Terminator 101-esrobot kiegészítve:
.
Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
#4841
Írta 2005. február 07. - 16:18
#4842
Írta 2005. február 07. - 11:50
Ök úgyis nagy "spanjaim" itt vagyunk egymástól kb.15 méterre-tényleg.
kérdezdd a luongosokat, biztos tudnak neked segíteni.
#4843
Írta 2005. február 07. - 11:38
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4844
Írta 2005. február 07. - 11:32
lehet, hogy segítene. de sokkal többet segítene egy belsõ mechanikás gyorszár (sh!mano/mavic) vagy még inkább egy sima menetes tengelyû agy két tizenötös anyával.
#4845
Írta 2005. február 07. - 11:28
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4846
Írta 2005. február 07. - 11:26
A fékkar már megvan...
Az én 70 kilóm és a bicóm (kb13kg)alatt szerintem nem fog kínlódni.
A nagy kérdés már csak az,hogy a 185-ös tárcsa nem tekeri-e meg a Black-em lábait...(100mm-es comp)Apropó:Az növelné a telóm merevségét,ha a V fék csonkra (illetve a helyére) feltennék egy v fék merevítöt?Mert az olyan lenne mint egy reverse-reverse arch,nem?
robot kiegészítve:
2. ha még nincs meg akkor inkább speed dialos avid
4. tényleg brutális fekerõ, de bizonyos tömeg felett hamar túlmelegszik. mindenképpen jó kar és bovden kell hozzá, hogy ne legyen túl satus.
#4847
Írta 2005. február 07. - 11:10
2. ha még nincs meg akkor inkább speed dialos avid
4. tényleg brutális fekerõ, de bizonyos tömeg felett hamar túlmelegszik. mindenképpen jó kar és bovden kell hozzá, hogy ne legyen túl satus.
#4848
Írta 2005. február 07. - 10:12
Én is valamilyen ilyenre gondoltam, mivel pár mm-rõl van szó csak.véleményem: a vázról le kellene csiszolni a festéket ott, ahol a tárcsafék csatlakozik hozzá. (a fékszem belsõ oldaláról) lehet, hogy amiattt áll ferdén, mert nem egyenletes a festékréteg pölö.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#4849
Írta 2005. február 07. - 10:03
2) igen
3) avid-ot, az xtr az váltóbovdenház
4) "nyekem teccik"
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4850
Írta 2005. február 07. - 10:01
Szeretnék tárcsaféket felpattintani a készülö bicómra.
Segítsetek,ha tudtok...
A kiszemelt fék az Avid Ball Bearing Seven elöl 185 ös , hátul 160 as tárcsával.
Kérdések:
1.Ez tök ugyanaz mint a CPS?(olcsóbbak lettek az Avid t.fékek,nem lehet hogy ezzel együtt sz**abbak is?)
2.XT fékkar jó lesz-e hozzá?
3.Milyen bowdent használjak hozzá?Nekem Xtr bowden házat ajánlottak...
4.Általában mi a véleményed (véleményetek)róla?
Szóval,akinek van ilyen féke vagy ment ilyennel,és hozzá tud szólni(BallBearingSeven) az szóljon hozzá,egítene vele.
Köszi
#4851
Írta 2005. február 07. - 09:56
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4852
Írta 2005. február 07. - 09:42
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#4853
Írta 2005. február 06. - 17:22
#4854
Írta 2005. február 06. - 17:21
#4855
Írta 2005. február 06. - 17:18
0630/97-78-780
Jah, igen, ez a sajat mobilja, a masik szam a bolti.
I`m as fast as nobody!
#4856
Írta 2005. február 06. - 17:17
Móricz Zsigmond körtérnél. tel:06303086178
#4857
Írta 2005. február 06. - 17:00
Asszem régebben volt itt megadva(én voltam) keress rá valahogyan...Még mindig a Krausz a forgalmazóvalaki megtudná mondani a magyarországi hope forgalmazónak a jelenlegi telefon számát?
köszi
#4858
Írta 2005. február 06. - 10:56
#4859
Írta 2005. február 05. - 22:13
csak ilyen elven soha semmit ne,mert bajod eshet. egy jó hegesztõ megcsinálja jól. csak drága, nem éri meg.
#4860
Írta 2005. február 05. - 22:01
szal add el a vázat és vegyél egy másikat ha mindenképpen kell az a tárcsafék...