jajaja, de akkor mégiscsak nagyobb nyomás alatt van az olaj...szal bírnia kellene...
na mindjárt feltúrok vmi judy 100 SL manualt, az is air assist-os, meg pár duke manuált, hogy milyen nyomáson mûködnek...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere
Started by
Bikemag
, 2001. June 02. 02:46
#6201
Posted 2005. March 16. - 22:28

#6202
Posted 2005. March 16. - 22:23

Simson/Riga rugó gyerekek!!!! 
Connor: a levegõs telóban a levegõ az olajat nyomja, a levegõ felette van, és csak az olaj érintkezik a szimmeringgel. Másrészt szépen mozognak azok, csak megindítani nehezebb, a levegõ teljesen más rugózási karakterisztikája miatt.

Connor: a levegõs telóban a levegõ az olajat nyomja, a levegõ felette van, és csak az olaj érintkezik a szimmeringgel. Másrészt szépen mozognak azok, csak megindítani nehezebb, a levegõ teljesen más rugózási karakterisztikája miatt.
Aktuális civil
#6203
Posted 2005. March 16. - 21:02

Endroo:
délután rábeszéltem magam, hiszen max nem használom ,de a májerfaktora nagyobb lesz a fogasnál...
(meg többért tudom majd egyszer a távoli jövõben eladni)
szóval megcsinálom aztán lesz ami lesz....
csak még kérdés hogy lehet-e iylen menetet fúrni, mert ritka vicces átmérõje van a tolómérõ szerint...:-/
de ez már az esztergályos baja lesz...
ja edit:
mégvalamit akkor nem értek:
miért mozognak akkor kevésbé finoman a levegõs telók?
a szoros légzáró tömítések miatt, nem?
akkor mégiscsak tart levegõt az olajzáró szimmering, nem?
délután rábeszéltem magam, hiszen max nem használom ,de a májerfaktora nagyobb lesz a fogasnál...

(meg többért tudom majd egyszer a távoli jövõben eladni)
szóval megcsinálom aztán lesz ami lesz....

csak még kérdés hogy lehet-e iylen menetet fúrni, mert ritka vicces átmérõje van a tolómérõ szerint...:-/
de ez már az esztergályos baja lesz...
ja edit:
mégvalamit akkor nem értek:
miért mozognak akkor kevésbé finoman a levegõs telók?
a szoros légzáró tömítések miatt, nem?
akkor mégiscsak tart levegõt az olajzáró szimmering, nem?
Autist Team:)
#6204
Posted 2005. March 16. - 20:30

jha lehetség
de biztos olcsobb egy rugokovácsnál csináltatni...
de minthe az elõbb irta volna vaki
de biztos olcsobb egy rugokovácsnál csináltatni...
de minthe az elõbb irta volna vaki

Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#6205
Posted 2005. March 16. - 20:22

Hella! Igaz a hir, hogy iden a Velotrade forgalmaz csererugot Manitou Balckhez? vagy ez csak kacsa?
Kosz!
vad
Kosz!
vad
"This was a fuckin' bomb
For a few seconds this place was Armageddon
There was a FIREFIGHT!"
For a few seconds this place was Armageddon
There was a FIREFIGHT!"
#6206
Posted 2005. March 16. - 20:14

Hello mindenkinek!
Érdeklõdni szeretnék hogy mi a véleményetek az SR Suntour Duro-E teleszkópról??
Ha valaki ismeri ezt a telot,vagy esetleg ilyen van neki, akkor légyszives valami véleményt mondjon nekem.
Kössz
Érdeklõdni szeretnék hogy mi a véleményetek az SR Suntour Duro-E teleszkópról??
Ha valaki ismeri ezt a telot,vagy esetleg ilyen van neki, akkor légyszives valami véleményt mondjon nekem.
Kössz
#6207
Posted 2005. March 16. - 20:00

csererugó "drága" és kérdés hogy lehet-e kapni. ráadásul a psyloban semmiféle elõfeszítési lehetõség nincs tehát vagy jó hozzád pont a rugó, vagy cumi. a levegõs elõfeszítéssel legalább finomabban lehet szabályozni. csúnya használattól és a karbantartás teljes hiányától minden elereszti az olajat + a dorado eltörik a padkától
#6208
Posted 2005. March 16. - 19:44

Psylo útja puha, bár én 80-85 kiló vagyok (edzéstõl függõen
) és kezdem megszokni. Ez legalább mozog! Amúgy vannak hozzá csere rugók, sárga vkék skék fekete, vagy vmi ilyesmi eloszlásban, ami benne van az a legpuhább, asszem pont 65kilóig ajálják.
Májerfaktor még az okli napszemüveg, +2 centi rugóút nyerhetõ vele.
Ja egyébként utólag jutott eszembe, hogy nagyon csúnya használattól (érzsd vasricsi és tsai) elkezdi ereszteni az olajat a psylo :'(

