Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
Indította
KeX
, 2004. szeptember 09. 12:46
#3401
Írta 2005. május 23. - 09:39
Hehe:D Besül minden mindenhol. Csak a hész a jó!
#3402
Írta 2005. május 22. - 21:53
kala:_D
a bowdweneseket veri, és hasonló az olajosokhoz.
elfelejtetted a régi reklámszöveget:-D
és tök zsír, amig fel nem melegszik... ami bowdens lévén elég hamar megy:-D
na szal streetre tökéletes...
déhára meg már cask 203 mm-el használnám.. de amugyse tetszett az h folyton gebasz volt vele, szar bowden, elszakadt, dzsuvás lett... eltört a bowdenház.. lecseréltem jó kis olajos hayesra, problémamentes és fincsi.
na meg értelmes nyomáspont...:-)
majd ha jársz hegyre kala, akkor megnézzünk hogy mögöttem jöve mire elég az a Zavid.
a bowdweneseket veri, és hasonló az olajosokhoz.
elfelejtetted a régi reklámszöveget:-D
és tök zsír, amig fel nem melegszik... ami bowdens lévén elég hamar megy:-D
na szal streetre tökéletes...
déhára meg már cask 203 mm-el használnám.. de amugyse tetszett az h folyton gebasz volt vele, szar bowden, elszakadt, dzsuvás lett... eltört a bowdenház.. lecseréltem jó kis olajos hayesra, problémamentes és fincsi.
na meg értelmes nyomáspont...:-)
majd ha jársz hegyre kala, akkor megnézzünk hogy mögöttem jöve mire elég az a Zavid.
#3403
Írta 2005. május 22. - 18:18
yól van,pimaszkodjatok csak!
szerintem akkor is zsír és veri a legtöbb olajost
Dig:igen.mondjuk leghosszabb idõtartam is csak ~3 hét volt
múlt évben pl. 5 napig toltam 1 kölcsön XT szettel (mármint a régi,szókód "XT déhá"val)
OFF: mondjatok már 1 yó képtárat,h postolhassak a kimilyennelnyomulba:-)
szerintem akkor is zsír és veri a legtöbb olajost
Dig:igen.mondjuk leghosszabb idõtartam is csak ~3 hét volt
múlt évben pl. 5 napig toltam 1 kölcsön XT szettel (mármint a régi,szókód "XT déhá"val)
OFF: mondjatok már 1 yó képtárat,h postolhassak a kimilyennelnyomulba:-)
#3404
Írta 2005. május 22. - 18:03
lekaparod a villaszárról a festéket a féknyereg alól.
Ok köszi, és a csavarokat is húzzam meg ugye?
Azért ezeken már túl vagyok, és a pofacsere elõtt tökéletesen mûködött, ezért nem értem a dolgot.
#3405
Írta 2005. május 22. - 16:41
lekaparod a villaszárról a festéket a féknyereg alól.
avid téma: oké, hogy jól fog, de nem mindegy, hogy sik aszfalton gyök kettõ sebesség melett, vagy 100-al lefelé.... van egy haverom, volt alivio mechanikus féke, tök jól blokkolta a kereket. aszfalton. aztán mikor elõször mentünk hegyre, az elsõ kanyart kiegyenesítette.
(jut eszembe hegy: valamikor a héten mennék fel, mikor tegyem?)
avid téma: oké, hogy jól fog, de nem mindegy, hogy sik aszfalton gyök kettõ sebesség melett, vagy 100-al lefelé.... van egy haverom, volt alivio mechanikus féke, tök jól blokkolta a kereket. aszfalton. aztán mikor elõször mentünk hegyre, az elsõ kanyart kiegyenesítette.
(jut eszembe hegy: valamikor a héten mennék fel, mikor tegyem?)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3406
Írta 2005. május 22. - 16:13
Abban az esetben mit tudok tenni, ha a bal oldali fékpofa ér hozzá a tárcsához? Teszi ezt alátételezés nélkül. Már finoman széthúztam a pofákat de pont ugyan így állt vissza. Ja és a pofacsere elõtt minden jól ment...
#3407
Írta 2005. május 22. - 15:37
ehhh
nooobs
nayo,nem,ezexerint csak nekem van velük ekkora szerencsém:)
Nem ismerem a bringás elõéleted ennyire de volt már "rendes" hidraulikus féket nagytárcsával?
