Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#3321
Posted 2009. January 29. - 01:13

Egyébként nem értem miért vettél kerámiásat, nagyjából semmilyen elõnye sincs az acéllal szemben. Még villogni sem lehet vele mert se a felirat se a csapágy nem látszik. Az ellenállása meg elhagyagolható mértékben kevesebb.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3322
Posted 2009. January 29. - 00:50

Nyugi, még az XTR görgõ is tökig megy sárral, nem egyszer szedtem már ripityára. A mélyhornyú csapágy nem azt jelenti, hogy hermetikusan zár és tökéletesen vízhatlan. Néha illik karbantartani és takarítani. Felteker a görgõ egy fûszálat, az pedig simán benyom bármilyen sarat a csapágyba. Nincs kivétel, mind ilyen. Csodák nincsenek. Nekem csak sima csapágyas van, minden láncmosásnál kiveszem a görgõket és kitörlöm a sarat. Most is újszerû.
Hmmmm ... Az lehet, hogy tökig megy sárral, mert így is van, de nem áll be mint a gitt!!!:chin:
A feltekeredett fûszál meg nem nyom be sarat a csapágyba - ez fals és hülyeség!!! - mert ott a porvédõ szimering, és az oldalvédõ lemez.:no: (amúgy a sár az bemegy magától ....)
A mélyhornyú csapágyat valóban takarítani kell, nem örökéletû!!! A szimeringek csak por ellene védenek, mert mûanyagok(gumik)
De mint mondtam: a lényegi dolog a csapágy felfüggesztésén van, ezt ne hagyjuk ki!!! ez a lényeg!!!
Laza illesztett aluminíum tengelyre tehetsz te akármilyen csapágyat! A csapágy szarrá koptatja azt akkor is ha egy kicsit megakad!! Ez a lényeg!!!
A japán cég pedig jobban illeszti a csapágy tengelyt, átmenõen ahogy kell és acélból!!! És ezt így is kell!!
Röfike:
A bringát természetesen használtam sárban és mivel pucckirály vagyok takarítom is és kenem is utána mindig. (1 sáros verseny és így néz ki a KCNC)
Az edzõ bringámon meg 2 éve görög az Shimanó görgõcske és mégis farányos!!
Mégegyszer mondom ... tervezési 000000 a KCNC ....:snajper:
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#3323
Posted 2009. January 27. - 16:42

#3324
Posted 2009. January 27. - 16:35

Egy SRAM X.5 elsõ váltóval jól fog mûködni ez a hajtómû?
http://www.bikemarke...eszlet&tid=1777
Ezt a fejlesztést akarom végrehajtani:
Hátsó váltó: SRAM X.5 Elsõ váltó: SRAM X.7 Váltókar: SRAM SX.5 Trigger 3x9 Fogaskoszorú: SRAM PG-950 Lánc: SRAM PC-951
#3325
Posted 2009. January 26. - 20:15

Helló!
Egy kérdésem lenne, remélem tud valaki segíteni.Top swinges elsõ váltóm van ami mostanra megérett a cserére.Sokan szídják a Top Swinges cuccokat, néha joggal.A kérdés igazából az, hogy milyen az a váz, amire CSAK Top Swingest lehet tenni?Mondjuk túl vékony, vagy vastag, vagy a kulacstartó csavarok miatt?Tudja valaki?Azért lenne fontos, mert ha nem muszály, akkor nem Top Swinges váltót vennék hanem normált.
Vencel,szerintem a vázadra(gondolom tiéd a ezüst-sárga Mistral)simán lehet rakni normált.Top Swingeset ösztelósra raknak, ha nem férne el.csõ vastagsága nem lényeg,ha jól tudom a legtöbb vastagsághoz jó álltalában az összes váltó.nekem is Top Swinges Acerám van,nekem eddig nem volt problémám
#3326
Posted 2009. January 26. - 20:07


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3327
Posted 2009. January 26. - 19:22

Tamaska: Nem ez a lényeg, hanem az legalább mûködött.
#3328
Posted 2009. January 26. - 17:45

Nyugi, még az XTR görgõ is tökig megy sárral, nem egyszer szedtem már ripityára. A mélyhornyú csapágy nem azt jelenti, hogy hermetikusan zár és tökéletesen vízhatlan. Néha illik karbantartani és takarítani. Felteker a görgõ egy fûszálat, az pedig simán benyom bármilyen sarat a csapágyba. Nincs kivétel, mind ilyen. Csodák nincsenek. Nekem csak sima csapágyas van, minden láncmosásnál kiveszem a görgõket és kitörlöm a sarat. Most is újszerû.Ezeknek a cuccoknak ezt simán bírniuk kéne... Lásd régi XT váltógörgõ a kis kerámia betéttel. A tesóm cangáján mai napig fut 0 kenéssel és szervízzel évek óta napi használatban. (Télen is!)
Visszafele fejlõdik a technika, ez a fogyasztói társadalom hátránya...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3329
Posted 2009. January 26. - 17:41

a telos vazaknal szokik gond lenni, ha van pl egy hajlitas a nyeregvazcsoben, es nem fer oda a bilincs
edit: a keramia siklocsapagynak hogy kellene berozsdasodnia? :wtf:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3330
Posted 2009. January 26. - 17:40

Akkor idézem magam és íme a képek ... csak, hogy nel lehessen rám fogni, hogy a levegõbe durrogtatok.
Azonban azt nem lehet elvenni a váltógörgõtõl, hogy szép, tényleg jó a dizájn ... de vitrinbringára ...
akkor a képek 1000km után 10e HUF kuka ... na ez a gáz
Jó csemegézést:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Én dettó így jártam az XT középrésszel, de az volt a válasz azért mert nagynyomásúval mostam. Feltenném neked is a kérdést: Te mivel mostad? Használtad-e sárban?
Ezeknek a cuccoknak ezt simán bírniuk kéne... Lásd régi XT váltógörgõ a kis kerámia betéttel. A tesóm cangáján mai napig fut 0 kenéssel és szervízzel évek óta napi használatban. (Télen is!)
Visszafele fejlõdik a technika, ez a fogyasztói társadalom hátránya...
#3331
Posted 2009. January 26. - 17:34

#3332
Posted 2009. January 26. - 17:08

Egy kérdésem lenne, remélem tud valaki segíteni.Top swinges elsõ váltóm van ami mostanra megérett a cserére.Sokan szídják a Top Swinges cuccokat, néha joggal.A kérdés igazából az, hogy milyen az a váz, amire CSAK Top Swingest lehet tenni?Mondjuk túl vékony, vagy vastag, vagy a kulacstartó csavarok miatt?Tudja valaki?Azért lenne fontos, mert ha nem muszály, akkor nem Top Swinges váltót vennék hanem normált.
#3333
Posted 2009. January 23. - 12:29

#3334
Posted 2009. January 23. - 01:21


RAUH-Welt
B E G R I F F
#3335
Posted 2009. January 23. - 00:20

Én senkinek sem ajánlom.
Késõbb linkelek képet ...
Akkor idézem magam és íme a képek ... csak, hogy nel lehessen rám fogni, hogy a levegõbe durrogtatok.
Azonban azt nem lehet elvenni a váltógörgõtõl, hogy szép, tényleg jó a dizájn ... de vitrinbringára ...
akkor a képek 1000km után 10e HUF kuka ... na ez a gáz
Jó csemegézést:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#3336
Posted 2009. January 22. - 23:48

Nekem személyesen elmondta miért jobb szerinte, még a 2007-es mátra maratonon,ha érdekel te is utánna tudsz járni.
:lol1: AHA ... Zerge nekem is elmondott pár dolgot ... a marketing szövege nagyon király ...

AMÚGY NÉZD MEG A BIKE BERGUSON milyen viszonteladó ....

íme a link ... http://www.ftwbikes.com/?do=2
Csak halkan jegyzem meg ... én elõbb hinnék egy mérnöknek, mint egy bringaszerelõnek ... aki mellette értékesíti a terméket ... :chin: :wtf:
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#3337
Posted 2009. January 22. - 21:31

Érdekes hogy szerinted nem jó, csak akkor a Zerge bringáján miért van kcnc váltógörgõ ezt nem értem.Vagy õ sem ért hozzá.
Zerge már nem a régi.
A sebesség mindent megold.
#3338
Posted 2009. January 22. - 21:30

#3339
Posted 2009. January 22. - 21:19

Én speciel a tapasztalatra adok, balu nyilván ez alapján írta, hogy nem ajánlja. A boltban sem ajánlották, ahová járok, szóval az alu görgõ egyenlõre kimarad az életembõl. Fõleg, hogy mániám, hogy semmi hangja ne legyen a bicajnak

#3340
Posted 2009. January 22. - 20:44
