Itt ül egy gólya a lámpaoszlopon...

Igen, de nem izomból, vinni fogja a puha alut.a beleutest hogy gondolod? fogok egy kalapacsot es beleutom a csavarba? egyelore nem cseszegetem tovabb, mert nagyjabol meg van huzva, aztan ha szerelni kell, akkor kinlodok vele. valszeg majd kicserelem, aztan ezt a torxos modszert a kibanyaszasra hasznalom.
A sebesség mindent megold.
Feltételezhetõ, hogy hibás a manual és rossz nyomaték van megadva (vagy rossz a nyomatékkulcs?, nem jól használod?). Vagyis gyárilag kisebb nyomatékkal húzták meg, mégsem esett szét a bicaj. Megszûnt egyébként a recsegés?
A manuálban egyébként csak "recommended" szerepel, nem pedig "required/min/max". Szóval nyugodtan meghúzhatod érzésre nyomatékkulcs nélkül.
Én egyszer láttam eddig nyomatékkulcsot (egy jó félméterest) mûködés közben, kerékanyát húzták meg vele gumisnál, majd egy normál kulccsal jó reccsenõsen még ráhúztak biztos ami biztos, hát értelme sok volt...
Értem én, én is szétszedek mindent és megpróbálom tökéletesre összerakni (tettem így már majdnem tönkre tárcsaféket
). De nálad fokozottan elõjön, hogyha valamit szétszedsz, az nem lesz jó és problémázol rajta rengeteget. Vagy vegyél valami nagyon drága és minõségi bringát (úgyis millió pénzt költesz el a jobbításra) vagy fogadd el, hogy nem tökéletesek az alkatrészek.
Az elnyalt alu imbusznyílású csavart úgy lehet még használni, hogy beleütsz egy kicsivel nagyobb torxot (nekem is így van az egyik csavar az anthemben).
Sztem ez túlragozva. Ha a gyári szar, tegyél bele erõsebbet. Ha csavarboltban nincs, akkor gyártass. A fejprobléma is megoldódik ezzel.
Azt én sem értem, miért használnak néhol a gyártók kis fejû csavart, ott, ahol valamit meg kell szorítani.Valszeg nem olcsóbb, vagy könnyebb annyival, egyszerûen csak nem figyelnek oda a tervezéskor.
RAUH-Welt
B E G R I F F
igaz, tul kocka vagyok en ilyenekhez. ha nekem vhova le van irva, hogy ilyen legyen, akkor olyanra csinalom. pedig csak jobba szeretnem tenni a dolgokat
vagy legalabbis a legtobbet kihozni belole.
A sebesség mindent megold.
A sebesség mindent megold.
szerintem meg a csavar anyaga az acél
cseréld le, aztán spórolj grammot máshol.
Figy arn, Neked, ha épp nincs semmi gondod a bringáddal mindig csinálsz valami problémát?
kb. minden második komment a Tied, ha jól figyeltem
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Ne mérjétek, mert arn bácsi sokkot fog kapni, ha eltérõ az eredmény