Nálam kb. jól számolt. Túl bonyolult a vázad.aha és még mindig nevetséges eredményt hoz ki a 'valóssal'(élõben próbált) szemben.
nekem a 450es acél fsr vázban nagyon puha, most 500as titán van, de már ezt is cserélnem kéne.
amúgy 373-asat hoz a gép :wtf:
Hootmat: persze, megéri, védi a dolgot, igaz még fel sem rajtam a helyére.
jelenleg sajnos nincs belõle.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
Started by
lensver
, 2004. December 13. 18:06
#5661
Posted 2007. March 20. - 16:54
A sebesség mindent megold.
#5662
Posted 2007. March 20. - 16:50
aha és még mindig nevetséges eredményt hoz ki a 'valóssal'(élõben próbált) szemben.
nekem a 450es acél fsr vázban nagyon puha, most 500as titán van, de már ezt is cserélnem kéne.
amúgy 373-asat hoz a gép :wtf:
Hootmat: persze, megéri, védi a dolgot, igaz még fel sem rajtam a helyére.
jelenleg sajnos nincs belõle.
nekem a 450es acél fsr vázban nagyon puha, most 500as titán van, de már ezt is cserélnem kéne.
amúgy 373-asat hoz a gép :wtf:
Hootmat: persze, megéri, védi a dolgot, igaz még fel sem rajtam a helyére.
jelenleg sajnos nincs belõle.
#5663
Posted 2007. March 20. - 16:19
http://www.tftunedsh.../springcalc.htmOFF
Volt belinkelve a rugóstagok topicban vmi. rugóerõ determináló program, de láma voltam és nem találtam meg.
Nem tudja véletlenül vki. az elérhetõségét, ezen oldalnak?
ON
A sebesség mindent megold.
#5664
Posted 2007. March 20. - 15:57
#5665
Posted 2007. March 20. - 15:52
Van értelme megvenni azt a pici sárhányót (Mudfalp), ami van az FSR bringákhoz? Illetve lehet már kapni, mert korábban mintha valaki irta volna, hogy nincs a nagykerben sem.
#5666
Posted 2007. March 20. - 15:43
Kösz lcs.
Most éppen nincs nálam semmiféle akkurátus mérõeszköz, de szemre kb. a fele becsúszó eltnûnik.
Megpróbálom azért lemérni valamivel.
Majd akkor jelentkezem.
Sajnos a titán az most szóba sem jöhet, maradok az acél verziónál.
OFF
Volt belinkelve a rugóstagok topicban vmi. rugóerõ determináló program, de láma voltam és nem találtam meg.
Nem tudja véletlenül vki. az elérhetõségét, ezen oldalnak?
ON
Most éppen nincs nálam semmiféle akkurátus mérõeszköz, de szemre kb. a fele becsúszó eltnûnik.
Megpróbálom azért lemérni valamivel.
Majd akkor jelentkezem.
Sajnos a titán az most szóba sem jöhet, maradok az acél verziónál.
OFF
Volt belinkelve a rugóstagok topicban vmi. rugóerõ determináló program, de láma voltam és nem találtam meg.
Nem tudja véletlenül vki. az elérhetõségét, ezen oldalnak?
ON
#5667
Posted 2007. March 20. - 15:32
jezso:
bár nem tõlem kérdezted, a titán egy kicsit keményebbnek érzõdik
neked olyan 450-es kéne titánból és olyan 500-as acélból
de le kéne mérned pontosan, hogy mennyit ül össze most.
bár nem tõlem kérdezted, a titán egy kicsit keményebbnek érzõdik
neked olyan 450-es kéne titánból és olyan 500-as acélból
de le kéne mérned pontosan, hogy mennyit ül össze most.
#5668
Posted 2007. March 20. - 13:53
Hali!
Nem puha neked az a rugó? Mert én is ilyen súlyban vagyok, és a 350-es kicsit puha, ezért most 500-as titánt teszek bele...Nekem a 66 170-es, és azzal, meg a nagyobbik közdarabbal már zsír a gép.
Hi, Thommey!
Nos úgy nézem a 350-es rugó valóban kevés. Kb. félig üsszeül a tag ha ráülök.
Lehet 450-es kellene. Azt 500 nem túl sok? Vagy a titán "más"?
Sajna a 66 nekem 150. Ha az is magasabb lenne szerintem minden "gond" megoldódna.
Hehe. Jópofa az a gyerekbicó.
#5669
Posted 2007. March 20. - 11:23
#5670
Posted 2007. March 20. - 10:28
Hali!
Nem puha neked az a rugó? Mert én is ilyen súlyban vagyok, és a 350-es kicsit puha, ezért most 500-as titánt teszek bele...Nekem a 66 170-es, és azzal, meg a nagyobbik közdarabbal már zsír a gép.
Nem puha neked az a rugó? Mert én is ilyen súlyban vagyok, és a 350-es kicsit puha, ezért most 500-as titánt teszek bele...Nekem a 66 170-es, és azzal, meg a nagyobbik közdarabbal már zsír a gép.
#5671
Posted 2007. March 19. - 21:26
Kb. 83 kg vagyok 2 kilós szórás terjedelmmel + felszerelés.
A rugó 350-es.
A fox azt mondja, hogy a SAG 17-21 mm között legyen. Namost ezt még nem mértem le.
A rugóstag eléggé nehezen hozzáféhetõ helyen van.
Bár gondolom a súlypont emiatt eléggé lent van és középen.
Az OEM DHX bontás szerintem nem járható.
A Factoros hír biztató, annak utánajárok.
A rugó 350-es.
A fox azt mondja, hogy a SAG 17-21 mm között legyen. Namost ezt még nem mértem le.
A rugóstag eléggé nehezen hozzáféhetõ helyen van.
Bár gondolom a súlypont emiatt eléggé lent van és középen.
Az OEM DHX bontás szerintem nem járható.
A Factoros hír biztató, annak utánajárok.
#5672
Posted 2007. March 19. - 19:09
szelep:
igen ez az elsõ nehéz lépés.
mi úgy csináltuk, hogy egy másik, nem OEM DHX-bõl kiszedtük a komplett fejet és kicseréltük.
de akkor még külön nem volt ilyen az X-factorban.
akkor azt ígérték, késõbb, mint pótalkatrész lesz ilyen.
hány kiló vagy és milyen rugó van most benne? mert gyárilag nekem (de én 63kg vagyok) sok volt a nyomás. lehet neked pont jó úgy.
igen ez az elsõ nehéz lépés.
mi úgy csináltuk, hogy egy másik, nem OEM DHX-bõl kiszedtük a komplett fejet és kicseréltük.
de akkor még külön nem volt ilyen az X-factorban.
akkor azt ígérték, késõbb, mint pótalkatrész lesz ilyen.
hány kiló vagy és milyen rugó van most benne? mert gyárilag nekem (de én 63kg vagyok) sok volt a nyomás. lehet neked pont jó úgy.
#5673
Posted 2007. March 19. - 18:41
jezso: ha valami tanács, vélemény kell, kérdezz bátran, én már valamennyire kitapasztaltam az SX dolgait
Hát sok kérdésem lesz vigyázz!
Pl. te hogy cserélted ki a szelepet?
Mert szeretném ugy beállítani a vázat, hogy jó lineári legyen az utja, de azért ne koppanjon fel. Szóval hogy a villával harmonizáljon.
Ez lenne az alapbeállítás. És akkor utána már a tekerntyûkkel már progresszívebbre lehtne hangolni, ha éppen arra van szükség.
Leginkább most olyan embert keresek aki át tud állítani egy 66-ot 150-rõl 170-re.
Mindenestre nagyon köszönöm a segítséges, így elõre is.
#5674
Posted 2007. March 19. - 18:13
jezso: ha valami tanács, vélemény kell, kérdezz bátran, én már valamennyire kitapasztaltam az SX dolgait
#5675
Posted 2007. March 19. - 18:01
Huhh.
Nem is tudom mivel kezdjem.
A váz az alacsonyabb geometriát biztosító bütyökkel jött.
Ezt kapásból cseréltem a másikra, mert 175-ös kar nagyon könnyen leért.
Bár a gépre ráülve jobban éreztem magam az alacsonyabb geometriával.
A kart még igy is rövidebbre kellene cserélni de ez még nagyon a jövõ zenéje.
Az orra elég alacsonyan van magasabb középcsapággyal, vagy legalábbis szokatlan egyenlõre.
Sajnos a villát (66) nem tudtam kihúzni 170mm-re, szerintem ugy jobb lenne.
Ha ismertek vki-t aki kompetens a témában szóljatok!
A geometria zseniális.
Kicsit könnyen hátra kerül a súlypont, de ha egy kicsit magasabban van a nyereg akkor ez sem jelent problémát.
Ebbõl volt egy kis parám, mikor tegnap gyakorlatilag zászlóban repültem a Kápolna átalakított ugratóján.
A rugózás nagyon kellemes, bár fogalama sincs hogy jó-e a tömegemhez ez a rugó.
A propedal zseniális. Iszonyat jól lehet mászni a géppel.
Jobban mint a korábbi Endurommal.
Egyszerûen sokkal szivesebben pedálozok fel az emelkedõkön minthogy toljam.
Ez lehet hogy a geo miatt is van.
Érzésre a PP-ól olyan mintha érzéketlenebb lenne a tag.
Olyan mintha low speed compression lenne.
A bottom-out-ot nem állítgattam, a kamranyomást meg nem lehet.
Ez mondjuk bosszantó eléggé.
Azt hiszem rengeteg lehetõség és tartalék van még a vázban.
Jó sok idõ lesz mire kitapasztalom a dolgokat.
Egyenlõre ennyi jutott eszembe.
üdv.
Nem is tudom mivel kezdjem.
A váz az alacsonyabb geometriát biztosító bütyökkel jött.
Ezt kapásból cseréltem a másikra, mert 175-ös kar nagyon könnyen leért.
Bár a gépre ráülve jobban éreztem magam az alacsonyabb geometriával.
A kart még igy is rövidebbre kellene cserélni de ez még nagyon a jövõ zenéje.
Az orra elég alacsonyan van magasabb középcsapággyal, vagy legalábbis szokatlan egyenlõre.
Sajnos a villát (66) nem tudtam kihúzni 170mm-re, szerintem ugy jobb lenne.
Ha ismertek vki-t aki kompetens a témában szóljatok!
A geometria zseniális.
Kicsit könnyen hátra kerül a súlypont, de ha egy kicsit magasabban van a nyereg akkor ez sem jelent problémát.
Ebbõl volt egy kis parám, mikor tegnap gyakorlatilag zászlóban repültem a Kápolna átalakított ugratóján.
A rugózás nagyon kellemes, bár fogalama sincs hogy jó-e a tömegemhez ez a rugó.
A propedal zseniális. Iszonyat jól lehet mászni a géppel.
Jobban mint a korábbi Endurommal.
Egyszerûen sokkal szivesebben pedálozok fel az emelkedõkön minthogy toljam.
Ez lehet hogy a geo miatt is van.
Érzésre a PP-ól olyan mintha érzéketlenebb lenne a tag.
Olyan mintha low speed compression lenne.
A bottom-out-ot nem állítgattam, a kamranyomást meg nem lehet.
Ez mondjuk bosszantó eléggé.
Azt hiszem rengeteg lehetõség és tartalék van még a vázban.
Jó sok idõ lesz mire kitapasztalom a dolgokat.
Egyenlõre ennyi jutott eszembe.
üdv.
#5676
Posted 2007. March 19. - 17:42
Tök mind1 melyikkel alszol, mindkettõ mozog...
azért edit lehet kellemesebb hálótárs..
befejeztem a szemtelenkedést:D
azért edit lehet kellemesebb hálótárs..
befejeztem a szemtelenkedést:D
#5677
Posted 2007. March 19. - 17:40
Ja már megemlítette: "és most az új vázaddal fogsz aludni nem is velem".
ÁÁÁÁ össze akarom rakni, de tanulnom kéne a szigorlatomra. Most itt vagyok dillemában.
ÁÁÁÁ össze akarom rakni, de tanulnom kéne a szigorlatomra. Most itt vagyok dillemában.
#5678
Posted 2007. March 19. - 17:35
#5679
Posted 2007. March 19. - 17:28
Na nálam kötött ki Olee váza
Remélem nekem kicsit több örömöt fog okozni. Most baromira örül a fejem, már mióta kijött egy ilyen vázra vágyok.
Remélem nekem kicsit több örömöt fog okozni. Most baromira örül a fejem, már mióta kijött egy ilyen vázra vágyok.
#5680
Posted 2007. March 18. - 18:54
Tényleg nem láttam IT-s villát még. Ha kormányról ültethetõ, az finom lehet, de mostanában én sem vagyok elájulva a manitou villáktól. Ellenben titkon én is álmodozom egy Talasról