Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
#4161
Írta 2005. április 03. - 15:22
Moduláció fékerõ, minden érezhetõbb..és a fékerõ nagyobb lesz!
#4162
Írta 2005. április 03. - 15:14
tulajdonképpen mit változtat meg? már olyat mondjatok, amit észre is veszek menet közben. a nagyobb fékerõ már nem lényeg. a fék most is szinte teljesen digitális alacsony sebességnél. a nyomáspont betonkemény.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4163
Írta 2005. április 03. - 15:11
De ez a saint tényleg elég jó csak én mást szoktam meg.
De hajtókarban ott vannak a szeren azt elismerem.
#4164
Írta 2005. április 03. - 15:07
sose mondtam, hogy nem csinálnak jó cuccokat (pölö integrált mono/hajtókar is megazsir) csak nem tetszik, ahogy eladják nekem/nekünk. mintha agymosásban lenne részünk minden évben. felejtesem el, ami tavaly istencsászár-megazsir volt, mert most éppen még jobbat találtak ki. bár nem biztos hogy ugy van, õk mindenesetre azt gondolják, tehát tessék megvenni, és csakazértse csinálják a régit, nehogy azt vedd.....
legjobb példa a végén mégiscsak félsikernek számító fékváltókar montira. bár nagyon nyomják, mégis lesz jövõre alkatrészcsaládon kívüli (valójában '03 xt felirat nélkül) rapidfire kar.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4165
Írta 2005. április 03. - 15:03
sh!mano rulz.
Ezt azért örökítsük meg;)
#4166
Írta 2005. április 03. - 15:02
#4167
Írta 2005. április 03. - 14:54
endroo: nem gondoltam hogy ez ilyen. kényelmes a fékkar, bika fékerõ, kevés suly... tiszta jó. sh!mano rulz.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4168
Írta 2005. április 03. - 14:53
mondtam hogy pöpec kis fék
#4169
Írta 2005. április 03. - 14:44
#4170
Írta 2005. április 03. - 14:27
majd kiégetem, de még nem vettem rá magam. elõtte próbálkoztam alkohollal, nem jött be. most jönnek a drasztikus módszerek
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4171
Írta 2005. április 03. - 14:27
A strtosnál lett pontatlanul feltéve és ott konkrétan beleért a küllökbe sima tekeréskor is csak sajna késõn vettem észre..
Mikor már leszedte a festéket.
Az a baj hogy baromi nagy a féknyereg és nagyon passzentosan lehet csak feltenni..
kb egy/másfél mili hely van:D
Rob:Esetleg új fékpofa?
Egyébként saját tapasztalatom szerintem csak akkor tudod kiégetni a pofából az olajat ha közvetlenül az olajozódás után teszed ezt.
Ha már benne van egy ideje akkor az kampec.
#4172
Írta 2005. április 03. - 14:25
#4173
Írta 2005. április 03. - 14:23
épp nem estem el, nem ültem rendesen a nyeregben (de nem álltam) és kibukott alólam elõre a bicikli.... nem tudom érthetõ-e.
elég jól fog na
Csak a hátsót kell megcsinálni;)
endroo saintje is nagyon jól fog, szóval elsõre nem tûnik rossz féknek.
Nekem meg csavargatta a hope a 888-at de nem értettem miért(beleért a féknyereg fékezéskor a küllõkbe)Aztán feltûnt hogy a vállak nem nagyon voltak meghúzva:D
#4174
Írta 2005. április 03. - 14:20
elég jól fog na
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4175
Írta 2005. április 03. - 14:20
!Bocsika, ezt elkuldom a V-fekbe is. Nna. Van elol egy XTR 950-es V-fekem, eddig piros Ricsi pofakkal, Avid AD3 karral, Sh bowdennel, Jagwire hosszanti hazzal. Manitou telon Ricsi Rock Pro-t harapdal. Most probalom Kool Stop-pal, de egyre jobban nezegetem az Avid BB7-et, mongyuk 185-os tarcsaval. Nemakarokhidrajulikasfeketneeeem!
Na. Ugye, uj kereket kene hozza epiteni, mert emezt kar volna szetbarmolaszni (XT, DT Championy). Az a kerdesem, jelentene-e plusz fekerot, fekhatast, uralhatosagot, akarmit ehhez kepest a cucc? Szerintetek. (Idegesit mar ez a hulyeseg) Van-e tapasztalat a BB7-rol? Azert csak plusz 35 rugo minyimum...
Koszike!
Nekem is ilyen van avid sd5-ös fékkarral!Nekem nagyon bejött!Jobban fog,mint haveromnak az xt-je 203-assal:)!Az ebik-on 18ezer a fék!Az enyém is onnan van!
#4176
Írta 2005. április 03. - 14:14
fékezni soha nem szabad két vagy több ujjal..
#4177
Írta 2005. április 03. - 14:12
egy ujjal fékezõs, azonal megbánós, simán pofáraesõs.
öcsém mondta, hogy ne huzzam két ujjal, mert nem kell. na persze nem hallgattam rá. hiba volt.... csúnya nagy hiba.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4178
Írta 2005. április 03. - 08:15
#4179
Írta 2005. április 03. - 01:36
mármint 3 milivel többet emel a féknyergen, vagy a kerék felé nyúlik be + 3 mm-t?
igen,igen, a kerék felé nyúlik be.
#4180
Írta 2005. április 02. - 16:47
fékerõ lesz, az nem kétséges. fõleg vizes idõben. és moduláció is lesz még pluszbaBocsika, ezt elkuldom a V-fekbe is. Nna. Van elol egy XTR 950-es V-fekem, eddig piros Ricsi pofakkal, Avid AD3 karral, Sh bowdennel, Jagwire hosszanti hazzal. Manitou telon Ricsi Rock Pro-t harapdal. Most probalom Kool Stop-pal, de egyre jobban nezegetem az Avid BB7-et, mongyuk 185-os tarcsaval. Nemakarokhidrajulikasfeketneeeem!
Na. Ugye, uj kereket kene hozza epiteni, mert emezt kar volna szetbarmolaszni (XT, DT Championy). Az a kerdesem, jelentene-e plusz fekerot, fekhatast, uralhatosagot, akarmit ehhez kepest a cucc? Szerintetek. (Idegesit mar ez a hulyeseg) Van-e tapasztalat a BB7-rol? Azert csak plusz 35 rugo minyimum...
Koszike!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.