jo, az ember abbol undul ki h BECSULETES! (azaz ezt neha lehet hulyenek hivni) mondjuk ez ugy emlekszem mar ki volt targyalva. akkor ne vamnak, hanem benzinkoltsegnek hivjuk. igy mar jo? vagy repulojegynek, buszkoltsegnek. es ugyanott van.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 02:46
#12021
Írta 2003. december 22. - 10:54

#12022
Írta 2003. december 22. - 01:47

1. miért kéne vámot fizetni??? 
2. de visszaigényelheti az áfát, ha mégis fizetni akar vámot!

2. de visszaigényelheti az áfát, ha mégis fizetni akar vámot!
#12023
Írta 2003. december 21. - 22:45

65 németben, ha ez meg naprakesz ar.
de mire kijutsz behozod, ill mire kimegy valaki, es behozza a "vammal" azaz a haszonnal ugyanott lesz. szvsz orulj, hogy ennyiert megkapod!
de mire kijutsz behozod, ill mire kimegy valaki, es behozza a "vammal" azaz a haszonnal ugyanott lesz. szvsz orulj, hogy ennyiert megkapod!
#12024
Írta 2003. december 21. - 22:41

Nem tudjátok külföldön hol olcsó a 2004-es dj3?És nem megy ki valaki karácsony után?Mo-n megveszem 76-ért de jobb lenne olcsón! ;D
#12025
Írta 2003. december 21. - 21:11

a DUKE-nak is van LockOut os verziója, de azt nem forgalmazzák
Én két hónapig rohangáltam kb. hogy mit vegyek, a fórumon is sok hülye kérdést feltettem
így lett egy PIROS (egyetlen szín) Duke SL
egyébként fölfelé nem mozog, egyáltalán nem pogózik (az elsõ telónál is így hívják a nem kívánt mozgást?)
A lock out nem hiányzik
egyébként 100-ról 80-ra letekerni kb. 10-15 mp, de sajnos le kell szállni a biciklirõl, legalábbis nem lehet terhelés alatt tekergetni, valami eltörhet benne állítólag!
kifelé valamivel lassabb, vagy csak úgy tûnik
de nem hiszem, hogy maratonon bárki megáll állítgatni.
beállítód 75-85 közé valahová és hello.
kivéve ha pont emelkedõ vagy hosszú lejtõ elött van a pihenõ, akkor nem gáz!
bár az is igaz, hogy azt a mondjuk 20mp-t lehet, hogy még be is hozza az ember, de ha nem is , legalább nem fárad úgy ki, a meredek emelkedõn 70-es telóállással, mint 85-el!
Én két hónapig rohangáltam kb. hogy mit vegyek, a fórumon is sok hülye kérdést feltettem
így lett egy PIROS (egyetlen szín) Duke SL
egyébként fölfelé nem mozog, egyáltalán nem pogózik (az elsõ telónál is így hívják a nem kívánt mozgást?)
A lock out nem hiányzik
egyébként 100-ról 80-ra letekerni kb. 10-15 mp, de sajnos le kell szállni a biciklirõl, legalábbis nem lehet terhelés alatt tekergetni, valami eltörhet benne állítólag!
kifelé valamivel lassabb, vagy csak úgy tûnik
de nem hiszem, hogy maratonon bárki megáll állítgatni.
beállítód 75-85 közé valahová és hello.
kivéve ha pont emelkedõ vagy hosszú lejtõ elött van a pihenõ, akkor nem gáz!
bár az is igaz, hogy azt a mondjuk 20mp-t lehet, hogy még be is hozza az ember, de ha nem is , legalább nem fárad úgy ki, a meredek emelkedõn 70-es telóállással, mint 85-el!
#12026
Írta 2003. december 21. - 20:09

és ezzel nagyjából reá is tapiztál a lényegre. Amikor mászol, akkor beljebb tekered kicsit, hogy ne essél hanyatt, amikor meg ereszkedsz, akkor kiengeded, hogy legyen telóút ezerrel. Persze jobb volna, ha a két végállás közti áttekerés nem 1-2 percbe kerülne, hanem mondjuk 10mp-be, meg teljesen biztonságosan meg lehetne oldani a kormányról vezérlést, de ez még egyelõre csak a lock-outnál van így. Lefty ELO, SID adjust és társai.
#12027
Írta 2003. december 21. - 19:48

mondjuk annyi igaz, hogy 100mm fölé kicsavarva sokkal kényelmesebb lefelé, mert könnyebb helyezni a testsúlyt
nagyon meredek lejtõn ez elõny lehet
durva terepen pedig késõbb ér le a bicó alja
nagyon meredek lejtõn ez elõny lehet
durva terepen pedig késõbb ér le a bicó alja
#12028
Írta 2003. december 21. - 19:46

