Jelentkezz be Regisztrálj
Fox
#501
Írta 2012. január 20. - 08:54
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#502
Írta 2012. január 20. - 05:52
#503
Írta 2012. január 19. - 15:08
csak akkor kell cserélni ha ereszti az olajat, szivacsot ne mosd ki! kinyúlik, nyomj rá friss olajat és kész
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#504
Írta 2012. január 19. - 07:30
mongy ugy latom, hogy egyben van az egesz kit... igy mar draga olajcserenkent. ezeket milyen idokozonkent erdemes? melyik jobb? a gyari, vagy az enduro?
#505
Írta 2012. január 18. - 14:17
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#506
Írta 2012. január 18. - 13:55
#507
Írta 2012. január 17. - 12:36
Van egy olyan gondom vagy észrevételem, amivel kapcsolatban szeretném a véleményeteket és tanácsotokat kikérni.
Adott egy teló: FOX F32RL-120mm/2010 modell
A teló közel egy szezont futott és többnyire csak versenyeken használtam(maraton). Max 1500 km-et tekertem azzal a bringával amivel ez van összelapátolva. A visszaút csillapítás (rebound) nem igazán úgy mûködik, mint kellene. Van vagy egymillió kattintási lehetõség rajta, de csak az utolsó kettõ klikken lehet valamit érezni a mûködésébõl és ebbõl az utolsó az olyan szinten csillapít mint az állat (ami érthetõ is), mert ez a skála vége. De elõtte nem történik semmi, csak rúg -harap, mint a megvadult bozontos éti csiga. Amire gondolok: gyárilag nem elegendõ az olajmennyiség, ez a villa ennyit tud, vagy szimplán csak szar.
Kérdésem lenne, hogy valakinek is akad(t) ilyesmi jelensége, vagy tudományosan orvosolható-e a probléma (kézrátétellel, voodoo, ördögûzés, stb..)?
Szép napot mindenkinek!
Üdv:Fecó!
#508
Írta 2012. január 09. - 20:06
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#509
Írta 2012. január 09. - 18:37
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#510
Írta 2012. január 04. - 16:47
Mit lehet kezdeni, ha a telóm egyre jobban kotyog (F100 RL '05-ös)?
Ahogy látom a persely van eléggé megkopva, már koptatja a becsúszót is. Lehet ezt javítani? Vagy használjam amíg mûködik aztán kuka?
#511
Írta 2011. december 15. - 16:54
#512
Írta 2011. december 15. - 15:28
Kashima Flaking off - Mountain Bike Review
#513
Írta 2011. december 06. - 16:25
#514
Írta 2011. december 06. - 15:34
...két videó is van itt: Mountain Bike Review - View Single Post - 2011 fox forks creaking/cracking noise
#515
Írta 2011. december 01. - 14:44
#516
Írta 2011. november 15. - 13:30
Nem lesz az túl drága mégis? ;-)
Nálam az a gond, hogy a 2007-2008-as évjáratú TALAS II levegõs állítórendszer van benne, amivel rengeteg a gond, már másfél éve nem bírják megcsinálni, szóval alapból cserés. A gyorszárakkal még tudnok élni, üsse kavics, de azért egy kashima coatos becsúszó még dukálna a mostaniak helyett, úgy meg már egyszerûbb és olcsóbb egy RS Relevation vagy a szintén állítható utas, 2011-es akciózott DT XMM 140 TwinShot, ráadásul QR15-ös. (Amúgy meg esélyes, hogy downgrade-elem a mostani bicajt, lehetséges, hogy sajnos meg kell bontanom és eladogatom az alkatrészeit...)
Plus az itt feltüntetett USD árak szerintem az EU-s vámkezelés miatt tekinthetõ legalább EUR árnak. Viszont, ha valaki csak sérült becsúszót akar cseréltetni, akkor egy kashima upgrage egyúttal az elég komoly, vagy akik versenyeznek, a Terralogic update szintén.
a terralogicot azt spec tudom, hogy euroban is majdnem 1.5x ennyi, mint ott dollarban...
#517
Írta 2011. november 15. - 13:03
Kashima becsúszók, nyílt olajfürdõs, átütõs tengelyrögzítés. Kb.
nyert, és persze fekete
Zs, drága lenne de itt most ultimate villáról beszélünk, vagy merünk nagyot ugye
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#518
Írta 2011. november 15. - 08:35
lehet mégiscsak össze lehet legozni az ideális fox telót nekem
Nem lesz az túl drága mégis? ;-)
Nálam az a gond, hogy a 2007-2008-as évjáratú TALAS II levegõs állítórendszer van benne, amivel rengeteg a gond, már másfél éve nem bírják megcsinálni, szóval alapból cserés. A gyorszárakkal még tudnok élni, üsse kavics, de azért egy kashima coatos becsúszó még dukálna a mostaniak helyett, úgy meg már egyszerûbb és olcsóbb egy RS Relevation vagy a szintén állítható utas, 2011-es akciózott DT XMM 140 TwinShot, ráadásul QR15-ös. (Amúgy meg esélyes, hogy downgrade-elem a mostani bicajt, lehetséges, hogy sajnos meg kell bontanom és eladogatom az alkatrészeit...)
Plus az itt feltüntetett USD árak szerintem az EU-s vámkezelés miatt tekinthetõ legalább EUR árnak. Viszont, ha valaki csak sérült becsúszót akar cseréltetni, akkor egy kashima upgrage egyúttal az elég komoly, vagy akik versenyeznek, a Terralogic update szintén.
#519
Írta 2011. november 15. - 07:59
Na az milyen lenne?
Kashima becsúszók, nyílt olajfürdõs, átütõs tengelyrögzítés. Kb.
#520
Írta 2011. november 15. - 07:25
Na az milyen lenne?lehet mégiscsak össze lehet legozni az ideális fox telót nekem
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!