Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
#261
Írta 2005. december 21. - 23:58
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#262
Írta 2005. december 21. - 22:31
Shimano Deore 515 ös tfékbe fékpofák milyen áron vannak bele ? (ne eredeti, inkább utángyártott, de ne a leggagyibb)
a gyári 2700 ft;)
utángyártottak ennél nem olcsóbbak.
#263
Írta 2005. december 21. - 21:24
Meg 180-as tárcsát.....formula adapter van itthon, csak 160-ról 185-re emel, nem 180-ra. (öcsémnek is van)
nem kétféle sramot gyártottak, csak az elsõ fékkarhoz is hátsó féknyegtet adtak.
#264
Írta 2005. december 21. - 20:22
én meg azt kérvényezem, hogy mindenkinek aláirásában ott legyen a biciklije minden egyes alkatrésze. a dfi (alaplapok, gy.k.) tuningfórumon hozzá se szólhatsz ha nincs kitöltve milyen számitógéped van, mert akkor nem kell minden egyes kérdezõnél futni a szokásos buta köröket hogy "milyen tápod van milyen ramok milyen proci stb".... itt ugyanaz a helyzet.
beleér a küllõkbe? és akkor még kintebb akarod tenni a villától? akkor még jobban bele fog érni. ha a kerék közepe felé érted a kintebbet, akkor alátétezned kell, de ha már most beleér...
ha a hajtókar felé (tehát hátrafelé) érted a kintet, akkor meg adapter kell, vagy a féknyeregnek megfelelõ méretû tárcsa.
Vagy ha a kédezõ teljes információkat adna és úgy tenné fel kérdését.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#265
Írta 2005. december 21. - 18:04
#266
vendég_nhunor_*
Írta 2005. december 21. - 17:12
#267
Írta 2005. december 21. - 15:35
I`m as fast as nobody!
#268
Írta 2005. december 21. - 15:33
csak jó drága.. ~10 ezres v több
direkt xthez, boxxerre
#269
Írta 2005. december 21. - 15:30
Hogy pontosan hoza esik a 4 csavar, azt konnyen ki lehet merni.
Monsterre 160-200 -as adapter kell es par alatet.
I`m as fast as nobody!
#270
Írta 2005. december 21. - 15:16
esetleg több helyen is.
rendesen benmyomtátok a pöcköt a fékkarba?
esetleg a dugattyúnál is szívhat be levegõt, de ezt már cseréltétek, akkor mégsem.
07aszp: 3-3 alátét, és két hosszabb csavar.
#271
Írta 2005. december 21. - 15:14
lenne egy kérdésem,hayes hfx 9 es fékkaral van gond.volt légtelenítve,ujra föltöltve,teljes belsõség csere,de mindig föllevegõsödik.mivel minde volt cserélve arra tudok/unk gondolni hogy a fékkaron lévõ tulfolyót megcsaptam és talán ott lehet a gond.
mivel burultam egy nem kicsit,a fékkar brutál karc lett,majdem le is szakadt,szóval odacsaptam a fékkart.
ha van valkinek otlete hogy mit lehet ilyenkor csinálni annak nagyon örülnék...
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#272
Írta 2005. december 21. - 15:09
2002es boxxerhez vagy 2002es Monsterhez milyen adapter kell egy XT 4 dugattyús fékhez?
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#273
Írta 2005. december 21. - 13:51
beleér a küllõkbe? és akkor még kintebb akarod tenni a villától? akkor még jobban bele fog érni. ha a kerék közepe felé érted a kintebbet, akkor alátétezned kell, de ha már most beleér...
ha a hajtókar felé (tehát hátrafelé) érted a kintet, akkor meg adapter kell, vagy a féknyeregnek megfelelõ méretû tárcsa.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#274
Írta 2005. december 21. - 13:16
Latatlanban szereles rulez
I`m as fast as nobody!
#275
Írta 2005. december 21. - 12:51
mármint agy?
ez tipikusan egy olyan fék(mint a régi XT is) hogy csak fel kell csavarozni adapterezés nélkül.
a hozzá levõ tárcsával. ha nicns hozzá, akkor meg kéne tudnod hogy milyen tárcsa való hozzá, de ezek szerint 180as lesz.
tehát fogod a féket, felcsavarozod, fogsz egytárcsát, azt is felszereled, és használod.
mi lenne ha felhívnád az elõzõ tulajt?
#276
Írta 2005. december 21. - 12:46
#277
Írta 2005. december 21. - 09:11
ha tennél fel egy képet sokkal könnyebb lenne megállapítani. vagy ha van hátsó féked is, akkor ahhoz kellene hozzámérni. ha ua. akkor 180-as tárcsa kell elõre. ha nem ua. akkor kell egy adapter a 200-as tárcsához (amit mondjuk egy olyan villához azért átgondolnék mégegyszer) pl.:
#278
Írta 2005. december 21. - 01:11
formula adapter van itthon, csak 160-ról 185-re emel, nem 180-ra. (öcsémnek is van)Alapból két féle opcióban gyártották a féket annó, én legalábbis úgy emlékszem.
160 as tárcsához és 180-ashoz. Mindkettõhöz IS-IS adapter kell. Az adapter feladata a tárcsaátmérõkülönbség korrigálása. Régebben a formula gyártott adaptert 160-180 mérethez. Az jó akkor is ha 180-203 a történet.
nem kétféle sramot gyártottak, csak az elsõ fékkarhoz is hátsó féknyegtet adtak.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#279
Írta 2005. december 20. - 23:28
#280
Írta 2005. december 20. - 23:23
amugy van tárcsád a fékhez már? mert akkor van értelme nézegetni...