remek.
rob, engem az érdekelne igazán, hogy valójában mi haszna van a U-turn-nek, vagy a hozzá hasonló megoldásoknak.
vásárlás elött, nekem azt mondták, hogy azért jó, mert pályára be tudod lõni
ok, de milyen pályára, hogyan állítsam be
Nyáron, mint mindenki megyek majd maratonozni, de ott nincs igazi nagy különbség, mindegyik fel-egyenes-le.
Ok, Köszegen fel és le van, alig van egyenes, Dunán sok a sunyi emelkedõ és a végén durva DH-van, Bükk meg lájtos....na??
Egyébként eddig csak egyszer mentem az új villával, HHH-ra, lefelé terepen jöttem, és nem éreztem igazán nagy különbséget 80 és 100mm-kes beállítás között.
egyenlõre megbizonyosodni látszom arról, hogy fölösleges plussz súly a U-turn
de talán majd tavasztól ha sokat megyek, rájövök mire jó
addig is várom véleményed!
rob, engem az érdekelne igazán, hogy valójában mi haszna van a U-turn-nek, vagy a hozzá hasonló megoldásoknak.
vásárlás elött, nekem azt mondták, hogy azért jó, mert pályára be tudod lõni
ok, de milyen pályára, hogyan állítsam be
Nyáron, mint mindenki megyek majd maratonozni, de ott nincs igazi nagy különbség, mindegyik fel-egyenes-le.
Ok, Köszegen fel és le van, alig van egyenes, Dunán sok a sunyi emelkedõ és a végén durva DH-van, Bükk meg lájtos....na??
Egyébként eddig csak egyszer mentem az új villával, HHH-ra, lefelé terepen jöttem, és nem éreztem igazán nagy különbséget 80 és 100mm-kes beállítás között.
egyenlõre megbizonyosodni látszom arról, hogy fölösleges plussz súly a U-turn
de talán majd tavasztól ha sokat megyek, rájövök mire jó
addig is várom véleményed!
#12029
Írta 2003. december 21. - 18:18

elég sok módszer van villák "butítására"
van ugye u-turn - csavargatod, és kisebb lesz a rugóút.
van ennek egy fejletlenebb változata: all travel: nyomórúd feje alá be egy/kettõ/három db mûanyag, ami csökkenti a rugóutat. ha kiveszed, akkor a rugó alá és a nyomórúd feje felé kell betenni, és a rugóút nõ.
marzocchinál ecc5 van, a magurákban a rugót tartó tányért csavarod lefelé (a külsõ szár belselye menetes, és a tányér megy lefelé/felfelé) a manitou-kon meg rta van (rapid travel adjust) de ez csak összenyomja a villát, a rugó felkeményedik.
van ugye u-turn - csavargatod, és kisebb lesz a rugóút.
van ennek egy fejletlenebb változata: all travel: nyomórúd feje alá be egy/kettõ/három db mûanyag, ami csökkenti a rugóutat. ha kiveszed, akkor a rugó alá és a nyomórúd feje felé kell betenni, és a rugóút nõ.
marzocchinál ecc5 van, a magurákban a rugót tartó tányért csavarod lefelé (a külsõ szár belselye menetes, és a tányér megy lefelé/felfelé) a manitou-kon meg rta van (rapid travel adjust) de ez csak összenyomja a villát, a rugó felkeményedik.
#12030
Írta 2003. december 21. - 18:04

Halihó!
Köszi ggx de ennél több kellene,minthogy hogy néz ki és mi van rajta kivül.
Igazán a belseje érdekelne boncolva+menettapasztalatok(az utóbbi ha lehet magyarul)
Köszi
Köszi ggx de ennél több kellene,minthogy hogy néz ki és mi van rajta kivül.
Igazán a belseje érdekelne boncolva+menettapasztalatok(az utóbbi ha lehet magyarul)
Köszi
#12031
vendég__*
Írta 2003. december 21. - 17:45

szvsz meg nem köll. általában 80 milli alá nem mennek sokan /najó páran igen, de akkor már inkább crmo villa/, ott meg van u turnos psylo. szépen berakod 80ra és jó lesz. bár nem tom, hogy akkor elég alacsony lesz e nekik...
#12032
Írta 2003. december 21. - 13:30

W!n:
rovidebb nyomorud, kisebb rugoval, vagy nagyobb kikoppanasgatlo a nyomorud tetejere, ezzel is le lehet par centit faragni, anelkul h barmit cserelni kene.
csak kicsit be kemyenedik tole a villa, de ez nemgond
mert aki leulteti, az alt utana dirtre hasznalja, vagy nagy dolgokra, ahol amugy meg hajlamos lenne lekoppanni a picike.
rovidebb nyomorud, kisebb rugoval, vagy nagyobb kikoppanasgatlo a nyomorud tetejere, ezzel is le lehet par centit faragni, anelkul h barmit cserelni kene.
csak kicsit be kemyenedik tole a villa, de ez nemgond

#12033
Írta 2003. december 21. - 11:40

#12034
Írta 2003. december 21. - 11:33

nagybub:
szerintem itt találsz infót:
http://www.foxracing...sp?Market=MBike
winethou... minek idézted nagybub szövegét, ha semmilyen választ nem adtál rá... :
szerintem itt találsz infót:
http://www.foxracing...sp?Market=MBike
winethou... minek idézted nagybub szövegét, ha semmilyen választ nem adtál rá... :

#12035
Írta 2003. december 21. - 11:10

Valaki tud bõ(mindenre kiterjedõ,robbantott rajz,stb)leirást fox vanilla rc-rõl?
A fox oldala nem valami bõbeszédû!
Esetleg tapasztalatok?!
Én nem,engem viszont az érdekelne,hogy hogyan "butítínak" le telókat.Pl.egy Shermant,vagy DJ-t.Nyomórúd lerövídítés,vagy valami más?
#12036
Írta 2003. december 20. - 23:49

Halihó!
Valaki tud bõ(mindenre kiterjedõ,robbantott rajz,stb)leirást fox vanilla rc-rõl?
A fox oldala nem valami bõbeszédû!
Esetleg tapasztalatok?!
Valaki tud bõ(mindenre kiterjedõ,robbantott rajz,stb)leirást fox vanilla rc-rõl?
A fox oldala nem valami bõbeszédû!
Esetleg tapasztalatok?!
#12037
Írta 2003. december 20. - 14:14

ups...most látom, nem mondtam okosat....azaz okosat mondtam, de megelõztek! bocs
#12038
Írta 2003. december 20. - 14:13

Hello
Mindenkinek kellemes pihenést, munkát, tolongást avagy vizsgaidõszakot.
Két nappal ezelött bevásároltam, eleinte nem akartam felszerelni a cuccokat, de nem bírtam ki, a maradékbõl még egy téli gépre is futotta, így most itthon gyönyörködöm az újdonságban, de nem járok vele.
ami régi:
Merida XC mission
ami új:
Rs DUke SL
FSA hajtómû
sram 9 hátsósor
lánc
X7 hátsóváltó
X7 váltókarok
Kipróbáltam azért a cuccot, egy HHH mászsással, álom szépen mûködik moinden.
Azért írok ide, mert korábban itt érdeklõdtem a teleszkópokról.
Nos az én piros kis Duke-om gyönyörûen mozog, a U-turn nek nem tudom lesz-e értelme, próbálgattam, mi a különbség 80-100mm között, de nekem nem túnt fel nagy változás.
Viszont mászás elött (HHH Nyereg u.) betekertem 75 re, és tök jó volt, meg sem moccant, egyáltalán nem mozog, Lock Out szükségtelen, amúgy gyönyörûen mûködik.
A Lisard Skinnel az a baj szerintem, hogy 100%-os védelmet nem biztosít, eléggé könnyedén megy alá por, kosz miegymás, és akkor a becsúszó és a skin közé szoruló cuccos össze-vissza karcolja a szárat!
KÉRDÉS:
2001-es XC-m gumiharangja teljesen kilazult, szabad eltávolítani?
N
Mindenkinek kellemes pihenést, munkát, tolongást avagy vizsgaidõszakot.
Két nappal ezelött bevásároltam, eleinte nem akartam felszerelni a cuccokat, de nem bírtam ki, a maradékbõl még egy téli gépre is futotta, így most itthon gyönyörködöm az újdonságban, de nem járok vele.
ami régi:
Merida XC mission
ami új:
Rs DUke SL
FSA hajtómû
sram 9 hátsósor
lánc
X7 hátsóváltó
X7 váltókarok
Kipróbáltam azért a cuccot, egy HHH mászsással, álom szépen mûködik moinden.
Azért írok ide, mert korábban itt érdeklõdtem a teleszkópokról.
Nos az én piros kis Duke-om gyönyörûen mozog, a U-turn nek nem tudom lesz-e értelme, próbálgattam, mi a különbség 80-100mm között, de nekem nem túnt fel nagy változás.
Viszont mászás elött (HHH Nyereg u.) betekertem 75 re, és tök jó volt, meg sem moccant, egyáltalán nem mozog, Lock Out szükségtelen, amúgy gyönyörûen mûködik.
A Lisard Skinnel az a baj szerintem, hogy 100%-os védelmet nem biztosít, eléggé könnyedén megy alá por, kosz miegymás, és akkor a becsúszó és a skin közé szoruló cuccos össze-vissza karcolja a szárat!
KÉRDÉS:
2001-es XC-m gumiharangja teljesen kilazult, szabad eltávolítani?
N
#12039
Írta 2003. december 20. - 11:38

de ha berugózik, akkor is ráncos, nem 
vagy levágod 80-ra, és ha 125-ön használod (ami optimálisan is max 118) akkor annyi kilóg.

vagy levágod 80-ra, és ha 125-ön használod (ami optimálisan is max 118) akkor annyi kilóg.
#12040
Írta 2003. december 19. - 22:44

Lehet hogy hülye kérdés, de hogy teszed fel egy u-turn-ös villára? mert 125re teszem fel és leveszem a telót 80ra akkor az már alapból ráncos, vagy nem? :-\