Igen. A neoprén inkább csak árt kopás szempontjából. Az ütéstõl és a karcoktól védi csak.
Hamar lebeszéltetek róla:D
Igen. A neoprén inkább csak árt kopás szempontjából. Az ütéstõl és a karcoktól védi csak.
Ha a neoprén alá kerül a trutyi csak rosszabb...
A sebesség mindent megold.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Köszönöm!
A villa nagyon azt mutatja,hogy olyan amilyennek ki van találva.Tökéletes zárás,kicsit megrázod és már mozog is-a tartósságra leszek kiváncsi.
Rendeltem hozzá neoprén védöt,mert a Foxot nagyon csúnyán szétkoptattam.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
Én a helyedben nem fikáznám le az alu csavarokat. Biztos nem jártál még így. (Kicsit visszább is olvashattok hogy kezdõdik a sztori.)
Az alaménium csavar nyert több imbusszal, BIT fejjel és fagyasztással szemben. Azóta sem lett kiszedve abból az Epicbõl...
Jó minõségû alu csavar jöhet, a bilialu meg mehet kulacsot tartani.
Én szerintem a rugóstagot nem feltétlenül kellene az ember súlyához hangolni ennyire görcsösen. Fontosabb a felhasználás és a terep.
RAUH-Welt
B E G R I F F
A kulcsmondat.
Én szerintem a rugóstagot nem feltétlenül kellene az ember súlyához hangolni ennyire görcsösen. Fontosabb a felhasználás és a terep.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
A kulcsmondat.hat ezzel most nem nyugtattal meg irtam a specinek, hogy vizsgaljak felul azokat a nyomatekokat, mert az nem allapot, hogy nyomatekkulccsal es jo minosegu bitekkel tonkre lehet vagni egy olyan csavarkeszletet, amit vmi 10e penzert potolnak.
az ilyenek miatt ugy allok hozza, hogy inkabb addig hozza sem nyulok, amig jol mukodik. a veguket jaro csapagyaknal annyit szoktam csinalni, hogy nagyon finom (wd40 szeru - zefal dry volt asszem) kenoanyaggal befujok, es addig mozgatom, amig fellazul. ilyenkor altalaban a finom kenoanyaggal kipereg a szötyi. nem lesz olyan, mint az uj, de a kosznal sokkal jobb. ha mar igy sem mukodik a dolog, akkor csere. eleg sok penzt es idot lehet vele sporolni, foleg olyan helyeken, ahol ugy kell kibanyaszni a csapagyat.
mongy en hamar eszreveszem, ha valami nem koser - azon csodalkozom is, amikor atulok mas bringajara, hogyan tudjak elviselni, hogy minden csale, meg egy csomo dolog nem mukodik rendesen. pl nem is hallottak arrol, hogy ossze kellene loni a rugostagokat, aztan nem csoda, hogy nem mozog rendesen (nem is tudjak hogy milyennek kellene lennie). meg persze az erdo kozepen jonnek elo olyan dolgok, ami egy kis odafigyelessel sose fordulna elo.
A sebesség mindent megold.
Én a helyedben nem fikáznám le az alu csavarokat. Biztos nem jártál még így. (Kicsit visszább is olvashattok hogy kezdõdik a sztori.)
Az alaménium csavar nyert több imbusszal, BIT fejjel és fagyasztással szemben. Azóta sem lett kiszedve abból az Epicbõl...
Jó minõségû alu csavar jöhet, a bilialu meg mehet kulacsot tartani.
en alu csavart csak a kulacstarto felfogatashoz hasznalok meg a valtokar bilincsebe, mert ezeket nem kell komolyabb erovel meghuzni. Hogy a Specialized gyarilag ilyet tesz a forgaspontokhoz az szerintem eleg kiabrandito. Oke hogy sporoljunk meg minden grammot, de ne a szerelhetoseg/hasznalhatosag rovasara. Vagy legyen gyarilag acel, extrakent meg aruljon hozza titan csavarszettet hogy ha valakinek fontos az a minusz 12 gramm az vegye meg.