már majdnem azt hittem, nekem kell elmagyarázni, hogy mi nyilt, meg mi nem.
szerencsére van itt, aki érti a témát. (málnára gondolok most éppen)
az uccsó zárt tényleg a c2 volt, már nme csinálják, tekintve, hogy az olajnak nagy tulajdonsága miszerint hõre tágul, a fék meg termel hõt rendesen....
szóval: ahogy vole mondja, már a hs33 féken is volt nyomáspont állító, nem tudom, miért nme csinálják már ezer éve a tárcsafékekre is..... olyan egyszerû pedig.
hogy van-e értelme: néha lenne. ugyanis a formulámnak megvan az a nagy tulajdonsága, hogy eléggé bennt fog. no most ki is csavartam a fékkar távtartó bizbaszát (4-es torx) de az csak a dugattyútól való fékkartávolságot változtatja meg, nem a túlfolyó térfogatát, ahogy ezek az újak. tehát kintebbrõl kell sokat húzni. maga az elmozdulás ugyanannyi, csak a kezdeti és a végpont nem ugyanott van. és mert nekem hosszú ojjam van, még elérem a kinnt levõ fékkart, és most pont jó, de ha nme lenne jó, akkor jönne a tárcsához közelebb állítása a fékbetétnek, ami jelen esetben 2 módon érhetõ el: tövig kopott fékpofával légtelenítve majd azt újra cserélve, vagy túltöltéssel. (az elv ugyanaz) és mivel túltölteni egyéb okok miatt nem lehet, marad az alsõ verzió, de egyenlõre nme foglalkozok vele, nem lévén tövig kopott fékpofám.....