Al: majd idõvel kezdhetsz figyelni a küllõk feszességére a tárcsanélküli oldalon. Egyszer ez elkerülte a figyelmemet, és a Farkasréti téren a szokásos 10 méteren akartam megállni 60-ról, a Hope meg becsavarta magát a küllõk közé 36-os becsúszók, és bolt-on ellenére.
Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
#1501
Posted 2005. September 07. - 11:10
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1502
Posted 2005. September 07. - 10:45
viszont a gyári fémes pofával 2 ujjas lesz egy idõ után a szent
#1503
Posted 2005. September 07. - 10:27
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1504
Posted 2005. September 07. - 09:31
#1505
Posted 2005. September 07. - 08:56
#1506
Posted 2005. September 07. - 08:50
#1507
Posted 2005. September 07. - 08:48
zolle: jójó, de krótomi mit nem tört még össze?
#1508
Posted 2005. September 07. - 08:43
egy FX-DH meg pont elõttem tört ketté
jó vétel
#1509
Posted 2005. September 07. - 08:39
gyárilag 140-es tárcsa fér csak be, de ha lemaratsz az agyon a féktárcsa felfogatásból és/vagy egyéb gány megoldással beljebb tud kerülni a tárcsa, akkor befér a 160-as. nagyobb tuti nem
de ha nem tartanak a fejedhez pisztolyt, akkor inkább ne vegyél ilyen vázat
köcce
ez elég szívás mert az Lfekvõben lévõ Novatec DH agyunkkal ezt tuti nem le7 megjátszani :-/
már ezt kell szeretni,de nem az enyém,1 barátom vette RS taggal és 2002 Jr.T villával Osztrijában vmi 100e körül.
csak most írt,h rakná össze,és görög van a falóban:)
#1510
Posted 2005. September 07. - 08:37
és nemis kopik annyira gyorsan, 1 szezont bír kb.. najó, legyen fél év, de akkoris:)
#1511
Posted 2005. September 07. - 08:27
Nah, rajzoltam kicsit, hogy egyserubb legyen a dolguk a nem vizualis embereknek
http://img.tar.hu/vo.../15474962.jpg#3
Ha te is a piros nyil altala jelolt imbuszt csavargatod, akkor a fekkarnak a zold nyil iranyaba kell elmozdulnia.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1512
Posted 2005. September 07. - 07:37
gyárilag 140-es tárcsa fér csak be, de ha lemaratsz az agyon a féktárcsa felfogatásból és/vagy egyéb gány megoldással beljebb tud kerülni a tárcsa, akkor befér a 160-as. nagyobb tuti nemvazz
scott régi DH vázába nem le7 tárcsát tenni? :-/
akinek volt az mondjon már rá vmit...
de ha nem tartanak a fejedhez pisztolyt, akkor inkább ne vegyél ilyen vázat
#1513
Posted 2005. September 07. - 00:33
#1514
Posted 2005. September 07. - 00:03
#1515
Posted 2005. September 07. - 00:02
#1516
Posted 2005. September 07. - 00:01
http://img.tar.hu/vo.../15474962.jpg#3
Ha te is a piros nyil altala jelolt imbuszt csavargatod, akkor a fekkarnak a zold nyil iranyaba kell elmozdulnia.
I`m as fast as nobody!
#1517
Posted 2005. September 06. - 23:22
Megnyugtattatok, koszi!
egyrészt tök igaz, amit a többiek írtak a fékezésrõl, másrészt én azért írtam, még mielõtt megvetted, hogy a fémes betéttel számíts rá, hogy idõnként túlmelegedhet.
de egész addig semmi gáz, amíg azt nem érzed fékezés közben (amikor már 5 perce téped), hogy a kar elkezd egyre kijebb kúszni (távolabb a kormánytól)
ha már ez van, akkor érdemes elgondolkodni a gyantás betét beszerzésén.
a büdös, meg a forró tárcsa is tök normális... ne akard megfogni!
Vole
Aham, LX. Holnap a vegerejarok annak az imbusznak
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1518
Posted 2005. September 06. - 23:18
Volt olyan resz ahol jo hosszan huztam, fel percig biztos. Nem para volt, csak nyugisan akartam ott menni, ilyen nezelodos, felulok, elvagyok modon. Akkor ezert volt.
egyrészt tök igaz, amit a többiek írtak a fékezésrõl, másrészt én azért írtam, még mielõtt megvetted, hogy a fémes betéttel számíts rá, hogy idõnként túlmelegedhet.
de egész addig semmi gáz, amíg azt nem érzed fékezés közben (amikor már 5 perce téped), hogy a kar elkezd egyre kijebb kúszni (távolabb a kormánytól)
ha már ez van, akkor érdemes elgondolkodni a gyantás betét beszerzésén.
a büdös, meg a forró tárcsa is tök normális... ne akard megfogni!
#1519
Posted 2005. September 06. - 22:37
de igazad van, ezért is írtam hogy nem kell ezen gondolkodni.
jó úgy ahogy van.
nekem a karon az imbusz csak a kar távolságát állítja sajna:-D
(vagyis azt se hála a menetrögzítõTM-nek:-D)
#1520
Posted 2005. September 06. - 22:36
Al, jol emlekszem hogy egy LX igaz? Shimano karral valszeg. Azokon nincs nyomaspont allito imbusz. A Juicy -n erre szolgal a piros tekero, de azon kivul csak a regebbi zart rendszeru fekeken volt ilyen ( Hope C2 ).
I`m as fast as nobody!