Jelentkezz be Regisztrálj
Túrák Magyarországon
#1561
Posted 2011. June 06. - 07:05
#1562
Posted 2011. June 06. - 06:49
azért egészen slick-l körülményes lenne. meg tönkre is tenné,fõleg a teteje...de tény,hogy van arra út.Nem teljesen végig, de jó minõségû aszfaltozott út , ami a vége felé átmegy murvás , majd talajútba ,de jól járható vékonyabb gumikkal is .
Ronin.nyomj egy börzsöny-kört.az végig aszfalt és nagyon szép.tavaly voltam Hosival és VV-vel.
#1563
Posted 2011. June 05. - 22:26
A Nagy Hideg-hegyre vezet fel aszfalt út ? Egyszer voltam már ott terepen, de már nem emlékszem az útból semmire, ám ha van ott sípálya, akkor gondolom mûúton is fel lehetne oda jutni. A mostani esõs, dagonyás idõszakra tervezek valami jó kis aszfaltos túrát.
Hoppá! Most látom a webkamrás oldalon, hogy Királyrétrõl turistabusz indul oda, tehát akkor van aszfalt.
#1564
Posted 2011. June 05. - 22:11
Ma Nagy Hideg-hegyen itt jártam bringával:
Nagy Hideg-Hegy sípálya Élõ webkamera - Részletes idõjárás elõrejelzés Nagy Hideg-Hegyre
hihetetlen sár volt, de megérte feltekerni:-)
A Nagy Hideg-hegyre vezet fel aszfalt út ? Egyszer voltam már ott terepen, de már nem emlékszem az útból semmire, ám ha van ott sípálya, akkor gondolom mûúton is fel lehetne oda jutni. A mostani esõs, dagonyás idõszakra tervezek valami jó kis aszfaltos túrát.
Hoppá! Most látom a webkamrás oldalról tovább lépve, hogy Királyrétrõl turistabusz indul oda, tehát akkor van aszfalt.
#1565
Posted 2011. June 05. - 22:02
Igen...Bánkútról a fennsíkon keresztül majd a gyetra völgyi sarazás..tárkányban a tóban hagytam a rám ragadt sarat... de másokat is láttam bringát mosni....Hoppá, ez Bél-kõ, ugye?
#1566
Posted 2011. June 05. - 21:39
A kapaszkodásnál elkerült,de a hazatérésnél már belefulladtam a sárba.....
https://picasaweb.go...79900/BukkiEso#
Hoppá, ez Bél-kõ, ugye?
#1567
Posted 2011. June 05. - 21:33
Nagy Hideg-Hegy sípálya Élõ webkamera - Részletes idõjárás elõrejelzés Nagy Hideg-Hegyre
hihetetlen sár volt, de megérte feltekerni:-)
#1568
Posted 2011. June 05. - 21:32
https://picasaweb.go...79900/BukkiEso#
#1569
Posted 2011. June 05. - 19:44
Ha tényleg ennyi lenne a pulzusa akkor inkább hagyja abba a bringázást.Köpjél rá hármat és a bal vállad fölött jobb kézzel dobd le a dobogókõi kilátóból azt a pulzusmérõt!
Vagy küld el az utolsó 3 hónap adatait egy pro-tour csapatnak, biztos szerzõdés!
A sebesség mindent megold.
#1570
Posted 2011. June 05. - 19:38
Köpjél rá hármat és a bal vállad fölött jobb kézzel dobd le a dobogókõi kilátóból azt a pulzusmérõt!igen álás idõ nem volt benne de nem sok ahogy nézegedtem max fél óra mert mindig bolyongtunk v hol
jah vagy az átlag pulzus a kérdés sajnos az egy kicsit magas de igen reális dobkõre laza edzésnél 105 -110 közt van az átlag pulzus 135-140 a max
Vagy küld el az utolsó 3 hónap adatait egy pro-tour csapatnak, biztos szerzõdés!
Ejnye! Te meg lebuktatod a havert, aki hozza a szokott formáját?Csak azt nem értem, hogy miután szántón álltunk egy 20 percet és indulás elõtt kipróbáltuk hány méterig mér a garminod, álló helyzetben volt 125 a pulzusod. Igaz Én nem tartozok egyelõre az élmezõnyhöz, de tekerés közben 120-130 alá nem nagyon megy, pedig szobában nyugalmi állapotban csupán 60 környékén van...
