Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
#2001
Posted 2005. August 24. - 14:05
elõny hátrány..."
konkrétan mennyi súlykülönbség is van egy könnyû tárcsa meg egy v-fék között ? 300 gramm.....nehogy már egy 100 kilcsis maratonon ez számítson
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2002
Posted 2005. August 24. - 13:50
ott szopogatták a harcibrét a kedves v fékes cc-s kolegáink.
én meg röhögve eltéptem mellettük.
tehát szar idõben nem jó a v fék, esõben nem jó a v fék, ööö....
viszont nincs súlya. és bírja egy lófing villa is.
elõny hátrány...
de lehet sokkal kevesebb gond van vele mint egy v fékkel, akármilyen tárcsa is
aki meg olyat esik hogy szakad a fékcsõ, az nem az hogy cserélni nem fogja, hanem felkelni sem, nemhogy feltekerni vagy lemenni saját lábán.
tigrincs picit gyorsabb volt.
#2003
Posted 2005. August 24. - 13:48
al ha akkorát perecel, valaki hogy szétszakad a fékcsõ, akkor annak a páciensnek már a legkisebb gondja a fékjavítás lesz....szerintem....az meg evidens hogy nem a reggel felrakott 0-km es cuccal kell (aminél még elõjöhet egy gyári hiba) az x kilóméternek neki indulni....Szerinted egy hosszu tavu versenyen mekkorat lehet szopni ha elmegy az olaj es mekkorat ha egy bowdent kell csak cserelni 1 perc alatt? Talan ez az oka...
Amugy nekem nem volt se madzagos, se olajos tarcsafekem de mivel a fizika, az fizika, egy jo hidraulikus mindig jobb lesz, mint egy jo bowdenes.
edit :
"Akarmitol. Nem az a lenyeg, sztem. Bar fax tudja. CC-re es turara meg igy is ugy is baromsag a tarcsa. Es ez teny."
ezzel meg qr...vára nem értek 1-et...de ez meg az én véleményem....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2004
Posted 2005. August 24. - 13:48
#2005
Posted 2005. August 24. - 13:47
ammeg a másik hogy mitõl menne el az olaj?
ha akkorát baszódszhogy kiszakadjon a fékcsõ, akkor a bowdenes is kiszakad, és ugyanúgy ki kõ cserélni
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#2006
Posted 2005. August 24. - 13:46
na de na. amúgy igen.
viszont ebbe ne menjünk bele, mert nekem még az életben nem ment el olaj fékbõl... pedig használtam csak streetre, egy fékes lejtõzésre, ütöm vágom azóta is, és sosenem.
de ez már kitárgyalt téma:-)
al01: cc és cc...
mert hogy 5 km-es köröket rósz egy pályán egész nap...
arra nem kell.
viszont felmész egy hegyre, majd le, oda már érdemes.
nem is kicsit.
#2007
Posted 2005. August 24. - 13:46
CC-re nem kell ekkora tárcsa, még a 185 is sok.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#2008
Posted 2005. August 24. - 13:45
ha akkorát baszódszhogy kiszakadjon a fékcsõ, akkor a bowdenes is kiszakad, és ugyanúgy ki kõ cserélni
#2009
Posted 2005. August 24. - 13:42
(ja és pl. a Cape Epichez hasonló versenyeken rengeteg ember indul madzagos tárcsafékkel, talán nem véletlenül….)
Amugy nekem nem volt se madzagos, se olajos tarcsafekem de mivel a fizika, az fizika, egy jo hidraulikus mindig jobb lesz, mint egy jo bowdenes.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#2010
Posted 2005. August 24. - 13:07
ha csak cc-sek vennék a féket, megélne a sram?
nemhinném...
akkor miért ne árulják
mellesleg dirt street felhasználásra szintén tök jó.
már amelyik dirtes streetes felrak tárcsát.
amúgy ez hasonló szituáció, mint a nagytárcsával árult bowdenes hayes fék
értelmét nem látom még, de majd valaki felvilágosít remélem.
#2011
Posted 2005. August 24. - 13:01
Jahh, csak a CC telók meg elnyelik a fékerõt 200-as tárcsával, mert nyeklenek.
CC-re nem kell ekkora tárcsa, még a 185 is sok.
ahogy thez írta: "attól még hogy kapható nagy tárcsával, nem lesz dh fék"
de gyártanak 200 valahányas tárcsát, mert van aki megveszi és gondolja, hogy attól lesz valami dh fék. És a gyártók ezzel jól járnak....
A Fatty nem is csavarodik
#2012
Posted 2005. August 24. - 12:56
már amelik cc-s hajlandó t.féket használni.....de ebbe ne menjünk bele...Szerintem én is ezt írtam...
De cc-re viszont nagyon ott van
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2013
Posted 2005. August 24. - 12:54
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#2014
Posted 2005. August 24. - 12:47
én 80-85, bicó meg 16-17
erre meg gyíkfing...
Szerintem én is ezt írtam...
De cc-re viszont nagyon ott van
#2015
Posted 2005. August 24. - 12:45
inkább olyan erõs mindenes értelmes fehasználásra
mellesleg az hogy a jánoson megfog valakit, az nem kunszt, annál egy külföldi cc pálya nehezebb.....
#2016
Posted 2005. August 24. - 12:43
#2017
Posted 2005. August 24. - 12:43
#2018
Posted 2005. August 24. - 12:41
#2019
Posted 2005. August 24. - 11:16
úgyemlékszem.
keresgélj,v agy végy egy bbb-t... telejsen jó, és megéri hogy nem kell rohangálnod. vagy nem:-)
xt zsír! nem a fémcsöves, mert az tudvalevõleg nyúlósabb mint a mûanyagcsöves.... de ez éritnésre blokkolja a kerekeket....
használt féket felrakni másik biciklire, majd itélkezni felõle.. hát, elöbb talán takaríítsd ki a mocskot a fékpofából, a tárcsáról, ami 2004 óta belement...:-) meg nem ahhoz a kerékpárhoz volt beállítódva sem...
mert így nem hiteles.
#2020
Posted 2005. August 24. - 10:53
Megkérdeztem, 1 000 Ft / db. Talán ezért nem csináltatta még senki. A BBB fékpofája 3 050 Ft / pár.06-1-339-41-18 -ferodoloztatás jász u.40
ez a telefonszám végigjárt pár embert de senki sem próbálta, úgy tudom:)
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti