Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Túrák Magyarországon
Indította
SanDiablo
, 2004. december 16. 21:13
#15081
Írta 2007. május 20. - 23:49
A helyiek csináltak új nyomvonalat is. Eleje ua., de a második sziklás résznél elmegy jobbra, ki a mezõre, egy ideig követi a zöld vonalát, majd egy random balos leágazás és hajrá. Letörések, kis ugrató, tripla kis ugratók, wallride, katlan, katlan teje, patakátkelés, majdnem függõleges lejtõ kétszer is, közben sok-sok sziklácska - egy-két váltóletörõs, teló megkínálós, pedál kocogtatós - vagyis igazi élménypálya. Én a négybõl hármat ezen mentem. Legközelebb az egész napot ide szervezzük.
#15082
Írta 2007. május 20. - 23:30
Régebben mindkettõ egy sima eldobó rámpa volt. Az útátugrás is max 2m hosszú elugróval kb.2-3 méter magasból az úthoz képest. Gondolom most is ilyen.
Amúgy itthon a kedvenc pályám, mert szinte mindenbõl van benne egy kicsi, és hosszú is.
Amúgy itthon a kedvenc pályám, mert szinte mindenbõl van benne egy kicsi, és hosszú is.
#15083
Írta 2007. május 20. - 23:29
fene tudja,,,,nekem még "fénykoromban" -mikor még volt erõnlétem, és bringáztam nem forúmoztam - volt olyan hogy egy tecnikásabb emelkedõn, inkább leszálltam mert fostam hogy nem tudok kilépni, taposóval meg simán kitekertem...A DH-hoz nem értek. (Vagy igen? Nem próbáltam )
De CC -hez alap az SPD.
Van olyan meredek, ahova a tolóerõ kesvés, kell a húzóerõ is.
Türelem, már sokaknak sikerült...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#15084
Írta 2007. május 20. - 23:22
A DH-hoz nem értek. (Vagy igen? Nem próbáltam )
De CC -hez alap az SPD.
Van olyan meredek, ahova a tolóerõ kesvés, kell a húzóerõ is.
Türelem, már sokaknak sikerült...
De CC -hez alap az SPD.
Van olyan meredek, ahova a tolóerõ kesvés, kell a húzóerõ is.
Türelem, már sokaknak sikerült...
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#15085
Írta 2007. május 20. - 23:08
Tudod, újszülöttnek minden vicc új. Nem tudom, régebben milyen volt, de most két, szépen/rendesen megépített northshore rámpa/elugró van mindkét helyen.
#15086
Írta 2007. május 20. - 23:04
Ja, hogy azokat az ugratókat hívod northshore-nak. Azt hittem épültek valami új elemek. Az útátugrást imádom, fõleg a becsapódás utáni rántást, amikor szabadeséssel kezdesz gyorsulni:) Azért az érzésért érdemes déházni. az elsõt viszont gyorsabb kerülni.
Nekem soha nem a kilépéssel volt gondom. (Másfél év alatt egyetlen egyszer dõltem el emiatt.) DH-n a visszalépés gázos. Volt pálya, ahol száz métereket mentem kioldva, mert olyan volt a szakasz, hogy lehetetlen volt visszalépni, és ezzel már ugye buktad is a futamot. Erre Vizdi is többször panaszkodott, pedig õ aztán stoplival a talpában jött világra.
Meg én kanyarokban iszonyatosan csavarom a lábamat a pedálon, és többször is kicsavartam a patentból, és innentõl lásd elõzõ bekezdés.
CC-re viszont vitathatatlanul elõnyös, sõt szükséges.
Nekem soha nem a kilépéssel volt gondom. (Másfél év alatt egyetlen egyszer dõltem el emiatt.) DH-n a visszalépés gázos. Volt pálya, ahol száz métereket mentem kioldva, mert olyan volt a szakasz, hogy lehetetlen volt visszalépni, és ezzel már ugye buktad is a futamot. Erre Vizdi is többször panaszkodott, pedig õ aztán stoplival a talpában jött világra.
Meg én kanyarokban iszonyatosan csavarom a lábamat a pedálon, és többször is kicsavartam a patentból, és innentõl lásd elõzõ bekezdés.
CC-re viszont vitathatatlanul elõnyös, sõt szükséges.
#15087
Írta 2007. május 20. - 22:55
vagy DH, fõleg a versenyszint
de ez már végképp nem ez a topik
de ez már végképp nem ez a topik
#15088
Írta 2007. május 20. - 22:54
#15089
Írta 2007. május 20. - 22:53
Kala: ez ennél picit bonyolultabb.
Mármint mi?
Fel kell oldani a parát, és kell szerezni egy kis rutint. István se mer még SPD-vel menni, pedig nagyon sokat dobna rajta, fõleg az õ pumpálós-tankos stílusán, egyszerûen mivel 6 év után nagy váltást jelent neki a dolog...
#15090
Írta 2007. május 20. - 22:49
#15091
Írta 2007. május 20. - 22:48
Nem akar rögzülni a mozdulat. A tegnapi patakos fejreállás során a jobb lábamat kirántottam, a balt viszont nem. Ez nem alternatíva számomra, mert nem perecelés közben akarok kiugrani belõle, ugyanis nincs szándékomban perecelni. Eddig is jól megvoltam nélküle, ezután is megleszek. Aszfaltra jó lesz.
edit:
Nincs szándékomban tovább foglalkozni vele. Mellesleg mindkét medvetalpam olyan, mint ha rá lenne ragasztva a lábam. Ütközésnél nem a lábam esett le, hanem megdobta a gép teljes hátsó részét.
Egyébként saját véleményem szerint a tavalyi esés óta nem megyek úgy, mint ahogy azt elképzelem, viszont ma nem nagyon akartak megelõzni, illetve olyan dícséretet is kaptam a mögöttem jövõtõl, hogy "végre nem kellett az elöttem haladó miatt fékezni."
edit:
Nincs szándékomban tovább foglalkozni vele. Mellesleg mindkét medvetalpam olyan, mint ha rá lenne ragasztva a lábam. Ütközésnél nem a lábam esett le, hanem megdobta a gép teljes hátsó részét.
Egyébként saját véleményem szerint a tavalyi esés óta nem megyek úgy, mint ahogy azt elképzelem, viszont ma nem nagyon akartak megelõzni, illetve olyan dícséretet is kaptam a mögöttem jövõtõl, hogy "végre nem kellett az elöttem haladó miatt fékezni."
#15092
Írta 2007. május 20. - 22:46
Sztem ne add fel, és próbálkozz még vele, megéri megtanulni! (még lejtõzéshez is; nem megyek profi módon lefelé, de a pedál miatt még nem estem, csak segítséget jelentett a legtöbb helyzetben)
Egy ilyen sziklával ütközés taposónál ledobhatja a talpad egy kényes helyzetben, míg patentnél kisebb az esélye (kivéve, ha a cipõdet vered oda... )
A pedáltörés nem a rendszer hibája... De a legjobb nem odaverni egyiket sem
Egy ilyen sziklával ütközés taposónál ledobhatja a talpad egy kényes helyzetben, míg patentnél kisebb az esélye (kivéve, ha a cipõdet vered oda... )
A pedáltörés nem a rendszer hibája... De a legjobb nem odaverni egyiket sem
#15093
Írta 2007. május 20. - 22:42
De miért nem lépsz le róla? Nekem a lelépõ mozdulattól csavarodik annyit a bokám "magától", hogy ki is oldjon... az alacsony oldási szögön használod?
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#15094
Írta 2007. május 20. - 22:35
Yes. A második a klasszikus bagolyírtási pályavezetésen van útátugrással kombinálva. Készült róla videó. Ha meglesz, feltolom. Az elsõ meg rögtön a legelején, ahogy elindulunk az aszfalt melletti pihenõbõl lefelé a zöld jelzésen.Egyébként a northshore-ok a bagolyirtási pályán vannak?
Tudom, de ez most egy kábé cécó túra volt.
edit:
Mármint nem a Mátrára gondolok, hanem, hogy Attila barátunk számos alkalommal borul a teljesen átlagos helyeken a pedáljával. Nagyon furi, mert nekem valami vajpuhán és ösztönösen kijár a lábam az EB-bõl...
Szinte mindig álló vagy kb. 5 km/h sebesség melletti helyzetben történnek ezek, viszont ha a DH-s megmozdulásokon lenne, már rég szanaszét törtem volna magam. Ma például elkaptam a pedállal egy sziklát, és majdnem lerántott a vasról. Az utolsó körben meg szabályszerûen megvéstem egy sziklát az Atomlab-al. A Mallet valószínûleg letört volna és én egy piszok nagyot perecelek.
#15095
Írta 2007. május 20. - 22:32
Tudom, de ez most egy kábé cécó túra volt.
edit:
Mármint nem a Mátrára gondolok, hanem, hogy Attila barátunk számos alkalommal borul a teljesen átlagos helyeken a pedáljával. Nagyon furi, mert nekem valami vajpuhán és ösztönösen kijár a lábam az EB-bõl...
edit:
Mármint nem a Mátrára gondolok, hanem, hogy Attila barátunk számos alkalommal borul a teljesen átlagos helyeken a pedáljával. Nagyon furi, mert nekem valami vajpuhán és ösztönösen kijár a lábam az EB-bõl...
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#15096
Írta 2007. május 20. - 22:29
#15097
Írta 2007. május 20. - 22:26
Nincs annyi haszna számomra, amennyi elõnyt jelentene.
Szerintem hanyagoljuk az SPD szidását, valakinek bejön, valakinek nem. És különben sem tudtok biciklizni. PL én soha, de soha sem estem még pnt a pedál miatt. (ezer más dolog miatt már igen ) Hülye kérdés - de nem lehet, hogy a talpmintázat miatt fagytok bele a pedálba? Mert pl én alapból azokkal a kis távtartó lemezekkel operálom fel a stoplit.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#15098
Írta 2007. május 20. - 22:24
#15099
Írta 2007. május 20. - 22:19
Ha-ha! Egyébként igen.
Én az xc géépemen sem nagyon használom. Klipszem se volt anno, és 14 évig nagyon jól megvoltam nélküle, aztán kipróbáltam. Másfél éve ezzel versenyzek, de csak szívtam és bizonytalankodtam vele, most meg itt fekszek fehér zokniban, úgyhogy én sem fogok többet kísérletezni vele. Nincs annyi haszna számomra, amennyi elõnyt jelentene.
Én az xc géépemen sem nagyon használom. Klipszem se volt anno, és 14 évig nagyon jól megvoltam nélküle, aztán kipróbáltam. Másfél éve ezzel versenyzek, de csak szívtam és bizonytalankodtam vele, most meg itt fekszek fehér zokniban, úgyhogy én sem fogok többet kísérletezni vele. Nincs annyi haszna számomra, amennyi elõnyt jelentene.