Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
Indította
KeX
, 2004. szeptember 09. 12:46
#3421
Írta 2005. május 22. - 09:11
Sziasztok következõ kérdésem lenne: Avid Juicy-hez 203-as tárcsával ha Rock Shox Pilot-ra akarom felszerelni, akkor milyen adapter kell és a hayes adaptere jó e hozzá?
#3422
Írta 2005. május 22. - 08:13
Szóval: szerintem ne adj pénzt PM adapterért. Én most csináltam egyet a 185-ös avidhoz kb 200 Ft-ból. Ami kell hozzá: 1 db 12-es metrikus csavar, amin jó hosszú a nem menetes rész, 1 sarokcsiszoló, 1 köszörû (vagy ha ügyes vagy, elég a csiszoló is) meg egy fúró. Levágod a csavarból a kellõ hosszúságot (elõtte bemész egy boltba és megméred az adapter két végén), átfúrod és kész is. Az original adapter is ugyanilyen, csak össze van kötve, ami ugye tök felesleges.... Ha könnyûre akaod, csináld alucsavarból.
#3423
Írta 2005. május 22. - 01:32
#3424
Írta 2005. május 22. - 00:32
akkor most számomra érthetõen légyszi!
nem jó a Hayes 8"PM avid 203-ashoz Manitou-ra?
nem jó a Hayes 8"PM avid 203-ashoz Manitou-ra?
#3425
Írta 2005. május 22. - 00:11
'98-ban volt hayes, hope, magura (louise és gustav M is) formula hd5, sahs és coda teljesen hidraulikusban, diatech és tán rst teljesen mechanikusban, valamint hayes coda és még valami semi-hidraulikusban. (talán a rockshox, de az lehet full bovdenes volt, mindenesetre az neked nem jó, mert ahhoz 3 lyukas tárcsa kell, ha eredetiben akarod, amihez olyan agy kell )
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3426
Írta 2005. május 21. - 22:31
#3427
Írta 2005. május 21. - 22:30
#3428
Írta 2005. május 21. - 22:27
láttam én is, de "elvileg" az csak készleten nincs, és valószínûleg tudnak szerezni...
remélem.
remélem.
#3429
Írta 2005. május 21. - 22:26
nem akarlak elkeseríteni, de a 8" PM az piros kosaras
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#3430
Írta 2005. május 21. - 22:24
Holnap szeretném megrendelni: egy Hayes adaptert, ebike-on, avid bb7 203-as fékhez, Manitou villámra! Kérdés: jó a Hayes adapter az Avidhoz? Belinkelem, és légyszi mondjátok meg melyik kell! Szerintem 8"PM
http://ebike.hu/term...fek/adapter/699
na tehát ez kéne AVID bowdeneshez, 203-as tárcsához MANITOU villára...
tehát jó lesz hozzá a 8" PM?
Kössz.
http://ebike.hu/term...fek/adapter/699
na tehát ez kéne AVID bowdeneshez, 203-as tárcsához MANITOU villára...
tehát jó lesz hozzá a 8" PM?
Kössz.
#3431
Írta 2005. május 21. - 22:02
ha csak az egyik oldalon, és periodikusan történik, akkor egyenetlen a tárcsa felülete, és nincsen teljesen középen a két pofához képest.
vagy teljesen középre rakod ugy hogy ne zörögjön, vagy nem érekel majd, és két sípálya lemenetel közben kihuzodik belöle a 8as.
gond nincs belöle, csak hanggal jár:-)
vagy teljesen középre rakod ugy hogy ne zörögjön, vagy nem érekel majd, és két sípálya lemenetel közben kihuzodik belöle a 8as.
gond nincs belöle, csak hanggal jár:-)
#3432
Írta 2005. május 21. - 21:57
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne SAINT tárcsafékkel kapcsolatban! Szóval, az lenne a gond, hogy az egyik oldalon a fékbetét periódikusan hozzáér a féktárcsához. A boltban, ahol felszerelték,beüzemelték azt mondták, hogy 100-150Km bejáratás kell neki hegyen lefelé menetben. Nos, ha bekopik a betét, akkor már nem fog hozzáérni, vagy egy várhatóan megmarad? Lehet van egy ici-pici nyolcas a rotorban? Lehet ezen segíteni, vagy csak járassam be szépen?
Különben nagyon jól mûködik így is, csak gondoltam megkérdezem, hogy van-e ilyen irányú tapasztalatotok.
Köszi,
Laci
Egy kérdésem lenne SAINT tárcsafékkel kapcsolatban! Szóval, az lenne a gond, hogy az egyik oldalon a fékbetét periódikusan hozzáér a féktárcsához. A boltban, ahol felszerelték,beüzemelték azt mondták, hogy 100-150Km bejáratás kell neki hegyen lefelé menetben. Nos, ha bekopik a betét, akkor már nem fog hozzáérni, vagy egy várhatóan megmarad? Lehet van egy ici-pici nyolcas a rotorban? Lehet ezen segíteni, vagy csak járassam be szépen?
