Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
#1181
Írta 2010. szeptember 24. - 11:40
#1182
Írta 2010. szeptember 24. - 11:08
mindent be lehet állítani, csak idõ kérdése
...maga tényleg "maximus" dumákat nyomat.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#1183
Írta 2010. szeptember 24. - 10:00
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1184
Írta 2010. szeptember 24. - 09:45
neha kicsit "szuknek" erzem a lancatdobot: alig erzek kulonbseget a hatso sor kihasznalhatosagaban, ha a kozepso vagy a nagy tanyeron van a lanc. ez mitol van? akarhogy allitgattam - a gyakorlatban kb a harmadik legnagyobb kerekig szoktam hasznalni a kozepso attetelben - itt is hozzaer, es a nagytanyeron a masodik-harmadik legkisebbnel is koszorul mar. de ez a legjobb eset - ha a kozepso tanyert akarom koszorules nelkul hasznalni, akkor nagytanyeron talan a negyedik legkisebbig nem koszorul, alatta igen. vagy a masik oldalon: ha a nagytanyert szeretnem rendesen hasznalni, akkor a kozepson a sor kozepeig megy el koszorules nelkul.
gyari allapotaban mar nem emlekszem, hogy mukodott, a hajtomu nem ugyanaz. a gyari deoret csereltem slxre.
az integralt csapagyakat hagytam az eredeti deoret.
lanc szinten a gyari: sram 971. ezt is lecsereltem elotte, shimano hg73ra, de a bakonymaraton utan kukazni kellett. ott mintha kevesbe csinalta volna, lehet kicsit eltero a lanc legnagyobb szelessege.
az atdobo etype slx, tehat nem tudok a poziciojan modositani. ill a speci ugy oldotta meg, hogy spacerekkel egy fel cmt lehet lefele eltolni, de az mas tipusoknal van ugy: enduro, ilyesmi (stumpinal a felso helyzetben van).
az elso trigger sram x.7.
tipp?
probaltam mar absz "szabalyosan" - letoltottem a shimano doksit, aztan megneztem, hogy ott mit javasol: ott ugy lovik be, hogy a kozepso tanyeron es a sor legnagyobb kereken kell a lancnak lennie. ebben az esetben kell, hogy a lanc hogy epp ne, vagy hozzaerjen az atdobo szelehez.
ps: tenyleg szukebb a shimano - 6.5mm vs 6.8
majd a szakik megmondják, amúgy lehet hüjeség de a carbon scotton nekem anno e-type xt átdobó volt. na nem volt ember aki azt be tudta volna állítani normálisan mûködjön....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1185
Írta 2010. szeptember 24. - 08:34
gyari allapotaban mar nem emlekszem, hogy mukodott, a hajtomu nem ugyanaz. a gyari deoret csereltem slxre.
az integralt csapagyakat hagytam az eredeti deoret.
lanc szinten a gyari: sram 971. ezt is lecsereltem elotte, shimano hg73ra, de a bakonymaraton utan kukazni kellett. ott mintha kevesbe csinalta volna, lehet kicsit eltero a lanc legnagyobb szelessege.
az atdobo etype slx, tehat nem tudok a poziciojan modositani. ill a speci ugy oldotta meg, hogy spacerekkel egy fel cmt lehet lefele eltolni, de az mas tipusoknal van ugy: enduro, ilyesmi (stumpinal a felso helyzetben van).
az elso trigger sram x.7.
tipp?
probaltam mar absz "szabalyosan" - letoltottem a shimano doksit, aztan megneztem, hogy ott mit javasol: ott ugy lovik be, hogy a kozepso tanyeron es a sor legnagyobb kereken kell a lancnak lennie. ebben az esetben kell, hogy a lanc hogy epp ne, vagy hozzaerjen az atdobo szelehez.
ps: tenyleg szukebb a shimano - 6.5mm vs 6.8
#1186
Írta 2010. szeptember 21. - 13:30
A hivatalos oldalon van ilyen doksi, miden bizbasz részletesen látható, rendelési számmal.
A manuálok:
Specialized Bicycle Components : Manuals, Tech Bulletins, and Other Downloads
2008-as epic például:
http://cdn.specializ..._Era_Manual.pdf
Köszi,pont ez kellett
#1187
Írta 2010. szeptember 21. - 12:45
Nagyon köszönöm!Megtörtént:)
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#1188
Írta 2010. szeptember 21. - 10:54
Nem lehetne ezeket a fékes hozzászólásokat áttenni egy másik topikba, mondjuk a fékekkel foglalkozóba?
Megtörtént:)
#1189
Írta 2010. szeptember 21. - 10:24
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#1190
Írta 2010. szeptember 21. - 09:10
Bocs hogy offolok ,hol találok robbantott ábrát Brain tagról vázrészlettel,csavarokkal,stb?
