Jelentkezz be Regisztrálj
Láncterelõk
#41
Írta 2006. december 01. - 11:16
#42
Írta 2006. december 01. - 11:06
A helyzet gyors megértéséhez - országúti monti, nincs elsõváltó, böhömnagy nagytányér, s vadul közlekedek vele. (telibe minden kátyú stb) Azaz a lánc hajlamos volt a lezuhanásra.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#43
Írta 2006. december 01. - 10:26
szerintem is az a probléma, hogy egyszerûen nincs jól beállítva. mit kezdenél a hullámvasutammal, azon 1000 dolgot lehet állítani
edit: vegyél egy mono szerszámot és oda állítod ahová akarod ...
#44
Írta 2006. december 01. - 10:18
ha alapból tud mászkálni, akkor a 2. és 3. pont értelmét veszti sajna nekem nincs hozzá gyári alsó görgõm így nem tudtam, hogy az is így müxik.
5. vegyél hozzá ipari csapágyas váltógörgõt, mert ez a csúszóperselyes nem a legjobb
navárjá. lehet rosszul fogalamztam.
függõleges síkban ugye beállítja az ember, vízszintes síkon tud mozogni.
5. váltógörgõt? mármint a hátsóváltómba? vagy a kerek bumszlit az alján váltógörgõnek híjják?
nem a forgásával van a baj szerintem.
kiprobáltam hogy megszorítoma görgõt és úgy tekerem, tehát nem tudja forgatni, és jön a lánc-jön a lánc és minden egyes láncszem "ugrik" egyet a terelõnél, koppanó hang kiséretében.
valószínûleg az 1.es pontod lesza megoldás.. ohh fatyom...
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#45
Írta 2006. december 01. - 10:12
5. vegyél hozzá ipari csapágyas váltógörgõt, mert ez a csúszóperselyes nem a legjobb
#46
Írta 2006. december 01. - 10:07
a felsõ ketrec semmiképpen sincs jól. 1: majd hogy függõlegesnek kéne lennie az azt tartó dolognak, valamint az elkejét buktasd lejjebb is.
igen a teteje rájöttem este hogy nincs jól, csak lusta voltam akkor állítgatni.
de nem az adja a hangot.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#47
Írta 2006. december 01. - 10:05
#48
Írta 2006. december 01. - 10:03
1. kevésbé feszítsen
2. lõdd be a leggyakrabban használt áttételhez, hogy ne érjen hozzá a görgõ oldalához
3. gányolj, hogy el tudjon mozdulni a görgõ oldalirányba is
1. tehát húzzam lejjebb? probáltam már, ugyanaz. (ja vagy szöget változtassak.. fatyom ahoz nincs szerszámom, csak a szervízben oldják meg.
2. azt hogy? mit tudok rajta belõni? a görgõ fenn van a fémpöckön azt mászkálgat.. nemde?
3. na és azt hogy?
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#49
Írta 2006. december 01. - 08:27
2. lõdd be a leggyakrabban használt áttételhez, hogy ne érjen hozzá a görgõ oldalához
3. gányolj, hogy el tudjon mozdulni a görgõ oldalirányba is
4. rakj fel elsõváltót és légy enduro
#50
Írta 2006. december 01. - 02:49
- katt rá -
Elözõ bringán tökéletesen, csendben tette a dolgát.
most az alsó görgõ (ha nincs fent, akkor csönd van) valami iszonyatos kerregõ hangot hallat.
esetleg nemjó szögben áll, vagy mi lehet a gond?
probáltam a lánckerékhez, közelebb távolabb ugyanaz.
és ami érdekes, hogyha hátul a két legkisebb lánckerékre váltok, akkor szinte teljesen abbamarad a kerregés.
help.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#51
Írta 2006. november 16. - 21:50
ez úgy müködik hogy van egy fix készlet alkatrészekbõl, majd egy kettõ eladásra kerül a szerelnivalóból, vagy nem érkezik meg a következõ szállítmánym így más láncterelõvel szerelik, más hajtókarral akár, más ezzel azzal...
így lehet hogy 2 azonos évjáratú bringa nem azonos alkatrészekkel van - így kerül összerakásra.
értékben azonos, egy elsõváltó meg nem került rá, hisz akkor elsõváltóbowden, és váltókar is lenne - azonos áron.
ilyen az élet, egy 1000ft.os elsõváltóval orvosolható minden.
háát ezt nem gondoltam volna...
#52
Írta 2006. november 15. - 20:08
Amugy meg MAKK!
http://soloszabi.blogspot.com
#53
Írta 2006. november 15. - 19:52
Gyorsan megnéztem, van még egy 2005-ös Polar-X bicajunk Shift Guide láncterelõvel. Gyárilag!
ez úgy müködik hogy van egy fix készlet alkatrészekbõl, majd egy kettõ eladásra kerül a szerelnivalóból, vagy nem érkezik meg a következõ szállítmánym így más láncterelõvel szerelik, más hajtókarral akár, más ezzel azzal...
így lehet hogy 2 azonos évjáratú bringa nem azonos alkatrészekkel van - így kerül összerakásra.
értékben azonos, egy elsõváltó meg nem került rá, hisz akkor elsõváltóbowden, és váltókar is lenne - azonos áron.
ilyen az élet, egy 1000ft.os elsõváltóval orvosolható minden.
#54
Írta 2006. november 15. - 19:47
Azert megmutathatnad nekem, hogy shiftguidehoz hogy raksz fel elso valtot, vagy tobb tanyert?????? erdekelne..
.
.
.
Szerintem elosszor gondolkozzunk, utanna verjunk nyalat!
azért, ha te is kicsit finomabban állnál hozzá a témához, nem pedig ilyen letámadó hangon...
(mint kiderült te se tudhatsz mindent)
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#55
vendég_unit_*
Írta 2006. november 15. - 13:49
#56
Írta 2006. november 15. - 13:11
Mindig tanul ujat az ember!
Koszi!
(rakjal mar egy kupakot a bowden vegere, oljan csunya.. )
http://soloszabi.blogspot.com
#57
Írta 2006. november 15. - 13:08
#58
Írta 2006. november 15. - 12:29
Tavalyi Polar X-ek elso fele BoxGuide-al, masodik fele Shiftguide-al jott!
Nos???
rmx rider!
Azert megmutathatnad nekem, hogy shiftguidehoz hogy raksz fel elso valtot, vagy tobb tanyert?????? erdekelne..
Amugy tipikus Probike???
Szerintem tipikussan te is az vagy, aki oda jar megvenni az olcso cuccokat, utanna meg itt veri a nyalat....
Szerintem elosszor gondolkozzunk, utanna verjunk nyalat!
Koszi!
Amugy Daci, te regota oda jarsz, meg en is emlekszem rad.. nem hiszem, hogy annyira nagyon rosszul jartal a probikban valo vasarlasoddal...
http://soloszabi.blogspot.com
#59
vendég_unit_*
Írta 2006. november 15. - 09:34
Így kaptuk készen, legközelebb szólunk a "gyárnak", hogy ne rakjanak fel ilyet, mert utána minket ölnek a jó kis fórumon :-(
#60
Írta 2006. november 14. - 23:21
de ez akkor is gáz
egyébként szerintem jó arcok vannak a probikenál többékevésbé, semmi bajom velük.. azóta is odamegyek ha vmi gond van a bicómmal és én nemtom megcsinálni