Különben nagyon jól mûködik így is, csak gondoltam megkérdezem, hogy van-e ilyen irányú tapasztalatotok.
Köszi,
Laci
#3433
Írta 2005. május 20. - 12:41
NAGY VAGY JORUS !! (de telleg
HA DUNAKESZIN JÁRSZ,
VENDÉGEM VAGY 1 sörre!!
THX
HA DUNAKESZIN JÁRSZ,
VENDÉGEM VAGY 1 sörre!!
THX
#3434
Írta 2005. május 20. - 12:31
#3435
Írta 2005. május 20. - 11:43
Elvileg HFX MAG volt 97-ben.
Hayes Disc Brake History
1972 – Schwinn 200E Series bicycle disc brake
1993 – Production of DiaCompe Speed Check Disk Brake
1997 – HFX Mag
1999 - Cable Actuated Hydraulic
2000 -
Redesigned flip-flop Mag MC 2 piece clamp
G1 Caliper 74mm post mount
2001 - HMX-1 Mechanical
2002 -
HFX-Comp
HML Mechanical Levers
2003 -
HFX Mag Plus
HFX Nine MC
G2 Caliper
2004 -
HFX Nine Carbon
MX-1 Mechanical
MX-2 Mechanical
Wave Rotors
2005 -
El Camino
Sole
2 Piece Nine MC
BFL Levers
V-Series 6 & 8" Rotors
2006 -
MX 3
V7 Rotor
SRL Lever
2007 - UNDER DEVELOPMENT
Hayes Disc Brake History
1972 – Schwinn 200E Series bicycle disc brake
1993 – Production of DiaCompe Speed Check Disk Brake
1997 – HFX Mag
1999 - Cable Actuated Hydraulic
2000 -
Redesigned flip-flop Mag MC 2 piece clamp
G1 Caliper 74mm post mount
2001 - HMX-1 Mechanical
2002 -
HFX-Comp
HML Mechanical Levers
2003 -
HFX Mag Plus
HFX Nine MC
G2 Caliper
2004 -
HFX Nine Carbon
MX-1 Mechanical
MX-2 Mechanical
Wave Rotors
2005 -
El Camino
Sole
2 Piece Nine MC
BFL Levers
V-Series 6 & 8" Rotors
2006 -
MX 3
V7 Rotor
SRL Lever
2007 - UNDER DEVELOPMENT
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#3436
Írta 2005. május 20. - 11:41
97-98 -ban meg nem nagyon voltak tarcsafekek. Talan az elso RST bovdenesek, vagy a RockShox felhidraulikus, de olyat tuti nem talalsz. Esetleg regi Hope, talan a Hayesnek is volt mar valamije akkor amit meg talalhatsz valahol. Nem valoszinu hogy talalsz.
Ha korhu, akkor legyen inkabb V-fek.
Ha korhu, akkor legyen inkabb V-fek.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#3437
Írta 2005. május 20. - 11:35
Endroo: alátétezésre gondoltál, nem?
--Trifo
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#3438
Írta 2005. május 20. - 11:30
szerintem úgy összességében nem volt tárcsafék akkoriban, vagy ha igen akkor a bringád aranyárban lesz, mire szerzel egy olyat
litespeed: mondjuk a féknyerget tudod állítgatni az adapteren. ha meg ciripel akkor valszeg nincs tökéletesen beállítvan. pm csavar kilazít, fék behúzva tart, pm csavar megszorít. nagyjából ennyi. ha jó a telódon a szem akkor így tökéletesnek kellene lennie, ha óccó teló akkor lehet hogy kell picit adapterezni.
litespeed: mondjuk a féknyerget tudod állítgatni az adapteren. ha meg ciripel akkor valszeg nincs tökéletesen beállítvan. pm csavar kilazít, fék behúzva tart, pm csavar megszorít. nagyjából ennyi. ha jó a telódon a szem akkor így tökéletesnek kellene lennie, ha óccó teló akkor lehet hogy kell picit adapterezni.
#3439
Írta 2005. május 20. - 11:30
Hat latod, ezt en sem vagom.
De '98-ban (akkori a Z4, kb.75mm-et mozog) miert raktak volna ra tarcsakonzolt??
Akko kell lennie valamifele tarcsafeknek ami '98-as, azse baj ha nem egy ilyen full grammfejueknek valo fek, csak tarcsafek legyen mukodjon és legalabb '99-es
THX
TurBO
De '98-ban (akkori a Z4, kb.75mm-et mozog) miert raktak volna ra tarcsakonzolt??
Akko kell lennie valamifele tarcsafeknek ami '98-as, azse baj ha nem egy ilyen full grammfejueknek valo fek, csak tarcsafek legyen mukodjon és legalabb '99-es
THX
TurBO
#3440
Írta 2005. május 20. - 11:26
Volt már akkor egyáltalán XC tárcsafék? Ha igen, akkor az valami extra ritkaság lehet.
--Trifo
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt