köszi elõre is!meglátom mit tehetek.
Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
#4221
Írta 2008. július 30. - 18:55
#4222
Írta 2008. július 30. - 18:54
meglátom mit tehetek.17"-os, speci s-works m4 2000-es évjáratú váz.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4223
Írta 2008. július 30. - 18:49
17"-os, speci s-works m4 2000-es évjáratú váz.milyen váz ez és milyen méret?
#4224
Írta 2008. július 30. - 18:40
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4225
Írta 2008. július 30. - 18:13
2 hónapja van nálam a váz használatban, nem durvultam vele, aszfaltos, földutas, erdõs vegyesbe. semmi dirt, semmi freeride fless nem jött rám. néhány lépcsõn lementem, az volt a legnagyobb, amit kapott.
ja, most hogy mondod, tényleg olyan a festés alatt, mintha már szervizelve lett volna a váz. de az elõzõ tulaj nekem semmit nem mondott errõl.
tré a helyzet ...
höhh, én azt hittem, hogy ezt neked sikerült így lekapni... hát én felkeresném azt akitõl vetted (persze akkor van igazán értelme ha Õ az elsõ tulaja, van valami papír az adás-vételrõl és valóban nem közölte, hogy van sérülése a gépnek akkor - ált. jogból így tanultuk - van rá jogi lehetõség, hogy érvénytelen legyen az üzlet... tudom-tudom ilyesmit ebben az országban; de én azért felkeresném.
#4226
Írta 2008. július 30. - 17:35
ja, most hogy mondod, tényleg olyan a festés alatt, mintha már szervizelve lett volna a váz. de az elõzõ tulaj nekem semmit nem mondott errõl.
tré a helyzet ...
#4227
Írta 2008. július 30. - 17:31
A képeket nézegetve teljesen azaz érzésem, hogy ezt a papucsot már javitották korábban, mintha a flexelés nyomai látszódnának a festék alatt. Jól látom?
#4228
Írta 2008. július 30. - 17:19
- azt tudom, hogy kétezres kiadás.
Elég szörnyû helyen van az a repedés... tökre sajnálom
#4229
Írta 2008. július 30. - 17:01
én is ilyesmi válaszra számitottam. :(Jujj,ez csúnya
Szerintem kukázós lesz sajnos
#4230
Írta 2008. július 30. - 16:46
Szerintem kukázós lesz sajnos
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#4231
Írta 2008. július 30. - 16:35
megoldódott a nyikorgás is, a kerék keresztbeállás is, de tegnap ráleltem egy idegesitöbb parára.
csináltam is róla képet, viszont csak linket tudok irni:
http://www.flickr.co...in/photostream/
http://www.flickr.co...in/photostream/
kérdésem a következõ:
ezt lehet valahogy biztonságos és korrekt módon orvosolni (ha igen, hol, hogyan?) vagy inkább szoktassam magam a vázcsere gondolatához?
a Mátra marcira kellene gép, mert úgy néz ki, leszek ott!
köszi elõre is a segitséget!
#4232
Írta 2008. július 25. - 22:20
pogozásról nem lehet beszélni,csak egy kicsi mozgásról.A himbakaron látom csak.Könnyen bemozdul,de az a nagyon kicsi mozgáson tul nem megy semmit.Viszont úgy emlékszem,új korában nem mozdult ennyit.Nagyon picit mozog csak (1mm-t(?) talán a becsúszón mérve), én nem tudom észrevenni aszfalton se (pedig a tekerõm középen van, nem firmen). Egy versenyzõ talán megérzi.
Ha viszont firmen, és a súlyodnak megfelelõ nyomáson pogózik kiálláskor, akkor a brain valószínûleg döglött.
Egyébként lehet a tagot javítani,vagy csak csere?
#4233
Írta 2008. július 25. - 09:43
Ha viszont firmen, és a súlyodnak megfelelõ nyomáson pogózik kiálláskor, akkor a brain valószínûleg döglött.
Ez a pici mozgás védheti a tagot is. Az elsõ telók is mozognak egy picit lockoutolva.
A nem állítható 2005-ös is mozgott szerintem egy picit (csak lomhábban reagált a bukkanonra, mint az afr-es). Ezt arra alapozom, hogy amikor átültem a régi merevvázasomra, megdöbbentem hogy az mennyire ráz (sima föld úton)
#4234
Írta 2008. július 24. - 16:39
versenyzõi tapasztalatok is azt mutatják, hogy felfelé mászásnál az a kis extra mozgás arra éppen elég, hogy a kereket a talajon tarsa. ami sokkal fontosabb annál, hogy úgy érzed energiát pazarolsz el a "pogózással" (mert gyakorlatilag nem pazarolsz)
ugyanis sokkal több idõt vesztesz azzal, ha elpattog mindig a kerék, és nincs tapadás mint azzal, hogy egy kicsit mozog.
természetesen aszfalton lehet zavaró jelenség, de srácok, ez egy monti.... ne az alpján itéljük meg amire nincs tervezve. ilyen alapon a tarmac sl is egy sz*r dh váz, mert semennyit nem mozog.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4235
Írta 2008. július 24. - 16:09
igenAz Epicen ha teljesen Firm-re tekerem Brian-t,akkor is van egy kis mozgása.Ez nooomális?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4236
Írta 2008. július 24. - 15:57
#4237
Írta 2008. július 24. - 11:10
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#4238
Írta 2008. július 22. - 16:26
#4239
Írta 2008. július 22. - 15:59
Ki milyen... topikból másolva
"specialized s-works m4 '00
rs dart 3 (cserés lesz valszeg 80-as foxra) '07
xtr '06 agyak
elöl sunrims cr 18 2kereszttel fûzve 2-es t küllõkkel
hátul ocr pro 3 kereszttel 2-es dt küllõkkel
xt '08 fogsor
deore '06 (nem biztos) hajtás (cserés xt-re)
syncros kormánycsapágy
xt '08 elsõ váltó
deore '06 (nem biztos) hátsó váltó (cserés xt vagy xtr)
lx váltókarokkal
bBb stucni
bBb Litebar kormány bBb markolattal
deore v-fékek bBb veestop pofákkal (cserés sd7 vagy xt)
deore fékkarok (cserés fékhez illõen)
raceface evolve xc nyeregcsõ
bBb nyeregzár
selle italia nt1 nyereg
jagwire bowdenezés
z-max 2.1 (kb 1.8-as méretnek néz ki) comp
cateye enduro8 computer
sram 951 és xt lánc váltva.
special kulacstartóval 12.2 kilo."
Szép lett,Osiris,gratula
áhh, köszöntem
...akkor az ezredvég hangulat talált sülyedt
Igazán szép darab.
#4240
Írta 2008. július 22. - 15:41
Ki milyen... topikból másolvaez a váz mikori darab? (olyan ezredvég hangulatú )
"specialized s-works m4 '00
rs dart 3 (cserés lesz valszeg 80-as foxra) '07
xtr '06 agyak
elöl sunrims cr 18 2kereszttel fûzve 2-es t küllõkkel
hátul ocr pro 3 kereszttel 2-es dt küllõkkel
xt '08 fogsor
deore '06 (nem biztos) hajtás (cserés xt-re)
syncros kormánycsapágy
xt '08 elsõ váltó
deore '06 (nem biztos) hátsó váltó (cserés xt vagy xtr)
lx váltókarokkal
bBb stucni
bBb Litebar kormány bBb markolattal
deore v-fékek bBb veestop pofákkal (cserés sd7 vagy xt)
deore fékkarok (cserés fékhez illõen)
raceface evolve xc nyeregcsõ
bBb nyeregzár
selle italia nt1 nyereg
jagwire bowdenezés
z-max 2.1 (kb 1.8-as méretnek néz ki) comp
cateye enduro8 computer
sram 951 és xt lánc váltva.
special kulacstartóval 12.2 kilo."
Szép lett,Osiris,gratula
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy