Adott egy RS Sid rugóstag, ami 2 kamrás. Az egyik (nagyobb) kamrát, értem, az a keménység, meg ilyesmi. A másik a visszaút csillapítás? Ha keményre fújom, gyorsabban jön vissza, vagy mi az isten? Ez a tag nagyon CCre való, szal iszonyat lassú
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere
Started by
Bikemag
, 2001. June 02. 02:46
#13421
Posted 2003. August 17. - 11:10
#13422
Posted 2003. August 16. - 20:20
Tam:
Nekem is szines volt már a dobozból kivéve, de tapintási különbség nem volt!
151-en viszont nem volt túl puha a 2 sárga rugóval, a nagyobb útnál már igen...
Mellesleg, ha megveszik a telómat akkor van jutányos áron számodra egy átütõs elsõkerék! (ha megveszik)
Nekem is szines volt már a dobozból kivéve, de tapintási különbség nem volt!
151-en viszont nem volt túl puha a 2 sárga rugóval, a nagyobb útnál már igen...
Mellesleg, ha megveszik a telómat akkor van jutányos áron számodra egy átütõs elsõkerék! (ha megveszik)
#13423
Posted 2003. August 16. - 17:23
#13424
Posted 2003. August 16. - 10:24
De kicsit másabb tapintású ott, ahol világosabb színû a becsúszó, s ezértis gondoltam, hogy kopás nyomai. Ellenben tegnap olvastam mtbr.com-ot, és ott is írták, hogy dobozból kivéve már foltokban más szinû a téma. Namindegy. Amúgy igen, benne van, igaz csak a próba kedvéért a PolarXben. (16.5") Sajnos nincs lém se nagyobb tárcsára, se egy átütõs elsõagyra, szal most kicsit átszoktatom magam a másik gépemre... :-\ (Vissza kell adni rob-nak az elsõkerekét. ) De tök jól áll a villa a vázamban, 340mm magas a monoblokkház. Nincs kihúzva, de a 151-et is vajpuhán mozogja. Tegnap 90kilós haverom melléállt a gépnek, és majdnem koppig lenyomta.
#13425
Posted 2003. August 16. - 07:36
Tam:
Szerintem a bevonat csak simán foltos (ronda), nem piszkálja azt semmi. Esztétikailag ilyen és kész, a felülete attól még jó. Az elején pár nyomkodás elejéig tényleg szorulhat a villa, hiszen minden passzentos még benne, olaj sem ért még "körbe" stb...
180as tárcsával elvileg jónak kell lennie adapter nélkül, vagy beszerzel egy nagyobbat és farigcsálsz egy adaptert.
Nagyjából ennyi. Ja, és majd figyeld a szeptemberi számot!
Ui: A 14,5es PolarX-be lesz?
Szerintem a bevonat csak simán foltos (ronda), nem piszkálja azt semmi. Esztétikailag ilyen és kész, a felülete attól még jó. Az elején pár nyomkodás elejéig tényleg szorulhat a villa, hiszen minden passzentos még benne, olaj sem ért még "körbe" stb...
180as tárcsával elvileg jónak kell lennie adapter nélkül, vagy beszerzel egy nagyobbat és farigcsálsz egy adaptert.
Nagyjából ennyi. Ja, és majd figyeld a szeptemberi számot!
Ui: A 14,5es PolarX-be lesz?
#13426
Posted 2003. August 16. - 01:28
Mikori judy volt?
Egyebkent ha megnezed a külsõ szárak nagyjából egy sulyban vannak minden mg lábú villánál
Egyebkent ha megnezed a külsõ szárak nagyjából egy sulyban vannak minden mg lábú villánál
#13427
Posted 2003. August 16. - 00:38
Csak érdekesség képpen:
Ma szétszedtem a Judy XC-met (mivel eltörött a szegény) a lábbak valami olyan szinten könnyû (mivel egybe van öntve ugye) hogy szinte olyan érzés kézben tartani, mintha papírból lenne. Szóval kb ennyit a RS-ról meg az egybeöntésérõl. Valami iszonyatosan ki van belülrõl könnyítbe.