#1571
Posted 2011. June 05. - 19:05
igen álás idõ nem volt benne de nem sok ahogy nézegedtem max fél óra mert mindig bolyongtunk v hol
jah vagy az átlag pulzus a kérdés sajnos az egy kicsit magas de igen reális dobkõre laza edzésnél 105 -110 közt van az átlag pulzus 135-140 a max
Csak azt nem értem, hogy miután szántón álltunk egy 20 percet és indulás elõtt kipróbáltuk hány méterig mér a garminod, álló helyzetben volt 125 a pulzusod. Igaz Én nem tartozok egyelõre az élmezõnyhöz, de tekerés közben 120-130 alá nem nagyon megy, pedig szobában nyugalmi állapotban csupán 60 környékén van...
#1572
Posted 2011. June 05. - 16:23
jah vagy az átlag pulzus a kérdés sajnos az egy kicsit magas de igen reális dobkõre laza edzésnél 105 -110 közt van az átlag pulzus 135-140 a max
#1573
Posted 2011. June 05. - 16:19
Ez az átlag biztos jó adat? Pláne 90km-en és 1700m szinttel.
Nekem 125körül alakult az átlag.A 90km az 8óra alatt jött össze-bõven volt benne állásidõ, ami ugye jelentõsen befolyásolja a pulzust (lefelé).
„A fájdalom elmúlik, a gyõzelem örökké megmarad."
#1574
Posted 2011. June 05. - 16:07
Ez az átlag biztos jó adat? Pláne 90km-en és 1700m szinttel.
Az a minimum, lefelé aszfalton beszélgetés közben volt neki 126... 150 környéke a reális kb.
#1575
Posted 2011. June 05. - 15:17
Átl.pulzus: 115 ütés/perc
Max. pulzus: 185 ütés/perc
Ez az átlag biztos jó adat? Pláne 90km-en és 1700m szinttel.
#1576
Posted 2011. June 05. - 12:40
Susnya DH,felhõszakadás,villámok kerülgetése,kapu széttörés,dagonya,eltévetés...volt minden mint a bucsúba:)
azaz nem volt egyszerü
#1577
Posted 2011. June 05. - 10:15
„A fájdalom elmúlik, a gyõzelem örökké megmarad."
#1578
Posted 2011. June 05. - 09:41
Az izgalom megvolt:)
Távolság: 90,46 km
Magasságnövekedés: 1.757 m
Magasságcsökkenés: 1.737 m
Átl.pulzus: 115 ütés/perc
Max. pulzus: 185 ütés/perc
Avg Moving Speed: 15,0 km/h
A kis turánk adatai
A végén a kis záporesõ huu de jól estet élveztem amikor a karbon nyergem mellett csapkodott a villám.
Olyat szól kb fél méter repült odébb a bringám:)
meg a felejthetettlen kapunyitás ohh az nagy show volt
és persze a sarazások meg a zöld turista út keresés de a pirosról sem feletkezhetünk meg a válig érõ csalánosba
és persze a kedvenc indámrol elintézte hogy találkoza a drága anyaföldel
#1579
Posted 2011. June 04. - 22:18
Sziasztok!
Holnap megyünk egy izgalmas kört a Pilisben (kb. 65km 1800 szintemelkedés), 10kor indulunk a kesztölci CBA-tól.... Lehet csatlakozni!
rockshox@citromail.hu
Az izgalom megvolt:)
„A fájdalom elmúlik, a gyõzelem örökké megmarad."
#1580
Posted 2011. June 04. - 20:44
Mennyire saras a Pilis?
Az ösvényeken semmi sincs, de az erdészeti utak gyalázatosak, nem az a jó folyós, hanem a szikkadt dagonya, 5m után várat épít a gumira és telemegy a fékhídnál, meg a láncvillánál, zabálja az ember energiáját. Ha lehet menjetek inkább ösvényeken (csak sajnos sok jelzés vezet faszállító úton)...