Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
#2041
Írta 2005. augusztus 24. - 08:58
az "áttétel" csak az El Camino-n állítható
az olyan,mint amikor a bowdenes tárcsaféknél a karon a bowdenhúzás mértékét állítod,és ez amúgy nagyban meghatározza a fékérzést,szal helyes,h végre az olajosok felzárkóznak ebben
a nyomáspontállítás meg kb olyan,mint 1 elõfeszítés
ezt tudja a HS33 olyan régóta,ill. még az Avid Juicy7,meg az El Camino
#2042
Írta 2005. augusztus 24. - 08:11
van a juicy 7
meg a hayes el camino
aztán ennyi
#2043
Írta 2005. augusztus 24. - 07:15
#2044
Írta 2005. augusztus 23. - 23:57
nem olyan nehéz, de elkérnek érte 10 rongyot. ez van.
állitható még: hayes el camino illetve formula oro, valamint a hs33-mas magura olajos felnifék, ami már kb '96 óta tudja ezt az állitási lehetõséget....
no nem egészen helyes ez így
a hs33 meg hope c2 (gondolom a formula is, de azt nem ismerem eléggé) zárt rendszerû. azzal, hogy állítod, a rendszerbe mégtöbb olajat "nyomsz" be, ezzel közelebb kerülnek a pofák. mintha a v féken kilazítanád a bovdent és összébbhúznád a pillangókat.
az új fékeknél, amik nyílt rendszerûek, a dugattyú-munkahenger közötti áttételt változtatod,
ha sok olajat nyom, hamarabb elérik a pofák a tárcsát, ezzel keményebb lesz az érzés. ha kevés olajat nyom, akkor lasabban éri el, tehát több lesz a fékkar útja, cserébe adagolhatóbb, puhább és erõsebb is valamivel
csak hogy tisztán lássuk a dolgokat
#2045
Írta 2005. augusztus 23. - 23:44
#2046
Írta 2005. augusztus 23. - 23:01
#2047
Írta 2005. augusztus 23. - 22:57
--->>PolarX2005<<---
Lecseréltem már egy SS-re!
#2048
Írta 2005. augusztus 23. - 22:29
A teflonos bovden miért olyan drága?Majd háromszorosa a köszörültnek!
#2049
Írta 2005. augusztus 23. - 21:11
állitható még: hayes el camino illetve formula oro, valamint a hs33-mas magura olajos felnifék, ami már kb '96 óta tudja ezt az állitási lehetõséget....
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2050
Írta 2005. augusztus 23. - 20:25
Más fékeken lehet állitani a nyomott olaj mennyiségét??? pl. LX-en
A Sram 7.0ás fékkart használok V-fékhez, és itt van bowdenhúzás állitó kütyü, és csak 4rongy volt. Olyan nehéz ezt megoldani olajosnál, hogyelkérnek plussz 10rongyot érte???
#2051
Írta 2005. augusztus 23. - 19:41
szal a féknek nem árt meg a csavarhúzós megoldás, ha ésszel csinálják:-)
#2052
Írta 2005. augusztus 23. - 19:38
#2053
Írta 2005. augusztus 23. - 19:32
jól megtéped párszor a fékkart.
ha nem lesz jobb, akkor tárcsa pofa ki, alul a légtelenítõ nyílás ki, dugattyú szétnyom csavarhúzóval, és reménykedsz hogy ezzel nem nyomtál ki tul sok olajat, majd bezárod, és újra próba.
amíg csak pont elég olaj nem lesz benne, addig lehet kicsi olajat így kiengedni belõle
de tényleg csak icipicit mindig!!!!!
#2054
Írta 2005. augusztus 23. - 19:27
#2055
Írta 2005. augusztus 23. - 18:46
normális esetben nincs ilyen f*szságokra szükség
egy féket legyártanak, tesztelnek és jó úgyú
maximum gnómoknak van szüksége túltöltésre, ha olyan rövid ujjuk van
olyan nincs, hogy annyit kell húzni, mint amennyit töltök bele
ha kevés, fel fog levegõsödni, ha elég, akkor jó, ha sok akkor kevesebbet lehet húzni, DE a melegedésre érzékeny lesz
a juicy7en van nyomáspont állító, de ez nem a pofa távolságát, hanem a nyomott olaj mennyiségét változtatja
igen, gyárilag egy fék jó
ha szervízben csinálták, már szétszedés után pl, akkor is jó
elég olaj van ahhoz benne, hogy egy pofa új állapotától a teljesen elkopottig ne kelljen hozzányúlni a fékhez
ha hozzá kell, akkor már kéne neki egy új légtelenítés, olajcsere, mert 1: szarul volt megcsinálva
2: régi benne az olaj, évenként egy olajcsere hasznos
#2056
Írta 2005. augusztus 23. - 18:40
egy féket legyártanak, tesztelnek és jó úgyú
maximum gnómoknak van szüksége túltöltésre, ha olyan rövid ujjuk van
olyan nincs, hogy annyit kell húzni, mint amennyit töltök bele
ha kevés, fel fog levegõsödni, ha elég, akkor jó, ha sok akkor kevesebbet lehet húzni, DE a melegedésre érzékeny lesz
a juicy7en van nyomáspont állító, de ez nem a pofa távolságát, hanem a nyomott olaj mennyiségét változtatja
#2057
Írta 2005. augusztus 23. - 17:46
csak többet kell húzni markolatig.
kevés olja, vagy kopott pofa eredményezni azt mindig, hogy a markolatig megy a fékkar és nem fog, mert nem jut el a fékpofa addig.
ez van.
#2058
Írta 2005. augusztus 23. - 17:43
a nyomáspont állítható a 7nél
az 5nél ez az olajjal való machinálással állítható
De ha kevesebb az olaj a rendszerben, akkor alapból közelebb áll a fékkar a kormányhoz UGYE??? tárcsafék ügyben még hülye vagyok...
#2059
Írta 2005. augusztus 23. - 17:12
az 5nél ez az olajjal való machinálással állítható