Az ásványi lehet megeszi a tömítést. Az xfactortól nem tudsz szerezni ilyen "izét"? Egyébként ha jól emlékszem a rebába pl 15w-s telóolaj kell ide, lehet az is jó ebbe.Halihó!
A csatolt link szerint 80w-s szintetikus olaj kell a szimeringek alá, float fluid helyett
A boltba csak 80w-90-es ásványi van. szerintetek ez megfelel?
Végül is ott csak a becsúszók kenése a lényeg.F 100-ról beszélek.
Jelentkezz be Regisztrálj
Fox
#1621
Írta 2009. április 14. - 21:18
A sebesség mindent megold.
#1622
Írta 2009. április 14. - 21:08
Arra gondolsz, amit a légkamrába kell rakni, nem? Oda ilyen sûrû kell elméletileg (de gyakorlatban is?). Keni az o-gyûrût és segít benntartani a levegõt. http://www.endurofor...les/f100x6a.pdf (itt írják, hogy azzal lehet helyettesíteni )
Rakhatsz a csillapításba 5-öset, kicsit gyorsabb lesz a visszaút, jobban rátekered, aztán ugyanott vagy, mintha 7es lenne benne.
Halihó!
A csatolt link szerint 80w-s szintetikus olaj kell a szimeringek alá, float fluid helyett
A boltba csak 80w-90-es ásványi van. szerintetek ez megfelel?
Végül is ott csak a becsúszók kenése a lényeg.F 100-ról beszélek.
#1623
Írta 2009. április 10. - 17:14
#1624
Írta 2009. április 10. - 16:56
Ajaj, akkor van vetélytársam?:S:)hat lehet, vegulis valsag van, meg minden. 300 euroert meg talan engem is erdekelne
#1625
Írta 2009. április 10. - 16:40
#1626
Írta 2009. április 10. - 16:24
mod
jah, egy mailt megéri írni neki, hogy magyarországra mennyi az annyi. 20-30 euro körülire számíthatsz.
az ára meg szerintem 300 euro fölé alig fog menni, de nem merek rá fogadni - csak tippelek
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1627
Írta 2009. április 10. - 16:23
viszont arra figyelj, hogy azt irja a csoka, hogy csak Nemetorszagba postazza a villat. sokszor ez nem szokta tukrozni a valosagot, mert jo penzert elkuldik ide is, de erdemes ezt tisztazni mielott megveszed (ja, es arra szamits, hogy 4-500 euro alatt nem nagyon fog megallni az ara).
juicyt halaszhatsz hozza.
#1628
Írta 2009. április 10. - 16:12
http://www.sram.com/...rake-compat.pdf
Bal felsõ IS Standard (2000), tõle jobbra IS Standard Post Mount
ne hogy hülyeséget csináljak belinkelem azért. Ez mûködne egy Author Vision 16,5" vázzal?http://cgi.ebay.de/F...bayphotohosting
Ja és akkor valamilyen avid tárcsaféket kell hozzá halászni? (Juicy)
Köszönöm a választ.
#1629
Írta 2009. április 10. - 15:45
http://www.sram.com/...rake-compat.pdfAz a rendes tárcsafék felfogatás vagy valamilyen különleges cucc?
Bal felsõ IS Standard (2000), tõle jobbra IS Standard Post Mount
#1630
Írta 2009. április 10. - 15:20
az IS az a tárcsafék felfogatás módjára utal
az X meg Terralogic
Az a rendes tárcsafék felfogatás vagy valamilyen különleges cucc?
#1631
Írta 2009. április 10. - 13:55
az X meg Terralogic
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1632
Írta 2009. április 10. - 11:03
Sziasztok!
Egy gyors kérdés. Fox telóknál mit jelentenek az alábbi elnevezések? (R,RL,RLC,RLT,X stb.) vagy még van ez a IS 2000.
Köszönöm.
R - Rebound, L - Lockout, C - Compression (Low Speed). Többit nem tudom.
http://www.foxracingshox.com
_____________________________________________
AM rlz
#1633
Írta 2009. április 10. - 10:16
Egy gyors kérdés. Fox telóknál mit jelentenek az alábbi elnevezések? (R,RL,RLC,RLT,X stb.) vagy még van ez a IS 2000.
Köszönöm.
#1634
Írta 2009. április 08. - 22:40
#1635
Írta 2009. április 08. - 12:42
Arra gondolsz, amit a légkamrába kell rakni, nem? Oda ilyen sûrû kell elméletileg (de gyakorlatban is?). Keni az o-gyûrût és segít benntartani a levegõt. http://www.endurofor...les/f100x6a.pdf (itt írják, hogy azzal lehet helyettesíteni )SZia!
NEm sûrû az egy kicsit? Ennek ugyebár a becsúszó kenése lenne a feladata, a levegõ nyomás benntartásához kevés köze van.
Az olajos szárban a gyári ajánlás a 7w, ha 5-öset rakunk bele, akkor az hígabb>>> tehát sookkal agresszívebben fog visszafolyni, gyorsabb lesz a csillapítás.
Ezzel kapcsolatos tapasztalat?
Rakhatsz a csillapításba 5-öset, kicsit gyorsabb lesz a visszaút, jobban rátekered, aztán ugyanott vagy, mintha 7es lenne benne.
A sebesség mindent megold.
#1636
Írta 2009. április 08. - 12:29
80w-s sebváltó olaj.
SZia!
NEm sûrû az egy kicsit? Ennek ugyebár a becsúszó kenése lenne a feladata, a levegõ nyomás benntartásához kevés köze van.
Az olajos szárban a gyári ajánlás a 7w, ha 5-öset rakunk bele, akkor az hígabb>>> tehát sookkal agresszívebben fog visszafolyni, gyorsabb lesz a csillapítás.
Ezzel kapcsolatos tapasztalat?
#1637
Írta 2009. április 08. - 10:41
80w-s sebváltó olaj.Sziasztok!
van olyan olaj, amivel ezt a marketingesek által megformázott FOX FLOAT FLUID folyadékot ki lehet váltani?
Van valakinek valami tapasztalata?
Üdv!
A sebesség mindent megold.
#1638
Írta 2009. április 08. - 09:03
van olyan olaj, amivel ezt a marketingesek által megformázott FOX FLOAT FLUID folyadékot ki lehet váltani?
Van valakinek valami tapasztalata?
Üdv!
#1639
Írta 2009. március 31. - 17:13
Köszi VV az infot!Ha Fox, és gyári ajánlás, akkor felül 10wt, a lábakba alul pedig 7wt (ami jó lesz 7.5-nek is:))
Én, ha majd szétkapjuk, mindenhova 5wt viszkozitásút töltök.
Egyébként itt az okosság: http://www.foxracing...2009_OM_eng.htm
Bár azt hiszem inkább szakszervíz,nem kisérletezek.
#1640
Írta 2009. március 30. - 12:42
"Damper" akkor, hogy pontos legyen a megfogalmazás.Hova felülre? A Tallas nem nyíltfürdõs?
Mindig azt mondom, hogy fent és lent. Rossz beidegzõdés.