Akkor inkább átalakítom 200asra az elsõt csak bírja a teló.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
Started by
KeX
, 2004. September 09. 12:46
#3381
Posted 2005. May 24. - 13:46
#3382
Posted 2005. May 24. - 13:35
#3383
Posted 2005. May 24. - 13:23
#3384
Posted 2005. May 24. - 13:12
#3385
Posted 2005. May 24. - 13:07
Hello!
Tudja valaki, hogy lehet-e kapni sram 9 -hez olyan adaptert ami, 185-ösre alakítja át?
Tudja valaki, hogy lehet-e kapni sram 9 -hez olyan adaptert ami, 185-ösre alakítja át?
A sebesség mindent megold.
#3386
Posted 2005. May 24. - 12:18
Köszi..
Közbe rájöttem h a Hayes adapterem úgyse fogom használni, szal van, meg úgyis elsõ kéne
Tárcsa-Pofa kompatibilitásra lettem volna kíváncsi, de közbe már felvilágosítottak..
Közbe rájöttem h a Hayes adapterem úgyse fogom használni, szal van, meg úgyis elsõ kéne
Tárcsa-Pofa kompatibilitásra lettem volna kíváncsi, de közbe már felvilágosítottak..
× L i V e . T o . R i d e ×
#3387
Posted 2005. May 24. - 11:11
Miért ne lehetne?
van esetleg hátsó 203as adapterem ha érdekel
sram 9 kakk, mert grimeca, ami kakk...
LX jó, XT jó, drágák nagyon
ennyibõl kijön egy saint is, mondjuk azon nincs váltó
van esetleg hátsó 203as adapterem ha érdekel
sram 9 kakk, mert grimeca, ami kakk...
LX jó, XT jó, drágák nagyon
ennyibõl kijön egy saint is, mondjuk azon nincs váltó
#3388
Posted 2005. May 24. - 10:30
Cross cuontry fõleg, de szeretek gyorsan lejönni a hegyrõl, és gyorsan megállni is. Néha ugrálnék is egy kicsit...(max 1-1.5 m)
#3389
Posted 2005. May 24. - 10:15
a sramot hanyagold. az LX lesz a jobb választás. mondjuk a dual-control fvk az ilyen CC-s dolog.
milyen felhasználásra kell?
milyen felhasználásra kell?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3390
Posted 2005. May 24. - 10:02
Sziasztok!
Mi a véleményetek a 2005-ös DeoreLX tárcsafékrõl DUALCONTROLL karral?
És mi a véleményetek a SRAM 9.0 szintén tárcsafékrõl?
A kettõ között vacillálok, nem tudom melyiknek van jobb fékereje.
Az LX vadiúj (50e), a SRAM használt (30e).
Segíjjetek lécci!
Mi a véleményetek a 2005-ös DeoreLX tárcsafékrõl DUALCONTROLL karral?
És mi a véleményetek a SRAM 9.0 szintén tárcsafékrõl?
A kettõ között vacillálok, nem tudom melyiknek van jobb fékereje.
Az LX vadiúj (50e), a SRAM használt (30e).
Segíjjetek lécci!
#3391
Posted 2005. May 24. - 09:58
nekem BB5-van é annak is lehet mind a két pofáját állitaniAz Avid BB5 és az Avid BB7 mechanikus tárcsafék között mi a különbség?
...a legrosszabb, ha a hülyeség szorgalommal párosul!!!
#3392
Posted 2005. May 24. - 09:58
hayes 203as tárcsát és valami adaptert szeretnék m525 -ös fékrendszerrel.
bocsi ^^
bocsi ^^
× L i V e . T o . R i d e ×
#3393
Posted 2005. May 24. - 09:23
Hayes nyerget akarsz Deore karral?
Vagy csak én nem értem?
Vagy csak én nem értem?
#3394
Posted 2005. May 23. - 21:59
Sziasztok
Arra lennék kíváncsi, h van egy hayes comp fékem, aminek nem vagyok kibékülve a fékkarjával (de ugye ezt szerezni nehéz, v drága)...
Emellett van egy M525 -m, 160as tárcsával.
Namost az megoldható lenne-éé, h szerzek egy 203as adaptert (mivel a tárcsa ekkora), és rádobom a deore féket ?
Kompatibilis, nem lesz gond ?
Hayes is menni fog ugye gondolom akkor a 160assal...
Ha ez OK, akkor esetleg akinek van 203as adapter vázlata (CNC), akkor ossza meg velem légyszi, azt meg tudom csináltatni...
köszönettel:
bbazsy
Arra lennék kíváncsi, h van egy hayes comp fékem, aminek nem vagyok kibékülve a fékkarjával (de ugye ezt szerezni nehéz, v drága)...
Emellett van egy M525 -m, 160as tárcsával.
Namost az megoldható lenne-éé, h szerzek egy 203as adaptert (mivel a tárcsa ekkora), és rádobom a deore féket ?
Kompatibilis, nem lesz gond ?
Hayes is menni fog ugye gondolom akkor a 160assal...
Ha ez OK, akkor esetleg akinek van 203as adapter vázlata (CNC), akkor ossza meg velem légyszi, azt meg tudom csináltatni...
köszönettel:
bbazsy
× L i V e . T o . R i d e ×
#3395
Posted 2005. May 23. - 18:54
#3396
Posted 2005. May 23. - 18:53
#3397
Posted 2005. May 23. - 16:57
#3398
Posted 2005. May 23. - 15:33
a bb5be nem más pofa kell?
bb5 is állítható amúgy (a blesõ, a külsõ meg a bovdennel ugyebár)
bb5 is állítható amúgy (a blesõ, a külsõ meg a bovdennel ugyebár)
#3399
Posted 2005. May 23. - 13:05
a BB5 nek fix a pofatávolság, a 7-nek állítható.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3400
Posted 2005. May 23. - 11:03
Az Avid BB5 és az Avid BB7 mechanikus tárcsafék között mi a különbség?
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti