugóúttal rendelkezik, 28,6-os becsúszokkal. Igazából van valami különbség a kettõ között ?
#15265
Írta 2003. február 28. - 22:33
Bár ennyi pénzért lehet, hogy valami butított változata annak a villának, amit én ismerek. Ha nem, akkor jó alternatíva kispénzûeknek, bár egy Wedge használtan ennyi, és a nyílt olaj csak nem patron...
#15266
Írta 2003. február 28. - 22:27
#15267
Írta 2003. február 28. - 22:19
Én úgy tudom, az X5.5 ugye egyrészt azért 5.5, mert 5.5"-et mozog, ami barátok közt is 140 mm. A másik, hogy szvsz nyilt olajpatronos csillapítása van. (legjobb tudomásom szerint)
#15268
Írta 2003. február 28. - 12:33
Ja Ja
Jorus: erre gondoltam én is.. X-5.5 csak nem tudtam a típusát..
tényleg csak 5 db van belölle az országban?
Nekem a cangás akinél láttam azt mondta..
az adatai ha valaki mást is édekel:
- Hi-Polished CNC Forged Alloy Crown
- Magnesium Outer Legs
- Cro-Moly 30mm Stanchions
- Coil / MCU Spring
- Externally Adjustable Oil Rebound Damper
- Externally Adjustable Preload
- 5.5" / 140mm Travel
- 26" Wheel Size
- 35mm Offset
- 6lbs / 2.72kg
- Disc Brake Mount
Jorus: erre gondoltam én is.. X-5.5 csak nem tudtam a típusát..
tényleg csak 5 db van belölle az országban?
Nekem a cangás akinél láttam azt mondta..
az adatai ha valaki mást is édekel:
- Hi-Polished CNC Forged Alloy Crown
- Magnesium Outer Legs
- Cro-Moly 30mm Stanchions
- Coil / MCU Spring
- Externally Adjustable Oil Rebound Damper
- Externally Adjustable Preload
- 5.5" / 140mm Travel
- 26" Wheel Size
- 35mm Offset
- 6lbs / 2.72kg
- Disc Brake Mount
#15269
Írta 2003. február 28. - 12:26
#15270
Írta 2003. február 28. - 12:26
#15271
Írta 2003. február 28. - 12:22
#15272
Írta 2003. február 28. - 12:05
dirtboy: több duplavállas Mozo is van, Pölö az R-150D vagy az R-120D. Esetleg az X-5.5. Ez utóbbi van a Faktorban. Rugó + elasztomer található benne. 30 mm-esek a becsúszói cro-molyból. Faktor szerint 120 mm-t, weblap szerint 140 mm-t mozog. Ára 46.900 HUF az X-Faktorban, ahol 1 db van belõle.
Ha a neten rákeresel, némi eltérést tapasztalhatsz az adatokban, de ennek kibogozását már rádbízom.
Ha a neten rákeresel, némi eltérést tapasztalhatsz az adatokban, de ennek kibogozását már rádbízom.
#15273
Írta 2003. február 28. - 10:10
Hali
Kiváncsi lennek ki halott a MOZO DUPLAVÁLLAS modeljérõ???
Elvileg csak 5 db van az országban belölle....
14,5-15 mozog, a súlya kb 3,7 kg olajos csillapítású
és kb 50 000 HUF...
ki mit tud rolla?
tegnap láttem egyet nagyon brutálul néz ki... 8)
dirtboy
Kiváncsi lennek ki halott a MOZO DUPLAVÁLLAS modeljérõ???
Elvileg csak 5 db van az országban belölle....
14,5-15 mozog, a súlya kb 3,7 kg olajos csillapítású
és kb 50 000 HUF...
ki mit tud rolla?
tegnap láttem egyet nagyon brutálul néz ki... 8)
dirtboy
#15274
Írta 2003. február 27. - 18:04
#15275
Írta 2003. február 27. - 17:50
A 2002es DJ1-es becsúszószárának a hossza 25cm! (saját mérés)
Szerintem a többi általad említettnek is ugyan ekkora.
Szerintem a többi általad említettnek is ugyan ekkora.
#15276
Írta 2003. február 27. - 17:14
Becsúszószár hosszokra lennék kiváncsi az alábbi marzo modelleknél:
- Z1 Wedge
- DJ I
- DJ II
A marzo.com-on erre a kérdésemre nem kaptam választ(bár lehet, hogy nem voltam elég körültekintõ)
Nem kell semmi "történeti áttekintés" és ehhez hasonlók, csak miliméter adatok.
Köszi a segítséget!
- Z1 Wedge
- DJ I
- DJ II
A marzo.com-on erre a kérdésemre nem kaptam választ(bár lehet, hogy nem voltam elég körültekintõ)
Nem kell semmi "történeti áttekintés" és ehhez hasonlók, csak miliméter adatok.
Köszi a segítséget!
#15277
Írta 2003. február 27. - 14:19
75 vagyok és mivel csak az egyik szárba van rugó gondolom dupla olyan erõsnek kell lennie ???
Lor: legközelebb téged kérdezlek,mindig te válaszolsz
Amugy megyek pestre asszem kiállításra talán lesz ott valami :
Üdv.
Lor: legközelebb téged kérdezlek,mindig te válaszolsz
Amugy megyek pestre asszem kiállításra talán lesz ott valami :
Üdv.
#15278
Írta 2003. február 27. - 14:08
az tul puha.
ha mindket szarba lenne rugo jo lenne.
bar fugg attol is hany kilo sala.
(de lehet keverem vmivel)
ha mindket szarba lenne rugo jo lenne.
bar fugg attol is hany kilo sala.
(de lehet keverem vmivel)
#15279
Írta 2003. február 27. - 13:34
Motorosbolt. Simson rugó. Lehet vagy 250 forint... Csak le kell vágni a végébõl.