Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
#1521
Írta 2005. szeptember 06. - 22:35
Tokig be van szinte csavarva az az imbusz. Hm. Na holnap tekergetem es merem majd, mert en nem erzem, hogy kozeledne vagy tavolodna a tekeressel.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1522
Írta 2005. szeptember 06. - 22:34
lehet, 140 mm-eset!
vagy FLEX
rosszul járnánk?
akkor csak nekem nem mászkál ez a fránya olaj
jaj vazze, vissza is viszem, mindig jót fogok ki.
pedig már sütött a féknyereg is...
Vole: hayes módosítható túltöltéssel
kevés olajjal nem lesz távolabb, de sok olajjal közelebb tehetõ (persze nem érdemes)
#1523
Írta 2005. szeptember 06. - 22:33
I`m as fast as nobody!
#1524
Írta 2005. szeptember 06. - 22:31
annyira nem létezik paragép ember, hogy besüssön egy féket a budapesti hegyeken
olyan nincsen, az találjon ki sürgõsen valami mást:-)
súlyfüggõ is,bár õ tényleg nem az a mázsaöt Mber:) meg készakarva össze le7 hozni,tudod,fék behúzva és tekerés 1szerre:)
ha melexik a fék, egy picit gyengül.
de semmi jelentõsége nincs, autón is melexik lejtõ után....
besülni elöbb fog, mint nyomáspont változni.
viszont besütni meg nem fogod tudni, ezt most le merem fogadni.
és ha már besül, akkor nem is fog fogni, meg melegedni se... csak úgy csiszolja a kékké vált pofa a tárcsát
nyet!elég rosszul járnál,ha olyan gyorsan sülne be a féked,h az megelõzné a nyomáspontvándorlást
vazz
scott régi DH vázába nem le7 tárcsát tenni? :-/
akinek volt az mondjon már rá vmit...
#1525
Írta 2005. szeptember 06. - 22:29
pofák távolságán az olaj rátöltésével tudsz játszani, de inkább szokd meg így ahogy van, az jövedelmezõbb
Ez igy azert nem igaz. Mivel onbeallo rendszerrel keszul manapsag majdnem az osszes fek, ezert az olajjal csak a nyomaspontot tudod valtoztatni a fekkarnal. A pofa ugyanott marad.
Al, a fekpofa kopasa nem gond, onbeallo rendszer, ezert magatol beallitodik, vagyis a fekpofa-tarcsa tavolsag mindig ugyan akkora ( ha megfelelo az olajmennyiseg ).
A fekkaron pedig azzal az imbusszal csak a fekkar tavolsagat allitod a kormanytol, semmi mast. Allitsd be az ujjaid hosszahoz, ahol kenyelmes, es kesz.
Volt olyan resz ahol jo hosszan huztam, fel percig biztos. Nem para volt, csak nyugisan akartam ott menni
Ilyenkor erdemes szakaszosan fekezni. Kicsit tulfekezed a bringat ( jobban lelassitod mint kene ) aztan kiengeded a feket, es hagyod kicsit tulgyorsulni ( megint a kivant sebesseghez kepest ) es igy nem fog felmelegedni, mert van ideje hulni.
I`m as fast as nobody!
#1526
Írta 2005. szeptember 06. - 22:29
:bananadan
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1527
Írta 2005. szeptember 06. - 22:25
percekig téped a féket, azt nem kedveli semmise érthetõ okokból.
picit többet kell húzni a karon, de nagyjából beáll
majd megtapasztalod, elég új a fék a piacon....
#1528
Írta 2005. szeptember 06. - 22:24
Egy utso, ahogy kopik a pofa, egyre tavolabb lesz a tarcsatol vagy beall mindig?
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1529
Írta 2005. szeptember 06. - 22:19
vagyis az nem zavarja
folyamatosan nem szabad húzni a hegy aljától a tetejéig
ilyenkor pl 200 m-enként húzz picit rajta, hogy azért ne ezerrel menj, ha ez zavar, de a 60ról 0-ra való megállás alatt senknek sem sült még be a féke!
pofák távolságán az olaj rátöltésével tudsz játszani, de inkább szokd meg így ahogy van, az jövedelmezõbb
#1530
Írta 2005. szeptember 06. - 22:18
Ja igen, a pofak tavolsagat a tarcsatol csak az olajjal lehet szabalyozni vagy az hogyan van belove?
Arra mar rajottem, hogy a karon van egy imbusz csavaros cucc, amivel tudom "kemenyiteni" es "lagyitani". Ahogy neztem ha kifele csavarom akkor tobbet kell huzni mig betolja az olajat es befele csavarva pedig fogy az ut.
szakaszosan kell nagyobbakat fékezni, nem folyamatosan csúsztatni
és akkor kevésbé melegszik
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1531
Írta 2005. szeptember 06. - 22:16
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1532
Írta 2005. szeptember 06. - 22:13
és akkor kevésbé melegszik
#1533
Írta 2005. szeptember 06. - 22:13
annyira nem létezik paragép ember, hogy besüssön egy féket a budapesti hegyeken
olyan nincsen, az találjon ki sürgõsen valami mást:-)
ha melexik a fék, egy picit gyengül.
de semmi jelentõsége nincs, autón is melexik lejtõ után....
besülni elöbb fog, mint nyomáspont változni.
viszont besütni meg nem fogod tudni, ezt most le merem fogadni.
és ha már besül, akkor nem is fog fogni, meg melegedni se... csak úgy csiszolja a kékké vált pofa a tárcsát
(nekem sosem sikerült ilyet csinálnom, pedig voltam meredek hegyen is nem csak a janin)
#1534
Írta 2005. szeptember 06. - 22:12
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1535
Írta 2005. szeptember 06. - 22:09
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1536
Írta 2005. szeptember 06. - 22:08
6 km milyen lejtõ után?
Fogdosod? akkor legyen nálad fényképezõgép,h a még vörös mintát le tudd kapni a karodon:)
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1537
Írta 2005. szeptember 06. - 22:04
Fogdosod? akkor legyen nálad fényképezõgép,h a még vörös mintát le tudd kapni a karodon:)
#1538
Írta 2005. szeptember 06. - 22:01
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1539
Írta 2005. szeptember 06. - 21:31
Sziasztok!
Van egy Px-em Manitou Black-kel, BB7 165 fékkel.
Nagy sebeségnél mintha nem lenne az igazi, ezért arra gondoltam felteszem hátra, elõre meg veszek egy olajosat.
Van egy 185ös Avid elsõ PM-IS adapterem, ezzel ugye felmegy hátra a 165ös? Féktestben ugyi nincs különbség?
Milyen olajost ajánlanátok elõre? Nagypizzát nem akarok a gyorszár miatt, de milyen kistárcsának van brutál ereje? Saint?
Köszi: Wf
a legjobbkor jöttel
én is csak volét tudom ismételni, annyi különbséggel, hogy a régi hopeból valszeg lehetetlen PMeset találni.
én a mag-ot javasolnám, de ha szûk a keret, egy hfx9 se rossz választás (mint ahogy a saint vagy akár egy juicy se)
#1540
Írta 2005. szeptember 06. - 18:58
Ha brutalis a fekero, akkor mindegy mekkora tarcsa, csavarni fogja a telot. Nem azert csavarja, mert nagy a tarcsa.
A Saint amugy jo, azzal jol jarsz. Vagy egy hasznalt mag, esetleg regi Hope. Ha csotengelyes a telo, akkor nyomhatsz ezekhez 200-as tarcsat.
I`m as fast as nobody!