Kifejtened,mire gondolsz? ???
Es arra is kivancsi lennek,miert eletbevago a nyilt olajfurdo.. :-\
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 02:46
#9641
Írta 2004. május 25. - 20:36

#9642
Írta 2004. május 25. - 20:26

#9643
Írta 2004. május 25. - 20:16

roxshoxok nem nyílt olajosak ??? én máig ebben a hitben éltem
de persze hiszek neked. cc? hmm talán inkább black/psylo. de ezt nem beszéltük meg 1-2 oldallal ezelött már?
amugy: olvastam, hogy a tpc+ patronok érzékenyek a nagy olajmennyiségre. magyarul ha túltöltik, akkor szét tud b@szódni a patron? konkrétan az alsó tömítése... mert azóta kezdett el folyogatni, miután _szakszerü boltos_ emberrel kicseréltettem az olajat. valahogy jó lenne ha legalább a csillapítás mûködne ebben a szarban. hátha rá tudom venni õket, hogy saját költségen hozzanak patront, mert nincs fölös 20ezrem erre.

amugy: olvastam, hogy a tpc+ patronok érzékenyek a nagy olajmennyiségre. magyarul ha túltöltik, akkor szét tud b@szódni a patron? konkrétan az alsó tömítése... mert azóta kezdett el folyogatni, miután _szakszerü boltos_ emberrel kicseréltettem az olajat. valahogy jó lenne ha legalább a csillapítás mûködne ebben a szarban. hátha rá tudom venni õket, hogy saját költségen hozzanak patront, mert nincs fölös 20ezrem erre.
#9644
Írta 2004. május 25. - 20:06

ha jól látom, név alapján veszel telót.
de ha nyiltolaj kell, akkor sajnos kiesett a manitou, a suntour, a mozo, a sroxsox, és mi marad?
a marzó.
ebbol 50-60ért csak valami emzéperix (MZ/X) telót kaphatsz... lehet h nem igy kéne vásárolni.
hanem h olajcsilis legyen.
manitou tpc-s, roxsox-ok nagyobb többsége patronos, suntourok meg félig nyílt patronosok...
szal válassz ez alapján.
mellesleg ennyiért ha más topikot is olvasok, és tom h cc-re kell, akkor egy manitou black sport, vagy minute, vagy valami hasonlo teló jön ki.
esetleg egy suntour olajos lockoutos is belefér jól.
de ha nyiltolaj kell, akkor sajnos kiesett a manitou, a suntour, a mozo, a sroxsox, és mi marad?
a marzó.
ebbol 50-60ért csak valami emzéperix (MZ/X) telót kaphatsz... lehet h nem igy kéne vásárolni.
hanem h olajcsilis legyen.
manitou tpc-s, roxsox-ok nagyobb többsége patronos, suntourok meg félig nyílt patronosok...
szal válassz ez alapján.
mellesleg ennyiért ha más topikot is olvasok, és tom h cc-re kell, akkor egy manitou black sport, vagy minute, vagy valami hasonlo teló jön ki.
esetleg egy suntour olajos lockoutos is belefér jól.
#9645
Írta 2004. május 25. - 19:58

Bocs emberek nem olvastam végig a topikot.
Szóval az lenne a kérdésem, hogyha nagyon max. 60-at (de inkább 50 alatt) akarok telót venni akkor mit érdemes, és az mennyi? Fontos, hogy legyen benne nyiltolajfurdo.
Szóval az lenne a kérdésem, hogyha nagyon max. 60-at (de inkább 50 alatt) akarok telót venni akkor mit érdemes, és az mennyi? Fontos, hogy legyen benne nyiltolajfurdo.
#9646
Írta 2004. május 25. - 18:59

Hat nem rossz ez a fox,de maradok a manito-nal... 
Ha egyszer meghal szegeny breakoutom,akkor bizony a kovetkezo villam egy Stance lesz.. ;D Mar csak azert is,mert 1.5os nyak kell..

Ha egyszer meghal szegeny breakoutom,akkor bizony a kovetkezo villam egy Stance lesz.. ;D Mar csak azert is,mert 1.5os nyak kell..