Ma szétszedtem a Judy XC-met (mivel eltörött a szegény) a lábbak valami olyan szinten könnyû (mivel egybe van öntve ugye) hogy szinte olyan érzés kézben tartani, mintha papírból lenne. Szóval kb ennyit a RS-ról meg az egybeöntésérõl. Valami iszonyatosan ki van belülrõl könnyítbe.
#13428
Posted 2003. August 15. - 22:28
link=board=5;threadid=2338;start=3525#msg123914 date=1060872842]
Nem hiszem, hogy drága lesz a 2004-es Drop Off.
Annyit lehet tudni, hogy a csúcs 888 kb. 1200$ lesz.
#13429
Posted 2003. August 15. - 22:03
#13430
Posted 2003. August 15. - 21:54
Üdv!
Beleraktam a telóba most meg kettõ méretre vágott simson rugót, de igy elég kemény lett, illetve eleinte jó, de 5-6 cm nél nehezen tudom csak lejjebb nyomni (a 10 bõl). Igy gondolom az egyiket kiveszem. Nem terheli meg ez nagyon a telót? A levegós rugózás meg igy is benne marad.
A rugóra kell ilyen celofán félét tekerni, hogy ne verje szét a becsúszót?
Az olaj nem oldja a celofánt?
A csill. szelep nem szivja be?
T
Beleraktam a telóba most meg kettõ méretre vágott simson rugót, de igy elég kemény lett, illetve eleinte jó, de 5-6 cm nél nehezen tudom csak lejjebb nyomni (a 10 bõl). Igy gondolom az egyiket kiveszem. Nem terheli meg ez nagyon a telót? A levegós rugózás meg igy is benne marad.
A rugóra kell ilyen celofán félét tekerni, hogy ne verje szét a becsúszót?
Az olaj nem oldja a celofánt?
A csill. szelep nem szivja be?
T
#13431
Posted 2003. August 15. - 17:10
helló. vettem én egy boxxer race-t. (vagyis cseréltem, de ez most tökmind1). kérdéseim a tudósok irányába: (Begbie, LCS elsõsorban)
1: tényleg azért olyan csúnya a becsúszószár, mert hidegben a persely összeszûkül, s leszedi róla a bevonatot? Nagy probléma ez?
2: jól gondolom, hogy egy 180-as tárcsával az XT fékemmel mûködni fog a dolog adapter nélkül? Tesóm 185-ös Formula tárcsájával nem lehetett összepasszintani. :-\
3: mire kell még odafigyelni?/nagy butaság volt megvenni?
1: tényleg azért olyan csúnya a becsúszószár, mert hidegben a persely összeszûkül, s leszedi róla a bevonatot? Nagy probléma ez?
2: jól gondolom, hogy egy 180-as tárcsával az XT fékemmel mûködni fog a dolog adapter nélkül? Tesóm 185-ös Formula tárcsájával nem lehetett összepasszintani. :-\
3: mire kell még odafigyelni?/nagy butaság volt megvenni?
#13432
Posted 2003. August 15. - 16:14
Üdv!
Van nekem egy Cannondale Fatty Super 80 mm-es telom lockouttal és mindennel ami kell - és jó.
Csak sajnos egy éjszaka vmi. jóember kifeszített egy láncot keresztben a járdán - jól látható helyen - és 20-al beleszálltam. Elszakadt a gumiharang.
A lényeg, bárki, aki tud vmit, hol lehetne egy ilyen gumiharangot beszerezni - persze Malinal semmi - vagy ha van vkinek eladó, kérem segítsen!
Elôre is köszönöm!
Ha vkinek van Fatty-ja szívesen tapasztalatokat cserélnék vele.
Van nekem egy Cannondale Fatty Super 80 mm-es telom lockouttal és mindennel ami kell - és jó.
Csak sajnos egy éjszaka vmi. jóember kifeszített egy láncot keresztben a járdán - jól látható helyen - és 20-al beleszálltam. Elszakadt a gumiharang.
