Nálam 15ekm-t ment el az xt középcsapágy, egyszer kellett (szilvás után) szétszedni és újrakenni, várpalota után ment tönkre végleg a beázás miatt. De én felniken és gumikon kívül mást nem igazán szoktam tönkretenni.Szóval már a sokadik XT hajtómûvem. És igen, a gyári csapágy nekem mindig iszonyat hamar gajra megy. Éppen ezért mindig eladom, s M970-eset (XTR) használok helyette, ami viszont szinte elpusztíthatatlan. Beázás, besarazódás nem volt, s a csapágy is teljesen jó állapotú maradt. Nem értem mitõl ment tönkre. Egyáltalán nem tökéletes konstrukció, viszont még mindig sokkal többet bír, mint az eddig kipróbált rendszerek. És egy 6ezres középcsapágynál mégis kevésbé rinyálok, mint amikor egy RF Deus ISIS megy tönkre, vagy a Truvativ csúcsmodell...
Jelentkezz be Regisztrálj
Túrák Magyarországon
#3701
Írta 2010. február 24. - 22:39
A sebesség mindent megold.
#3702
Írta 2010. február 24. - 20:48
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3703
Írta 2010. február 24. - 19:56
#3704
Írta 2010. február 24. - 19:51
de nem figyeltem rá a 3. éves póversplinemmel, ami 3%-a rugalmasabb
Ott a tuti, Gabibátya a bölcsek kövére!
#3705
Írta 2010. február 24. - 19:42
kemény
tény, hogy szopóka cseppet az xt csapágyazása, Feri barátom is szipogott kicsit emiatt régebben, hogy egyév, osztmá' rág, meg drága, meg f@szom
de nem figyeltem rá a 3. éves póversplinemmel, ami 3%-a rugalmasabb
#3706
Írta 2010. február 24. - 18:47
Én nem is értem, hogy a mûanyag vázzal hogyan nem történt semmi.
Jó márka az a Giant, még Dantét is túlélte.
#3707
Írta 2010. február 24. - 18:40
A sebesség mindent megold.
#3708
Írta 2010. február 24. - 18:17
Tengelyelhajlás, a közepén mérve 1mm görbület és mivel nem központosan futott az elhajlás miatt, hanem ütött, ezért az csapágynál bemaródás a tengelyen!
Így keletkeznek a városi legendák, ti is már a csapágyaknál, sártûrésnél és a szar XT hajtómûveknél tartotok. Az eszem megáll, de komolyan.
Pedig csak Dante szokásos eseményei közül van egy a napirenden.
Szerintem mikor beszerelte is görbe volt, de csak most vette észre, mert most ki akarta szerelni. Vagy egy nagy perec eredménye. Nem hiszem, hogy azt a tengelyt tekeréssel meg lehet görbíteni, szerintem még Cavendishnek sem sikerülne. Illetve, ha Danténak igen, akkor a maraton VB-n illene neki az elsõ 3-ban végeznie.
Ennyi a legenda, nem több.
#3709
Írta 2010. február 24. - 17:59
A legújabb áldozat:
XT HT2-es hajtómû. Tengelyelhajlás (a közepén) 1 mm, tengelybemaródás a csapágynál 1 mm. Áruljátok már el, ezt hogy hoztam össze...
Uhhh...részvétem! Ilyen csapágyas történeteket elég sokat hallottam az XT-rõl... na de még tengelyelhajlás is... hmmm... a jövõ hónapban tervezek új hajtómûvet venni, de így most gondolkodóba estem, hogy kell-e nekem egyáltalán integrált.
#3710
Írta 2010. február 24. - 16:29
A legújabb áldozat:
XT HT2-es hajtómû. Tengelyelhajlás (a közepén) 1 mm, tengelybemaródás a csapágynál 1 mm. Áruljátok már el, ezt hogy hoztam össze...
Vegyél Saint-et! Meg néha ellenõrizd, hogy forog-e a csapágy, vagy csak a tengelyt esztergálod a csapágy belsõ gyûrûjével.
#3711
Írta 2010. február 24. - 16:23
Dante szerintem túl erõs vagy, Zoli meg sárfetisiszta ez nyilván való!
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#3712
Írta 2010. február 24. - 16:00
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3713
Írta 2010. február 24. - 15:27
A legújabb áldozat:
XT HT2-es hajtómû. Tengelyelhajlás (a közepén) 1 mm, tengelybemaródás a csapágynál 1 mm. Áruljátok már el, ezt hogy hoztam össze...
Még õsszel írtad: "genetika".
#3714
Írta 2010. február 24. - 14:37
XT HT2-es hajtómû. Tengelyelhajlás (a közepén) 1 mm, tengelybemaródás a csapágynál 1 mm. Áruljátok már el, ezt hogy hoztam össze...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3715
Írta 2010. február 22. - 12:23
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3716
Írta 2010. február 22. - 09:35
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#3717
Írta 2010. február 21. - 22:35
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3718
Írta 2010. február 21. - 22:30
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3719
Írta 2010. február 21. - 21:56
Ma a saját szememmel akartam meggyõzõdni a hóviszonyokról, háááát a dömörkapui sorompónál csak vagy 100 méterrel jutottam túl, reménytelen volt még aszfalton is feltekerni Dobogókõre. Nem volt sok hó, de minduntalan farolt a bringa, élvezhetetlen volt a tekerés. Visszafelé még elindultam Szentlászló irányába az országúton, de pár kilométer után sajnos elfogyott a spiritusz, egyedül nem volt kedvem tovább menni. Amúgy végre szép idõ volt.
#3720
Írta 2010. február 21. - 21:43
pussdötempo :chomik:

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