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#3408
Írta 2005. május 22. - 14:21
ehhh
nooobs
nayo,nem,ezexerint csak nekem van velük ekkora szerencsém:)
nooobs
nayo,nem,ezexerint csak nekem van velük ekkora szerencsém:)
#3409
Írta 2005. május 22. - 13:35
#3410
Írta 2005. május 22. - 13:17
és?
volt avidom, és ez jobban tetszik, és erõsebbnek tünik..(azonos tárcsával)
avid nem épp mindenható, és ugyanaz mint a régi.
volt avidom, és ez jobban tetszik, és erõsebbnek tünik..(azonos tárcsával)
avid nem épp mindenható, és ugyanaz mint a régi.
#3411
Írta 2005. május 22. - 13:17
yahh
várjatok
ti itt olyanról beszéltek,h Hayes:-)
ahhoz nagyobb tárcsa kell,mint kerék:-)
én viszont arra gondoltam,h Avid.régi. 8-D
várjatok
ti itt olyanról beszéltek,h Hayes:-)
ahhoz nagyobb tárcsa kell,mint kerék:-)
én viszont arra gondoltam,h Avid.régi. 8-D
#3412
Írta 2005. május 22. - 12:27
igen.
nekem volt már kevés is az elõbb leírt körülmények között a 203-as hayes, átütõs tengellyel...
persze lehet azt is mondani hogy idõben kell fékezni, de abban mi az izgalmas, és a gyors?
semmi.
nekem volt már kevés is az elõbb leírt körülmények között a 203-as hayes, átütõs tengellyel...
persze lehet azt is mondani hogy idõben kell fékezni, de abban mi az izgalmas, és a gyors?
semmi.
#3413
Írta 2005. május 22. - 12:20
Sõt, nem is kell versenyre menni csak egy meredekebb pályán próbálj meg a kanyar elõtt minél késõbb és rövidebb féktávon lassulni, sokat számít a tárcsa mérete.
#3414
Írta 2005. május 22. - 12:01
gépre, ami bírja bármilyen pizza felmehet.
ami meg nem bírja, arra meg nem kéne..
erre marhára nincsenek elõírások, hogy fr 160-185..
mert egy 120 kilós fr-ost a 203as pizza alig fog meg, egy 30 kilós traktorkulccsal kategóriás dhsnak meg a 140mm is sok.
kala: nem lesz sok, ha elmész egyszer pl egy versenyre, ami nem egy cécópálya megfordítva, hanem pl egy igencsak meredek hegy.. és sietsz is.....
nem fogod úgyérezni hogy sok, sõt.
ami meg nem bírja, arra meg nem kéne..
erre marhára nincsenek elõírások, hogy fr 160-185..
mert egy 120 kilós fr-ost a 203as pizza alig fog meg, egy 30 kilós traktorkulccsal kategóriás dhsnak meg a 140mm is sok.
kala: nem lesz sok, ha elmész egyszer pl egy versenyre, ami nem egy cécópálya megfordítva, hanem pl egy igencsak meredek hegy.. és sietsz is.....
nem fogod úgyérezni hogy sok, sõt.
#3415
Írta 2005. május 22. - 11:42
17-18 kilós gépemre néha sok is a 185ös elsõ avid:-) (~70kg v'ok)
#3416
Írta 2005. május 22. - 11:12
fr gépre 185-160 dh masinára 203-185
ezt hallotam valmeik nap
szóva pilótára nem kéne tárcsafék szerintem...
eléggé szúk a "keresztmetszett" aztán lehet nem sok idõ mulva a fékerõ elcsavarná a lábát a villának...
egy jól belõtt vfékkel is meg lehet frankón állni fõleg cc géppel
ezt hallotam valmeik nap
szóva pilótára nem kéne tárcsafék szerintem...
eléggé szúk a "keresztmetszett" aztán lehet nem sok idõ mulva a fékerõ elcsavarná a lábát a villának...
egy jól belõtt vfékkel is meg lehet frankón állni fõleg cc géppel
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#3417
Írta 2005. május 22. - 09:58
és ha történik vele valami, ami nincs is összefüggésben akár a tárcsafékkel, a gyártó kiröhög.
na megéri?
na megéri?
#3418
Írta 2005. május 22. - 09:54
28 mm-es becsúszók mellett a 203-as tárcsa (pláne egy juicyval) elég rendes tekergetést fog eredményezni. + a pilot felhasználási területére nem is nagyon látom értelmét a 203-as de még a 185-ös tárcsának sem. gondolom nem dh-zni akarsz vele
#3419
Írta 2005. május 22. - 09:49
És mért nem? Egyébként még nem vagyok benne biztos, hogy 203-as al lesz lehet hogy 185-ös el.