Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#4441
Posted 2007. November 24. - 22:00
van egy par uj XTR is a polcon, de azokat meg nem volt modom kiprobalni. :matrix:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4442
Posted 2007. November 24. - 19:24
bevállalom az xt-t aztán majd meglátjuk mi lessz:)
#4443
Posted 2007. November 24. - 19:20
#4444
Posted 2007. November 24. - 18:12
#4445
Posted 2007. November 24. - 17:40
Shimano Deore XT '08 (FD-M771)
vagy
Sram x7?
vagy
ja és felsõbilincses
#4446
Posted 2007. November 24. - 16:09
#4447
Posted 2007. November 23. - 22:36
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4448
Posted 2007. November 23. - 16:54
bike-components.de - röl fogunk rendelni egy forumos kollegával ha minden igaz. szoljon aki esetleg még beszállna rendelésbe.
#4449
Posted 2007. November 23. - 13:42
#4450
Posted 2007. November 23. - 13:40
#4451
Posted 2007. November 23. - 13:32
Elõre is köszönöm a segítséget.
S
#4452
Posted 2007. November 16. - 23:00
szerintem hatalmas ötlet. a hüvelykujjal, amivel a bowdent húzod (hátsóváltóról beszélünk), tolni tudod a kart, nagyon kényelmes. a fenti kioldókarban viszont nekem nagyon tetszik, hogy a kormányra tett kézzel is lehet húzni mutatóujjal a kormány felettrõl, illetve alulról hüvelykujjal lehet tolni, mint a bowdenhúzó kart. szerintem tök jó ötlet.
#4453
Posted 2007. November 16. - 22:53
Ok, köszi, döntöttem, megbeszéltem az égiekkel és a magammal nem cserélek inkább, lesz egy 08' Supremetudud ám kollága hogy kinézetbe a te XTR szetted a legszebb? én ezt nem biztos h cserélném ha még jó
probálj ki egy X.0 ás bicajt sztem utána dönts. sulyban megérné a csere?
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#4454
Posted 2007. November 11. - 15:08
Tisztelt egybegyûltek! Problémámat ezen az ábrán láthatjátok: http://atkadolog.uw.hu/problem.jpg
1. eset - a lánc elöl kistányéron, hátul kis keréken ideális esetben
2. eset - a lánc az elõbbi módon, de nálam...
Az átdobót (X.9) már tökig lenyomtam, épphogy nem ütközik neki a nagytányérnak váltáskor, de a lánc még mindig alul súrolja a váltó keretet.
Arra gondolok, hogy a fogsor valamiért nincsen elég "magasan". Ez akkor fordulhat elõ, ha nagyobb tag van a vázban, mint kéne. De nem az van (190-es Foxi).
Találkoztatok már effélével? Mit gondoltok errõl?
Szerintem nincs itt semmi gond, nekem a Merida Transmission vázamnál is ugyanez volt a gond, nálam tán még a 1×6 is elment (ezt az áttételt sem használom soha, akkor már középtányér és valami nagyobb fogaskerék hátul).
A Transmission-nél pedig biztos nem lehetett olyan gond h. nagy bele a tag, mivel gyári German:A LRS-hez gyártott tag volt. Egy Sram X-Gen váltóval produkálta mindezt. Amennyire tudod, lentre szereled és okosan váltasz.
#4455
Posted 2007. November 11. - 14:36
#4456
vendég_Berger_*
Posted 2007. November 11. - 14:07
#4457
Posted 2007. November 10. - 21:45
azt az XTR-t tartod a legjobbnak amit linkeltem? ha jol gondolom akkor te is erre gondolod h régi xtr
elolvastam 08 as xt minden tulajdonságát. hát az h leszedhetö a fok jelzö az cseppet sem izgat ugyis mindig rajtatartanám...
a 2way meg a quick release az az ami sokkal jobban érdekelne h a valóságban hogy müködik. habár ezen sztem még tized mp ek sem mulhatnak hisz xtr el gyorstüzelésbe lehet gyorsan váltogatni sztem
#4458
Posted 2007. November 10. - 21:38
#4459
Posted 2007. November 10. - 21:16
akarok venni XT/XTR váltóimhoz uj RF váltókart.
2 lehetöség van:
1. régebbi RF xtr karok alig használtan 16 ért a pár (ez-> http://chainreaction...spx?ModelID=192)
2. 2008 as XT karok zsir ujonnnan szintén 16 a pár.
08 as xt mellett szól h az 2 irányba is tud oldani amit még az életbe nem probáltam sose. de ez csak az ugye h nagyujjal tudok le is meg fel is váltani?
szerintetek melyik érné meg jobban? vélemények érvek ellenérvek jöhetnek minden mennyiségben!
#4460
Posted 2007. November 08. - 07:46
1. Nem, tényleg nem teljesen normális.
2. És? Ha Schwalbe belsõt adnak a bringához, mindig olyat fogsz venni? Nem értem a problémád... Valaki elnézte, that's all....
Scwalbe belsõ esetén ritkán fordul elõ kompatibilitási probléma. Azt pedig kötve hiszem, hogy szériában ratyi váltót raknak egy gépre, amit ráadásul nyilván szanaszét tesztelnek boltba kerülés elõtt/közben/után.
Ha azt mondjátok ez normális jelenség, még mindig hihetõbb.