A hivatalos oldalon van ilyen doksi, miden bizbasz részletesen látható, rendelési számmal.
A manuálok:
Specialized Bicycle Components : Manuals, Tech Bulletins, and Other Downloads
2008-as epic például:
http://cdn.specializ..._Era_Manual.pdf
#1191
Írta 2010. szeptember 20. - 21:32
akkor nem fogalmaztam elég érthetõen nem maga a tag bele az érdekes,hanem hogy hogyan helyezkedik el a vázban,alátétek,hézagolók sorrenje stb
Félre értettelek, elnézést
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1192
Írta 2010. szeptember 20. - 21:20
akkor nem fogalmaztam elég érthetõen nem maga a tag bele az érdekes,hanem hogy hogyan helyezkedik el a vázban,alátétek,hézagolók sorrenje stbFelejtsd el Igazán részleteshez nem fogsz hozzájutni. Esetleg érdemes nézegetni az mtbr.com fórumot, ott a srácok szoktak szétkapni tagot, villát, mindent és néha kikerül pár szétszedési instrukció fotókkal együtt. Amikor az E150 villámmal és az AFR tagommal küzdöttem szerviz szinten, akkor az mtbr-en volt elég sok info. Braines tagról kb. az a meglátás ott is, hogy "contact your LBS" (local bicycle store). A Brainbe már kell pár száz PSI nitrogén is, meg emlékeim szerint légteleníteni is kell, szal nem egyszerû a történet. Ha nem muszáj, ne babráld, de érdemes utána nézni, hogy mitõl megy a gõzgép, csak sajna a fenti okok miatt túl sok info nincs is róla. A Speci nem ad ki szerviz instrukciókat, ábrákat, mint más gyártó. E van
#1193
Írta 2010. szeptember 20. - 21:05
Bocs hogy offolok ,hol találok robbantott ábrát Brain tagról vázrészlettel,csavarokkal,stb?
Felejtsd el Igazán részleteshez nem fogsz hozzájutni. Esetleg érdemes nézegetni az mtbr.com fórumot, ott a srácok szoktak szétkapni tagot, villát, mindent és néha kikerül pár szétszedési instrukció fotókkal együtt. Amikor az E150 villámmal és az AFR tagommal küzdöttem szerviz szinten, akkor az mtbr-en volt elég sok info. Braines tagról kb. az a meglátás ott is, hogy "contact your LBS" (local bicycle store). A Brainbe már kell pár száz PSI nitrogén is, meg emlékeim szerint légteleníteni is kell, szal nem egyszerû a történet. Ha nem muszáj, ne babráld, de érdemes utána nézni, hogy mitõl megy a gõzgép, csak sajna a fenti okok miatt túl sok info nincs is róla. A Speci nem ad ki szerviz instrukciókat, ábrákat, mint más gyártó. E van
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1194
Írta 2010. szeptember 20. - 16:23
Árpi, csak neked tört el a tag?
Régenvalahol volt ilyen PDF-em megpróbálom megkeresni.
? Nekem nem.(még.kopp-kopp)
Köszi
#1195
Írta 2010. szeptember 20. - 16:01
Régenvalahol volt ilyen PDF-em megpróbálom megkeresni.
#1196
Írta 2010. szeptember 20. - 15:54
#1197
Írta 2010. szeptember 18. - 13:51
en adnek neki egy eselyt, es csak utana gondolkodnek a cserejen
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1198
Írta 2010. szeptember 17. - 11:07
Erõsen gondolkozom, már csak a méret miatt is, a Stumpy-n.
A gépet látszik hogy használták, de sztem a gazdája a szükséges dolgokat idõszerûen cserélte is.
Ugyan vannak rajta korosabb alkatrészek (ami talán csak az XTR hátsó váltó és fékkarok), de azokat elképzelhetõ hogy tavasszal új XT-re majd kicserélem.
Most ami idõszerû, az a fék upgrade. Az Avid bowdenes nekem nem fog bejönni, sztem, tehát azt én XT hidraulikusra cserélném. Ha jól látom a bringabutik Shimano akciójában ezt 2x20e Ft-ból megúszhatom. (ha jó a tárcsa)
Ezeket és a gép állapotát optimalistán nézve (jó a teló, jó a váz, jók a kerekek) egy 200e közeli ár, ami max 210e nálam ( :-) ) jó vételt jelenthet, még ha õsz is van.
#1199
Írta 2010. szeptember 16. - 23:02
És tudomásom szerint ez a diós megoldás.
A carbon vállas SID-ek alja pedig nem lyukas, tehát a head lock így nem használható...
#1200
Írta 2010. szeptember 16. - 17:52
a karbon nyakas dt villához gyárilag adnak ilyet
sid-hez is
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való