Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Fox

- - - - -

  • Please log in to reply
2442 replies to this topic

#341
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts
Ha volna egy 56cm körüli cyclocross bringád a vagy vázad a garázsban és eladó is annak örülnék:)
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#342
kuruc

kuruc

    vendég

  • fórumtag
  • 13 posts
Csak az a baj, hogy a Trek a harmadik váz amit a garázsban tartok felakasztva.

#343
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts
Na az legalább egy jó váz:)
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#344
kuruc

kuruc

    vendég

  • fórumtag
  • 13 posts
Giant XTC 2012

#345
venember83

venember83

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,152 posts

Most van váz is hozzá!


Jó megoldás, kisebb bukó másik vázat venni, és eladni az eredetileg meglévõt, mint eladni a telót és másikat venni. Milyen váz lett?

#346
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts
Milyen vázat vettél hozzá?
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#347
kuruc

kuruc

    vendég

  • fórumtag
  • 13 posts
Most van váz is hozzá!

#348
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 posts

Koszi ez szuperjo otlet. Ennyire nem mentem utana, bar a rugo mar egyszer volt kulon a kezemben nem tudtam hogy igy szet tud jonni. Akkor te is erre a kovetkeztetesre jutottal hogy ellazul a szorito ereje idovel es ez miatt szivarog ki inkabb mint a kopas miatt.


Ez a két dolog kéz a kézben jár. Kopik is meg lazul is a rugó.
Ezzel a megoldással csak egy kicsit ki tudod húzni a cseré idejét.

#349
ProPedalGreg

ProPedalGreg

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 946 posts

Egyszerûbb ha leveszed a rugót a szimeringrõl. és szétcsavarod és egy picit vágsz le róla, és megint összecsavarod. Utána pedig vissza a szimeringre.


Koszi ez szuperjo otlet. Ennyire nem mentem utana, bar a rugo mar egyszer volt kulon a kezemben nem tudtam hogy igy szet tud jonni. Akkor te is erre a kovetkeztetesre jutottal hogy ellazul a szorito ereje idovel es ez miatt szivarog ki inkabb mint a kopas miatt.

#350
Lopakodó

Lopakodó

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 283 posts

tapered a vaz? amugy kb harom csavart kell kicsavarni, meg a kereket kicserelni.


és a csapágy csésze az már smafu? :D

mod.: ja, most nézem, hogy már késõ?

A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány  B)


#351
ridelife

ridelife

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,636 posts
ez is egyfajta tanulo penz.mindenkinek volt ilyen csak a nullak szama kulonbozik.

hasznaljuk a forumot es legyunk segitokeszek.

ps:ez eleg buzis volt

#352
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs
nem is ertem, hogy vesz vki ennyi penzert villat, hogy azt se tudja, hogy mire van szuksege.

#353
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts

Tapered fejcsöves vázzal menni fog. Vagy pedig pajszer megfelelõ használata. :D

Kuruc kollega rájött a tévedésére , sajnálom durva lehet egy ilyen felismerés.
Fox 32 F100 RL 2011 Tapered « rugózás « MTB ALKATRÉSZ « Kategóriák tallózása
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#354
Gege911