Májerfaktor még az okli napszemüveg, +2 centi rugóút nyerhetõ vele.
Ja egyébként utólag jutott eszembe, hogy nagyon csúnya használattól (érzsd vasricsi és tsai) elkezdi ereszteni az olajat a psylo :'(
#6209
Posted 2005. March 16. - 19:33

írták, hogy puha a psylo rugója dehogy 65 kilóhoz is kevés :scared:
azért nem olyan vészes a helyzet, ha nem fújsz bele csak ~0,5-1-2 bart akkor semmi baja nem lehet, neked meg nem kell több szerintem. ha úgyis kupakot csináltatsz érdemes belefúrni egy autósszelepet max nem használod, ha meg mégis jó, akkor meg milyen jó lesz.
duke: a levegõs telókban a becsúszóban van a légkamra tehát nem az olajlehúzó/porzáró szimeringnek kell visszatartani a légnyomást, hanem a becsúszóban lévõ tömítéseknek
azért nem olyan vészes a helyzet, ha nem fújsz bele csak ~0,5-1-2 bart akkor semmi baja nem lehet, neked meg nem kell több szerintem. ha úgyis kupakot csináltatsz érdemes belefúrni egy autósszelepet max nem használod, ha meg mégis jó, akkor meg milyen jó lesz.
duke: a levegõs telókban a becsúszóban van a légkamra tehát nem az olajlehúzó/porzáró szimeringnek kell visszatartani a légnyomást, hanem a becsúszóban lévõ tömítéseknek
#6210
Posted 2005. March 16. - 17:06

legalább sosem lesznek súlyproblémáim...:matrix:
65 kilómhoz kezd tényleg puha lenni a psylo, de azért nem akarok kisérleti nyúl lenni hogy mennyit bírnak a szimmeringek...
viszont hümmm...eszembe jutott vmi...
DUKE
ugyanaz a szimmering kell bele mint a psyloba, és ott levegõt is tart...
na ez most elgondolkodtatott...
(azért aktuális a téma mert épp új kupak készül a csillapítás oldalra, szal most idõszerû...)
/ja mezei autószeleppel lenne megoldva, mint a sherman tuning cikkben/
65 kilómhoz kezd tényleg puha lenni a psylo, de azért nem akarok kisérleti nyúl lenni hogy mennyit bírnak a szimmeringek...
viszont hümmm...eszembe jutott vmi...
DUKE
ugyanaz a szimmering kell bele mint a psyloba, és ott levegõt is tart...
na ez most elgondolkodtatott...
(azért aktuális a téma mert épp új kupak készül a csillapítás oldalra, szal most idõszerû...)
/ja mezei autószeleppel lenne megoldva, mint a sherman tuning cikkben/
Autist Team:)
#6211
Posted 2005. March 16. - 16:56

#6212
Posted 2005. March 16. - 16:54

#6213
Posted 2005. March 16. - 16:49

mintha keményebb rugót tennél bele. kérdés hogy bírja-e a szimmering a nyomást? nem-e kezdi el ereszteni inkább arrafele az olajat
#6214
Posted 2005. March 16. - 16:48

Szépséges...nyamm
viszont az nagy õrültség lenne ha a psylo xc-m csillapító oldali kupakjába levegõszelepet csináltatnék?
lenne vmi értelme?(mit befolyásolna, ha nyomás alá helyezném az olaj feletti légteret?)
viszont az nagy õrültség lenne ha a psylo xc-m csillapító oldali kupakjába levegõszelepet csináltatnék?
lenne vmi értelme?(mit befolyásolna, ha nyomás alá helyezném az olaj feletti légteret?)
Autist Team:)
#6215
Posted 2005. March 16. - 16:45

van belõle éppenséggel, bár nem annyi mint xc-bõl. Sajna én pont lecsúsztam egyrõl, azóta is bánom. :cry: bár ez sem az igazi mert kicsik benne a perselyek és a nyak-becsúszó csatlakozás is rövid. de májerfaktor: 10 (jó csak 9 mert a lefty 10)
#6216
Posted 2005. March 16. - 16:40

na ilyenbõl aztán sok mászkálhat 
(menne a vázamhoz)

(menne a vázamhoz)
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#6217
Posted 2005. March 16. - 16:36

#6218
Posted 2005. March 16. - 16:21

Igen, a black is jó, de az alá ne add, mert a többi szutyok.
A stance pl ami kiállítási darab volt a sport kiállításon, hogy, hogynem 1 nap után köpte az olajat
:D:D:D
A stance pl ami kiállítási darab volt a sport kiállításon, hogy, hogynem 1 nap után köpte az olajat

#6219
Posted 2005. March 16. - 16:19

Az sl viszon már sok az én költségvetésemnek...:cry:
Jó lesz nekem a manitou, az sem 20 kiló
Köszi a segítséget!
Hali...
Gk2
Jó lesz nekem a manitou, az sem 20 kiló

Köszi a segítséget!
Hali...
Gk2
#6220
Posted 2005. March 16. - 16:18