A lényeg, bárki, aki tud vmit, hol lehetne egy ilyen gumiharangot beszerezni - persze Malinal semmi - vagy ha van vkinek eladó, kérem segítsen!
Elôre is köszönöm!
Ha vkinek van Fatty-ja szívesen tapasztalatokat cserélnék vele.
#13433
Posted 2003. August 15. - 15:13
nem marad meg szertem mert a lock out az az egesz felso reszt helyettesiti!
nem rosz dolog.
csak az en oreg sx-em nem turte.
egy szimering cseret kelleltt von eszkozolni rajta.
csak o inkabb eltort.
de meg meg van a lock out.
nem rosz dolog.
csak az en oreg sx-em nem turte.
egy szimering cseret kelleltt von eszkozolni rajta.
csak o inkabb eltort.
de meg meg van a lock out.
#13434
Posted 2003. August 15. - 12:44
HELP!
Van valakinek Lock-Outos Manitou Black-je?
A jobb lábban van ugye a kompresszió, ehhez lehet valahogy hozzárakni a lock-out opciót.
1. Kérdés: ha belenyomom a lock-outot, akkor megmarad a kompresszió-állítás is? Tehát 2 kallantyú lesz a jobb lábban felül?
2. Kérdés: mennyire vált be a lockout annak aki használja?
Elõre is harckocsik
Van valakinek Lock-Outos Manitou Black-je?
A jobb lábban van ugye a kompresszió, ehhez lehet valahogy hozzárakni a lock-out opciót.
1. Kérdés: ha belenyomom a lock-outot, akkor megmarad a kompresszió-állítás is? Tehát 2 kallantyú lesz a jobb lábban felül?
2. Kérdés: mennyire vált be a lockout annak aki használja?
Elõre is harckocsik
#13435
Posted 2003. August 15. - 03:31
Ha nem is tud csinálni méretre rugót a srác -kovács- talán tud neki ártani valamit, hogy keményebb/puhábbb legyen. Persze az ténleg valószínû, hogy nem tud olyan rugót csinálni ami jó lenne bármilyen telóba. Gondolom inkább laprugókban, mint spirálrugókban van otthon egy ilyen bácsi.
#13436
Posted 2003. August 14. - 16:54
Nem hiszem, hogy drága lesz a 2004-es Drop Off. Lesz 130-as szimplavállas, és 150-es duplavállas modellje, de mindkettõ csak 10 mm-eres tengellyel.
Az elsõ olajcsillapításos Marzo villa, ami nem Made in Italy feliratot fog viselni. : (Mert ugye az EXR Comp is tajvani csak nem olajcsillapításos...)
Az elsõ olajcsillapításos Marzo villa, ami nem Made in Italy feliratot fog viselni. : (Mert ugye az EXR Comp is tajvani csak nem olajcsillapításos...)
#13437
vendég__*
Posted 2003. August 14. - 08:48
melyik sok kerdojelest?!
ha regebbi akkor varjal mert egy hetig meg porgesben vagyok.
(utana kapsz rajzocskat valszt meg amit akasz!)
na jo barmit nem! de...
na ez má beszéd, kûggyed aszta a rajzot! ;D
#13438
Posted 2003. August 14. - 01:42
atmeroben kissebb, mint a becsuszo belso atmeroje.
hosszban elofeszites miatt nagyobb merettel rendelkezik, mint a befogado cso.
hosszban elofeszites miatt nagyobb merettel rendelkezik, mint a befogado cso.
#13439
Posted 2003. August 14. - 01:21
Szerintem valamekkora elõfeszítés már alap állapotban kell a villába, tehát nem hiszem, hogy csak bele kellene ejteni, rácsavarni a kupakot, aztán a rugó meg lötyög. Valamivel biztos hosszabb a rugó. Bocs, ha tévedtem.
#13440
Posted 2003. August 13. - 21:46
Egy marzoban(ill. gondolom bármilyen rugós villában a rugó akkora, hogy éppen pont belefér, vagy be kell erõltetni a kupakkal, vagy bele kell ejteni?
Vagy hogy van ez?
T
Vagy hogy van ez?
T