Gege911

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 posts

Bocs hogy betoldom magam a beszelgetesbe, de ugy ereztem le kell irjam a fox-os tapasztalataimat (par posttal korabbihoz kapcsolodoan) Szoval a lenyeg az hogy problemak voltak a VAN 36 szimeringjevel, ami a bal oldalon eresztett.
Elso korben ismet szetszerelessel probalkoztam, de kozben rendeltem egy uj szettet is biztos ami biztos alapon.
Ezuttal azonban nem teljesen kaptam szet csak "kipattintottam" a szimeringet a labbol a leiras szerint, majd megneztem mi a helyzet belul a szivaccsal, olajjal. Mindent rendben talaltam. A regi visszahelyezesekor azonban veletlenul nem ugyanabba a pozicioba nyomtam vissza a helyere a szimeringet, hanem a fox feliratos resz helyett a masik felirat kerult a bringa hatulja fele, vagyis el lett forgatva az eredetihez allashoz kepest. (Beneztem mert sotetebb helyen szereltem :) ) Ez miatt viszont az ezt koveto tekereseim soran (ezek kozott volt tegnapelott egy zuzosabb Matra is) mar nem eresztette az olajat. Most biztos szivjak a fogukat a szervizesek hiszen ez valoszinu nem lesz egy tartos allapot ezt en is el kell ismerjem. Ami elhasznalodott az elhasznalodott ennyi. Viszont ha ezzel meg tudom hosszabbitani az elettartamat par honappal, az nekem meger egy feloras munkat.
Azert irtam csak ezt le, hogyha mas is belefutna talan ez neki is megoldja a gondjat es kitolja a kovetkezo csere idejet. Arra is van otletem hogy ez vajon miert segithetett, de ez elegge altudomanyos, szoval legfeljebb hipoteziskent allna meg a helyet. Hozzateszem hogy ez nem biztos hogy mindenki szamara megoldas (pl karcos a becsuszo stb) de ez egy lehetoseg amit szerintem erdemes kiprobalni.


Egyszerûbb ha leveszed a rugót a szimeringrõl. és szétcsavarod és egy picit vágsz le róla, és megint összecsavarod. Utána pedig vissza a szimeringre.

#355
ProPedalGreg

ProPedalGreg

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 946 posts
Bocs hogy betoldom magam a beszelgetesbe, de ugy ereztem le kell irjam a fox-os tapasztalataimat (par posttal korabbihoz kapcsolodoan) Szoval a lenyeg az hogy problemak voltak a VAN 36 szimeringjevel, ami a bal oldalon eresztett.
Elso korben ismet szetszerelessel probalkoztam, de kozben rendeltem egy uj szettet is biztos ami biztos alapon.
Ezuttal azonban nem teljesen kaptam szet csak "kipattintottam" a szimeringet a labbol a leiras szerint, majd megneztem mi a helyzet belul a szivaccsal, olajjal. Mindent rendben talaltam. A regi visszahelyezesekor azonban veletlenul nem ugyanabba a pozicioba nyomtam vissza a helyere a szimeringet, hanem a fox feliratos resz helyett a masik felirat kerult a bringa hatulja fele, vagyis el lett forgatva az eredetihez allashoz kepest. (Beneztem mert sotetebb helyen szereltem :) ) Ez miatt viszont az ezt koveto tekereseim soran (ezek kozott volt tegnapelott egy zuzosabb Matra is) mar nem eresztette az olajat. Most biztos szivjak a fogukat a szervizesek hiszen ez valoszinu nem lesz egy tartos allapot ezt en is el kell ismerjem. Ami elhasznalodott az elhasznalodott ennyi. Viszont ha ezzel meg tudom hosszabbitani az elettartamat par honappal, az nekem meger egy feloras munkat.
Azert irtam csak ezt le, hogyha mas is belefutna talan ez neki is megoldja a gondjat es kitolja a kovetkezo csere idejet. Arra is van otletem hogy ez vajon miert segithetett, de ez elegge altudomanyos, szoval legfeljebb hipoteziskent allna meg a helyet. Hozzateszem hogy ez nem biztos hogy mindenki szamara megoldas (pl karcos a becsuszo stb) de ez egy lehetoseg amit szerintem erdemes kiprobalni.

#356
golya

golya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,347 posts

Mire gondolsz a pajszer megfel. használatra?


ironiára. legalábbis amilyen infokat találtam a vázról az alapján a fejcsöve 1,1/8"-os és abba nem lehet belepakolni a tapered villát.

#357
ridelife

ridelife

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,636 posts
es meretre kell vagni a nyakat.kb ez a legnehezebb resze a cserenek.

#358
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

Mire gondolsz a pajszer megfel. használatra?


tapered a vaz? amugy kb harom csavart kell kicsavarni, meg a kereket kicserelni.

#359
kuruc

kuruc

    vendég

  • fórumtag
  • 13 posts
Mire gondolsz a pajszer megfel. használatra?

#360
golya

golya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,347 posts
Tapered fejcsöves vázzal menni fog. Vagy pedig pajszer megfelelõ használata. :D