Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

VI. Duna maraton 2005
Started by
tom_mirra
, 2005. March 24. 12:31
#361
Posted 2005. June 21. - 17:55

#362
Posted 2005. June 21. - 17:51

üdv..Bikertigger!
Köszi!
amúgy inkább csak a "Dh" szakaszok érdekelnek (nagyon béna vagyok lefelé), s nemcsak lelkiekben szeretnék rá felkészülni :-).
hát az említett 2 dh szakasz a szentkeresztre lefelé az a sárga kereszt lesz, megnézem valamelyik nap azt tudom jó köves....a másik dobogókõrõl a piros3szög a királykuti nyeregbe, sztem nem olyan vészes....ha minden igaz egy "leszállásgyanús" letörés van benne, az a ciki hogy egész közel van mellette a villanypásztor....de ha aggódsz akkor sztem elõszõr próbálj meg felmenni rajta (1 része tolós..sztem) akkor már tudod mire számíts... nem tudom mennyire ismered a környéket ha nem tudod merre van megmutatom szívesen vmelyik nap...vagy elmondom hogy találod meg
még visszafelé az pap rét után az akácos árok lehet elsõre ijesztõ, ha nem szeretsz lejtõzni de az nem technikás csak az eleje meredek kicsit..
viszont ha a maratonig se az erdészet se a Harangék nem takarítják ki (akkor lehet nekünk kéne sk) a kisrigó és az erdészeti út között a kék jelzés utat az érdekes lesz..
na igy elsõre ennyi...persze ugye ezeknek a maratonoknak az útvonala akkor biztos amikor már végig mentél rajta

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#363
Posted 2005. June 21. - 17:41

hali ..valakinek van középtáv térképe? ha igen. át tudná küldeni az en2003@citromail.hu ra? elõre is köszönöm
sportaktív.hu - n van "komoly" térkép, meg szintrajz, azonkívûl Pilis visegrádi hg térkép
könyvesbolt, ott a leírás doc, ha ezeket átnézted...kérdezz.....

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#364
Posted 2005. June 21. - 15:42

Bikertigger!
Köszi!
amúgy inkább csak a "Dh" szakaszok érdekelnek (nagyon béna vagyok lefelé), s nemcsak lelkiekben szeretnék rá felkészülni :-).
Köszi!
amúgy inkább csak a "Dh" szakaszok érdekelnek (nagyon béna vagyok lefelé), s nemcsak lelkiekben szeretnék rá felkészülni :-).
#365
Posted 2005. June 21. - 12:05

valakinek van középtáv térképe? ha igen. át tudná küldeni az en2003@citromail.hu ra? elõre is köszönöm
#366
Posted 2005. June 21. - 10:26

itt van az a doc kivonat, meg kijavítva az a hiba ami volt benne
persze szerintem az útvonal még a verseny elõtt 3 nappal sem lesz végleges....
Idén három táv lesz: 100 km, 65 km és 35 km. A mezõny a hagyományoknak megfelelõen együtt rajtol, és Visegrád centrumán keresztül rácsatlakozik a Paprét felé menõ gyönyörû, végig közepesen emelkedõ erdészeti aszfalt útra (7 km). Itt bõven van lehetõség arra, hogy szétszóródjon a mezõny, amely felülrõl megkerüli a papréti erdészházat, és egy teljesen új szakaszon, Visegrád felõl érkezik Pilisszentlászlóra. Itt a rövidtáv (35 km) mezõnye visszafordul Visegrád felé. A közép- és a hosszútáv együtt megy tovább a Kisrigó Vendéglõ mellett, a kék turista útvonalon, néhol a kiszáradt patakmederben, köves, technikás részen. Majd keresztül a Szentendre felé menõ erdészeti aszfalt úton újra átmegy a pálya a patakon, és egy nagyon húzós, hosszú emelkedõn ér a Tölgyikrekig. Ezután egy lazább szakasz következik egy gyönyörû gerincúton (sárga jelzés), majd utána egy extrém DH-val (rendkívül köves, gyökeres, meredek, nagyon technikás) ér be a mezõny a pilisszentkereszti kocsmáig (a tavalyihoz képest a túloldalon). Innen a jól bevált, nagyon durva kapaszkodás következik a Fagyos Katonáig. Eddig itt vált el egymástól a közép- és hosszútáv, most azonban mindkét mezõny ugyanazon a nyomvonalon rögtön továbbmegy fel Dobogó-kõre, a Rétes boltig. Itt válik ketté a hosszú- és a középtáv. A hosszútáv nagyjából ugyanazt a hurkot csinálja meg, mint eddig, azzal a különbséggel, hogy mielõtt kiér a Pilismarótról jövõ erdészeti aszfalt útra, elõtte egy rendkívül izgalmas, technikás (sárga jelzés) ösvényen behalad Pilisszentlélekre a mezõny, áthalad a település központján, majd visszacsatlakozik a hagyományos útvonalhoz ott, ahol az aszfalt útról letérve a rendkívül meredek mászós szakasz kezdõdik. A hosszútáv innen a régi útvonalon halad, és visszacsatlakozik a Rétes boltnál a hagyományos útvonalhoz, ahol együtt megy tovább a hosszú- és a középtáv a Királykúti nyeregig (Dobogókõtõl lefelé itt egy nagyon húzós, technikás DH szakasz jön, ami a középtávosoknak remélhetõleg kellemes meglepetést okoz). Újdonság lesz még, hogy az utolsó frissítõ állomás elõtt (Vízverési rét) nem kell balra ráfordulni a köves emelkedõre, hanem a József-forrás felé tovább kell menni egy rendkívül változatos gyönyörû úton, amely késõbb egy húzós szerpentinbe megy át, és így lehet becsatlakozni a rétre, ahol frissítõ állomás lesz. Innen a pálya ugyanaz azzal kis különbséggel, hogy a Salamon-torony elõtti húzós, köves kanyart lelassítjuk, jóval biztonságosabbá tesszük tekintettel a tavalyi bukásokra. A pályainformációkat azért szóban írtuk le, mert április 1-jével készül el a hatóságokkal egyeztetett végleges, pontos pályarajz, és csak ezután jelentetjük meg hivatalosan.
persze szerintem az útvonal még a verseny elõtt 3 nappal sem lesz végleges....
Idén három táv lesz: 100 km, 65 km és 35 km. A mezõny a hagyományoknak megfelelõen együtt rajtol, és Visegrád centrumán keresztül rácsatlakozik a Paprét felé menõ gyönyörû, végig közepesen emelkedõ erdészeti aszfalt útra (7 km). Itt bõven van lehetõség arra, hogy szétszóródjon a mezõny, amely felülrõl megkerüli a papréti erdészházat, és egy teljesen új szakaszon, Visegrád felõl érkezik Pilisszentlászlóra. Itt a rövidtáv (35 km) mezõnye visszafordul Visegrád felé. A közép- és a hosszútáv együtt megy tovább a Kisrigó Vendéglõ mellett, a kék turista útvonalon, néhol a kiszáradt patakmederben, köves, technikás részen. Majd keresztül a Szentendre felé menõ erdészeti aszfalt úton újra átmegy a pálya a patakon, és egy nagyon húzós, hosszú emelkedõn ér a Tölgyikrekig. Ezután egy lazább szakasz következik egy gyönyörû gerincúton (sárga jelzés), majd utána egy extrém DH-val (rendkívül köves, gyökeres, meredek, nagyon technikás) ér be a mezõny a pilisszentkereszti kocsmáig (a tavalyihoz képest a túloldalon). Innen a jól bevált, nagyon durva kapaszkodás következik a Fagyos Katonáig. Eddig itt vált el egymástól a közép- és hosszútáv, most azonban mindkét mezõny ugyanazon a nyomvonalon rögtön továbbmegy fel Dobogó-kõre, a Rétes boltig. Itt válik ketté a hosszú- és a középtáv. A hosszútáv nagyjából ugyanazt a hurkot csinálja meg, mint eddig, azzal a különbséggel, hogy mielõtt kiér a Pilismarótról jövõ erdészeti aszfalt útra, elõtte egy rendkívül izgalmas, technikás (sárga jelzés) ösvényen behalad Pilisszentlélekre a mezõny, áthalad a település központján, majd visszacsatlakozik a hagyományos útvonalhoz ott, ahol az aszfalt útról letérve a rendkívül meredek mászós szakasz kezdõdik. A hosszútáv innen a régi útvonalon halad, és visszacsatlakozik a Rétes boltnál a hagyományos útvonalhoz, ahol együtt megy tovább a hosszú- és a középtáv a Királykúti nyeregig (Dobogókõtõl lefelé itt egy nagyon húzós, technikás DH szakasz jön, ami a középtávosoknak remélhetõleg kellemes meglepetést okoz). Újdonság lesz még, hogy az utolsó frissítõ állomás elõtt (Vízverési rét) nem kell balra ráfordulni a köves emelkedõre, hanem a József-forrás felé tovább kell menni egy rendkívül változatos gyönyörû úton, amely késõbb egy húzós szerpentinbe megy át, és így lehet becsatlakozni a rétre, ahol frissítõ állomás lesz. Innen a pálya ugyanaz azzal kis különbséggel, hogy a Salamon-torony elõtti húzós, köves kanyart lelassítjuk, jóval biztonságosabbá tesszük tekintettel a tavalyi bukásokra. A pályainformációkat azért szóban írtuk le, mert április 1-jével készül el a hatóságokkal egyeztetett végleges, pontos pályarajz, és csak ezután jelentetjük meg hivatalosan.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#367
Posted 2005. June 21. - 09:26

Sziasztok!
Esetleg egy pályaleírás nekem is jól jönne, "ránéznék" a terepre még a jövô hétig én is...
Mail.: tizi@fibermail.hu
Megköszönve maradtam tisztelettel: Don St. di Fülig, almira, királyi vár, félemelet balra...
Esetleg egy pályaleírás nekem is jól jönne, "ránéznék" a terepre még a jövô hétig én is...

Mail.: tizi@fibermail.hu
Megköszönve maradtam tisztelettel: Don St. di Fülig, almira, királyi vár, félemelet balra...
#368
Posted 2005. June 21. - 09:08

Tisztelt DM topiklakók/pályabejárók!
Valaki el tudná nekem (is) küldeni a 65km leírását (mondjuk az emilemre: printer kukac sc-scan.hu)? szeretném bejárni a pályát, de levették a "pontosabb" tájékoztatót, a jelenlegi meg meglehetõsen elnagyolt. Esetleg ha nem túl nagy kérés, jó lenne pár megjegyzés, mire figyeljek, mert nehezen áll össze a kép, hogy mi merre hogyan :-):-).
:
Elõre is nagyon köffi!!
Valaki el tudná nekem (is) küldeni a 65km leírását (mondjuk az emilemre: printer kukac sc-scan.hu)? szeretném bejárni a pályát, de levették a "pontosabb" tájékoztatót, a jelenlegi meg meglehetõsen elnagyolt. Esetleg ha nem túl nagy kérés, jó lenne pár megjegyzés, mire figyeljek, mert nehezen áll össze a kép, hogy mi merre hogyan :-):-).
:
Elõre is nagyon köffi!!
#369
Posted 2005. June 21. - 06:57

rvilike!
Hol van leírva az új útvonal doc-ban?
Uj utvonal?hmm.. van valami valtozas rovidtavon is?
#370
Posted 2005. June 20. - 22:35

#371
vendég_rvilike_*
Posted 2005. June 20. - 22:26

#372
Posted 2005. June 20. - 22:21

#373
Posted 2005. June 17. - 21:13

#374
Posted 2005. June 15. - 23:18

Akik a HÉVre pályáznak, azoknak szólok, h nem fog járni, mert felújjítják a pályáját (gondolom azt). Olyan 1-2 hét múlva fog leállni. Én is úgy akartam menni, de végül vonatozni fogok.
Asszem én is a vonat mellett döntök. Nekem is megvan a nevezésem,szal indulnom kell

Erõsebbnek is érzem magam, mint BM elõtt. Pedig 1 hónap kimaradt kéztörés miatt. Majd meglátjuk mi lesz. Addig is tekergek

#375
Posted 2005. June 15. - 20:23

Akik a HÉVre pályáznak, azoknak szólok, h nem fog járni, mert felújjítják a pályáját (gondolom azt). Olyan 1-2 hét múlva fog leállni. Én is úgy akartam menni, de végül vonatozni fogok.
#376
Posted 2005. June 15. - 17:27

#377
Posted 2005. June 15. - 17:19

#378
Posted 2005. June 15. - 16:36

nem most vasárnap van a Dunamarci....
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#379
Posted 2005. June 15. - 15:35

Az nekem sajnos nem jó, majd legközelebb.Vasarnap, egyeb info gödöllö topic
Megvan a Duna Maraton rajtszámom, így most már muszáj elindulni.
#380
Posted 2005. June 15. - 15:15
