Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
XVII. kerbõl van itt vki?
Started by
csgy
, 2005. January 23. 10:58
#1
Posted 2006. January 10. - 23:25
Folytatás Itt: http://forum.bikemag...1869#post381869
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2
Posted 2006. January 10. - 20:15
Szépen 80-100 felett kell vele tekerni pihenés nélkül, akkor több a sikerélmény.
Mondd ezt Hápinak a Csiga-Biga-100 után!
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3
Posted 2006. January 10. - 19:55
Gyerekek!
Mit versenyeztek egymást itt a gumikkal és a szélárnyékkal! Ketten Öcsikével beállunk a sor elejére, megszaggatjuk magunkat, ti meg a nagy vákummban mögöttünk csak suhantok majd. Emelkedõn felfelé 50-es tempoval!!:lol1:
na szóval ennyit rólatok.....
Mit versenyeztek egymást itt a gumikkal és a szélárnyékkal! Ketten Öcsikével beállunk a sor elejére, megszaggatjuk magunkat, ti meg a nagy vákummban mögöttünk csak suhantok majd. Emelkedõn felfelé 50-es tempoval!!:lol1:
na szóval ennyit rólatok.....
A legfõbb cél, hogy mindig célba érj!!
A Gödöllöi Yeti www.rmkse.hu
:love: Betty :love:
A Gödöllöi Yeti www.rmkse.hu
:love: Betty :love:
#4
Posted 2006. January 10. - 18:38
Ha le akarjátok hagyni Dante-Csabikát, nem szabad elmenni vele ezekre a 30-50km kis országútizásokra, majd kiköpi a tüdejét úgy hajt, aztán a 25 km-nél bejelenti, hogy dolga van, és hazaseper, ahol oxigénsátorban lehelnek bele életet.
Szépen 80-100 felett kell vele tekerni pihenés nélkül, akkor több a sikerélmény.
Szépen 80-100 felett kell vele tekerni pihenés nélkül, akkor több a sikerélmény.
Ha valami elromlik, félvállról kell venni!
#5
Posted 2006. January 10. - 17:37
Életem Párja, hát persze hogy jó, ha visszatartod.....Egyébként komolyan gondolod, hogy jó, ha visszatartalak a kemény edzésben?
:love:
#6
vendég_Charon_*
Posted 2006. January 10. - 17:10
Na gyüssz vagy nem gyüssz?
Egyébként komolyan gondolod, hogy jó, ha visszatartalak a kemény edzésben?
#7
vendég_Charon_*
Posted 2006. January 10. - 16:42
#8
Posted 2006. January 10. - 16:29
Na gyüssz vagy nem gyüssz?
OFF mindenkinek ilyen trágya ez az új motor, hogy a válasz fülre klikkelve nem történi semmi?
OFF mindenkinek ilyen trágya ez az új motor, hogy a válasz fülre klikkelve nem történi semmi?
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#9
vendég_Charon_*
Posted 2006. January 10. - 16:23
Hihi, igen, Piténél alapból ennyi a nyomás...
Holnap valaki dél körül egy rövidet? Elvileg otthon dolgozom...
NFS?
#10
Posted 2006. January 10. - 16:05
Hihi, igen, Piténél alapból ennyi a nyomás...
Holnap valaki dél körül egy rövidet? Elvileg otthon dolgozom...
Holnap valaki dél körül egy rövidet? Elvileg otthon dolgozom...
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#11
Posted 2006. January 10. - 14:20
#12
Posted 2006. January 10. - 14:09
A macskaalom is jó,
de a legjobb eredményeket a pontos keréknyomás beállításal lehet elérni. Figyelembe véve a delikvens adottságait, tapasztalatát, tekert kilométerek számát, Dante esetében a javasolt keréknyomás valahol a 0.51 - 0.63 bar tartományban van.
És máris nem ellenfél.
Vigyázat!
A módszer Pite esetében nem hatásos, csak ha a módszert a "cipõfûzõösszekötés" elnevezésû technikával kombináljuk.
de a legjobb eredményeket a pontos keréknyomás beállításal lehet elérni. Figyelembe véve a delikvens adottságait, tapasztalatát, tekert kilométerek számát, Dante esetében a javasolt keréknyomás valahol a 0.51 - 0.63 bar tartományban van.
És máris nem ellenfél.
Vigyázat!
A módszer Pite esetében nem hatásos, csak ha a módszert a "cipõfûzõösszekötés" elnevezésû technikával kombináljuk.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#13
vendég_Charon_*
Posted 2006. January 10. - 14:02
#14
Posted 2006. January 10. - 13:47
#15
vendég_Charon_*
Posted 2006. January 10. - 12:59
Inkább valami csülökpörköltel kéne próbálkozni, az nehezebb.... :-)
A süti maradjon csak nekem!
A süti maradjon csak nekem!
#16
Posted 2006. January 10. - 12:44
Nem kell pórázra kötni. Majd a házi kakaóstekercs segítségével lassítjuk kicsit;)Oké, de csak akkor, ha pórázra köthetlek! :-)
:love:
#17
vendég_Charon_*
Posted 2006. January 10. - 12:14
#18
Posted 2006. January 10. - 12:12
Na tegyél fel slick-ket az NRS-re, oszt hétvégén majd küldjük neki ezerrel. Gyertek, aki csak akar!
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#19
vendég_Charon_*
Posted 2006. January 10. - 12:00
#20
Posted 2006. January 10. - 11:58
Emberek, azért lássátok be, hogy a tandem csakis azért ment olyan jól, mert szuper volt a kazánfûtõ...
Ez annyira igaz, és magától értendõ, hogy már el is felejtettük megemlíteni! Nyuszó-muszó csak kormányozgat elõl!
KisÖcsike
Aláírásom nem lehet 3 sornál terjedelmesebb, ezért nem is írok ide semmit....