#9647
Írta 2004. május 25. - 14:19

ne még valami, amire ráakadtam a nagy barangolásban: állítólag EZ az új fox duplavállas villa. front
és iljics mondta, valahol látta a szimplavállas bolt-onosat is. és mind 125 helyett 130-cal jön.
fox forx rules?
7" út, 7.x lbs súly, de mindenesetre 8 lbs alatt (angolból kevéssé jártasoknak 0,45-tel kell szorozni) 40-es becsúszók, dedicated 20 mm axle. jól hangzik?
és iljics mondta, valahol látta a szimplavállas bolt-onosat is. és mind 125 helyett 130-cal jön.
fox forx rules?
7" út, 7.x lbs súly, de mindenesetre 8 lbs alatt (angolból kevéssé jártasoknak 0,45-tel kell szorozni) 40-es becsúszók, dedicated 20 mm axle. jól hangzik?
#9648
Írta 2004. május 25. - 14:01

Manitou Stance, ahogy ígértem

yeah baby.
spv nélküli duplavállas sherman = kingpin.
kár, hogy a butábbakban csak fluidflow lesz. (a másfeles 150-esben és a 80-as és a 100-as streetekben.)

yeah baby.
spv nélküli duplavállas sherman = kingpin.
kár, hogy a butábbakban csak fluidflow lesz. (a másfeles 150-esben és a 80-as és a 100-as streetekben.)
#9649
vendég_norbert78_*
Írta 2004. május 25. - 13:11

Már megijedtem, hogy meggyilkolsz egy gyönyör? manyitut! ;D
A boxxert nem ismerem....de majd pótolom hiányosságom pár órán belül! 8)
A boxxert nem ismerem....de majd pótolom hiányosságom pár órán belül! 8)
#9650
Írta 2004. május 25. - 13:05

Hi!
Természetesen a maunal szerint jártam el,és így jó lett a keménysége,és legalább nem került pénzbe! ;D A teló már kb 1éve ebben az állapotában van,és semmi gond nincs vele,a csillapítása sem lett sokkal erõsebb. A pilotot nem ismerem,csak gondoltam ott is köze lehet a dolgokhoz (boxxernél is mûködik,nem?)
Bye
Természetesen a maunal szerint jártam el,és így jó lett a keménysége,és legalább nem került pénzbe! ;D A teló már kb 1éve ebben az állapotában van,és semmi gond nincs vele,a csillapítása sem lett sokkal erõsebb. A pilotot nem ismerem,csak gondoltam ott is köze lehet a dolgokhoz (boxxernél is mûködik,nem?)
Bye
#9651
vendég_norbert78_*
Írta 2004. május 25. - 09:41

Te freestyler: a pilotokban(ha van benne) az olaj nem dolgozik lefelé ,csak fel.A blackben meg így a TPC(vagy FFD)egység miatt lefelé is dolgozik az olaj feltéve ha nem sportod van,
+ meg szerintem így sokkal lassabban jön is vissza az út ,ami a patronosoknál a legminomumabb állapotban is lassú, így meg aztán ..... szerintem jobban jártál volna egy rugócserével(kemény,mert alapból medium), de te tudod!
Ja, és remélem a manuál szerint jártál el az olaj minôségét illetôen ,mert ha nem megnézheted a csillapítóegységeket egy-két hónap múlva(nagyon kényesek ezek a manyituk)!Na minden jót
Tanulság ha lefelé kemény egy teló, vagy puha=elôször pucolás majd pedig rugócsere keményre vagy lágyabbra, vagy ha levegôs akkor megfelelôen beállítani a nyomást! 8)
+ meg szerintem így sokkal lassabban jön is vissza az út ,ami a patronosoknál a legminomumabb állapotban is lassú, így meg aztán ..... szerintem jobban jártál volna egy rugócserével(kemény,mert alapból medium), de te tudod!

Tanulság ha lefelé kemény egy teló, vagy puha=elôször pucolás majd pedig rugócsere keményre vagy lágyabbra, vagy ha levegôs akkor megfelelôen beállítani a nyomást! 8)
#9652
Írta 2004. május 24. - 23:54

#9653
Írta 2004. május 24. - 22:58

Hi!
Szerintem ez a Pilot betegsége,ismerõs is panaszkodott,hogy baromi kemény.. :-\ Próbáltad híg olajjal? Nekem a blackem keményedett fel olajcsere után,igaz ez volt a célom..
Szerintem ha mechanikailag rendben van a villa,akkor el gyorsan rugókészítõhöz,vagy rendelsz hozzá pár ezerért gyári gyenge rugót,aztán kész!
Szerintem ez a Pilot betegsége,ismerõs is panaszkodott,hogy baromi kemény.. :-\ Próbáltad híg olajjal? Nekem a blackem keményedett fel olajcsere után,igaz ez volt a célom..

#9654
Írta 2004. május 24. - 21:14

sztem ez nem olcsó. ilyen árban sztem nem kapsz a blacknél könyebb villát,
Hááát igen hülyéknek van szerencséje VDaNi (osztálytársam és forumtag) 40 ért vett egy éves teljesen jo állapotban lévö black elitet
#9655
Írta 2004. május 24. - 20:31

PilotC-ben van air assist kamra ?
Mert a neten már nem találtam róla infót sajnos.. igy nem igazán vagyok vele tisztában, mivel a bike tavalyi modell....
Mert a neten már nem találtam róla infót sajnos.. igy nem igazán vagyok vele tisztában, mivel a bike tavalyi modell....
#9656
Írta 2004. május 24. - 20:28

nekem ebbõl csak az elõfeszítés-állítás volt meg.... de majd holnap letolom az arcomat a nellába és sírok egy sort

#9657
Írta 2004. május 24. - 20:12

hmm
nem kéne ilyen ratyinak lennie. elõfeszítés állítás, air assist kamra nyomás csökkentés, csilli állítás, ezek nem segítettek? ha ezeken túl vagy, akkor menj el a boltba ahol vetted és panaszkodj. érdekes, mert mások pont azért panaszkodtak, hogy az rsekbe túl puha a rugó ???
nem kéne ilyen ratyinak lennie. elõfeszítés állítás, air assist kamra nyomás csökkentés, csilli állítás, ezek nem segítettek? ha ezeken túl vagy, akkor menj el a boltba ahol vetted és panaszkodj. érdekes, mert mások pont azért panaszkodtak, hogy az rsekbe túl puha a rugó ???
#9658
Írta 2004. május 24. - 20:02

Igen, manitou vagy Rockshox....
csak az alényeg hgoy a 60 kilóm alatt mozogjon.. mert a szilvásváradmaratonon 100 méterenként álltam meg, ugy fájtak a kezeim... 20 mili rugóúttal, sziklákon lefelé.... gyilkos volt....
(
nem leheten ezzel a telómmal valamit csinálni szerinted ? pl rugóból kivágni, stb...
De hogy a gari megmaradjon....
csak az alényeg hgoy a 60 kilóm alatt mozogjon.. mert a szilvásváradmaratonon 100 méterenként álltam meg, ugy fájtak a kezeim... 20 mili rugóúttal, sziklákon lefelé.... gyilkos volt....

nem leheten ezzel a telómmal valamit csinálni szerinted ? pl rugóból kivágni, stb...
De hogy a gari megmaradjon....
#9659
Írta 2004. május 24. - 19:55

sztem ez nem olcsó. ilyen árban sztem nem kapsz a blacknél könyebb villát, legfeljebb, ha nagy szerencséd van egy alsóbb skarebet. a black / psylo 1,8 kg körül vannnak, és ilyen árban. én blackböl vennék egy 80-100ast, be 80ra, aztán jó. a suntournak vannak hasonló súlyban kormányos lockoutos villái, de akkor inkább black.
#9660
Írta 2004. május 24. - 19:50

nagyon cc-s kellene, de a black tulképpen enduro nem ? Az azért ccben is megállja a helyét....
a használ t telókban van buktató ?
mert pl mûszaki állapotát én nem tudom felmérni....
pl ez : itt van egy teló az apróból érdekes... de kcsit fura hogy ien olcsó.....
hogy ne húzza szét az oldalt
a használ t telókban van buktató ?
mert pl mûszaki állapotát én nem tudom felmérni....
pl ez : itt van egy teló az apróból érdekes... de kcsit fura hogy ien olcsó.....
hogy ne húzza szét az oldalt
