Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
#2481
Írta 2005. július 18. - 12:40
az oké hogy punx not dead, de lángszóróval irtanám az összeset, ha még helyesenírni is igénytelenek
iparis jobb, de a kónuszossal sincs semmi baj
#2482
Írta 2005. július 18. - 12:25
iparisat vaegyél!!!
#2483
Írta 2005. július 18. - 12:19
#2484
Írta 2005. július 18. - 10:57
#2485
Írta 2005. július 18. - 10:40
ahhoz van, hayes
IS-PM 203as meg jó bármelyik
#2486
Írta 2005. július 18. - 10:39
Seigítséget kérem a következõben, létezik olyan, hogy 6"pm -rõl 8"pm -re átalakító adapter??
#2487
Írta 2005. július 18. - 08:30
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Továbbra is a HAYES MX-1XC tárcsafékemrõl van szó :mad: .
Arról lenne szó, hogy szeretnék kipróbálni egy olyan bicajt, amelyen ilyen fékek vannak, hogy legyen összehasonlítási alapom, mert véleményem szerint az én fékeim nem mûködnek úgy, ahogy kellene.
Ha valakinek van ilyen fékkel szerelt bicaja, akkor megkérném, hogy találkozzon velem ma este valahol, hogy guruljak a bicajával néhány kört, õ meg az enyémmel, hadd lássam, milyennek kellene lenni a fékemnek.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#2488
Írta 2005. július 17. - 23:02
XT-vel HFX-9-cel egy kategória, kellõképp merev villán durván fog mind. Itthon nem lehet feszegetni a határait.
Elõl-hátul 8"-os tárcsával volt a Nitrous vázon, Manitou átütõs villával.
#2489
Írta 2005. július 17. - 22:57
Szerintem amit elmondtal az alapjan eleg jo feknek tunik plane itthonra
Azert felvetettel bennem meg egy ket kerdest.
Az egyik hogy, hogy "skalazod" azt hogy brutalisabb a magnal? Nem izelgetni akarlak csak sosem volt mag fekem (pl shimano XT vagy HFX 9 160- hoz képest?)
A masik hogy hany "-os tarcsaval mentel? (Really sorry the:) nem jar a Bikemag ( )
#2490
Írta 2005. július 17. - 22:36
OK mondjam?
Fekero!
Modulacio!
Melegedes. (ez kilove , fogjuk ra )
Kopasallosag a gyari betettel (min) (Ez is)
Serulekenyseg.
Szervizelesi igeny.
Karbantarthatosag.
Nyomaspont valtozas.
Utanallitas (ezt pont olvastam honlapon hogy loc tite-ozni kell valamelyik fekkar csavarjat)
Igy elsore ez erdekelne.
Bocsi, nem voltam netközelben!
Most ahogy így visszaolvastam leírhatom (nagyjából) ugyanazt, amit a többiek.
Nincs ilyen fékem. Kevesebb mint egy hétig használtam bár akkor nagy hegyek között, eléggé intenzíven. Volt hogy 1 nap alatt 60 km és 6000m szint lefelé.
Fékerõ:
Mag-nak brutálisabb, de ez is elég bárhova nekem (75 kiló felszereléssel)
Moduláció:
Valóban "puhább" nyomáspont, ami tág határok között állítható. A régi 4 dugattyús Xt-nél azért keményebb kissé. Így elvileg jobban lehet csúsztatni, de nekem sose volt gondom a keményebb fékekkel sem. Szépen oda lehet figyelni rá, hogy ne csak blokkolva csússzunk.
Melegedés:
Az eddig leírtakhoz még egy kis érdekesség: Ha megállunk egy pálya közepén ujjainkat visszahajlítgatni, ilyenkor vagy várjunk egy kicsit többet amíg, jobban lehül, vagy inkább meg sem álljunk. Ha egybe lementem, akkor végig teljesen jó volt. De ha megálltam és csak pár másodpercig hagytam hülni, akkor egy ideig csak nyikorgott és csúszott is eléggé. Amíg ismét el nem érte az "üzemi hõfokot"
Kopásállóság:
Nem látszott jelentõs kopás a betéteken, sztem bírja addig mint a Mag-nak.
Sérülékenység:
A kar maga elég vékony, viszont az egész fékkar kecses, úgyhogy kisebb az esélye, hogy telibekapja valami. Kisebb bukták voltak csak, természetesen semmi nem látszott rajta. Fékcsõ rugalmas, és erõsnek tûnik. Kormány átfordulását kibírta simán.
Szervízelési igény:
Mint minden más féknek. Évente olajcsere, alkalmanként pofacsere. Ennyi.
Karbantarthatóság:
Nem volt rá szükség, úgyhogy fogalmam sincs. A cikkbõl több kiderült errõl szvsz.
Nyomáspont változás:
Hátsó féknél talán mintha lett volna néha egy kis keményedés, de lehet csak halucináltam. Számottevõ nem volt...
Utánállítás:
Nem szükséges, olyan finommenet van a távolságállítón, ami meggátolja. Nem rázódott egyáltalán semerre.
Kb. ennyi tapasztalatot tudtam gyûjteni!
Hogy keresõbarát hozzászólás legyen: Hayes El Camino ElCamino tárcsafék menettapasztalatok teszt
#2491
Írta 2005. július 15. - 21:15
de általában inkább az agy hibája szokott lenni. egy normálisan csapágyazott agy csavaros tengellyel megoldás lehet.
vagy nyúlik a gyorszárad.
hopp poc gyõzött
#2492
Írta 2005. július 15. - 21:13
A fek nem tud elmaszni ha megvannak huzva a csavarok.
hopp poc gyõzött
Ez nem ujdonsag
I`m as fast as nobody!
#2493
Írta 2005. július 15. - 21:06
#2494
Írta 2005. július 15. - 17:07
mert azis kazihoz hasonló rendszer
#2495
Írta 2005. július 15. - 15:12
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#2496
Írta 2005. július 15. - 14:10
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#2497
Írta 2005. július 15. - 14:08
zolle segíts !
elsõ agyat akarok venni , mi a különbség a kazettás , ill. nem kazettás agy között . tudom , hogy ez nem ebbe a topicba való kérdés , bocsi . Megér plusz 1000 Ft-ot a kazettás ?
az elsõ agy nem kazettás,mint tanult Kollégáim írták elég jó ár/érték arányban a bike + iparis agya nekem Sram 9.0 iparis van,elég jó
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#2498
Írta 2005. július 15. - 14:05
#2499
Írta 2005. július 15. - 13:37
jól tévedek hogy LX XT SAINT ugyanaz a betét?
#2500
Írta 2005. július 15. - 13:35
meg így érzésre (2 hónapja használja Sziporkám) nem annyira digitális, mint az 525