kapsz, a fehér/piros/fekete karbon támvillás zertz betétes karbonvillás csúcsváltozatot colombus e5 slx csövekbõl.Egy olyan kérdésem lenne, hogy kapok-e itthon Specialized Allez vázat külön, csak vázszettként. Ha igen milyen árban?
Elõre is kösz.
Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
#4001
Írta 2008. szeptember 20. - 16:02
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4002
Írta 2008. szeptember 20. - 11:38
Elõre is kösz.
#4003
Írta 2008. szeptember 19. - 21:33
Hi!
Kérdésem lenne, hogy a Specialized a "Rockhopper" vázat árulja-e külön vagy csak komplett gépként lehet megvenni???
Köszi a segítséget!
bár én tudok eladó vázat is igaz asszem 2005-ös.
#4004
Írta 2008. szeptember 19. - 20:23
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4005
Írta 2008. szeptember 18. - 22:55
es akkor mar nincsen gond. csajom hardrockjan is ugy van, nem is csereltem meg oket
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4006
Írta 2008. szeptember 18. - 22:45
csak komplett gépkéntHi!
Kérdésem lenne, hogy a Specialized a "Rockhopper" vázat árulja-e külön vagy csak komplett gépként lehet megvenni???
Köszi a segítséget!
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4007
Írta 2008. szeptember 18. - 22:15
Kérdésem lenne, hogy a Specialized a "Rockhopper" vázat árulja-e külön vagy csak komplett gépként lehet megvenni???
Köszi a segítséget!
#4008
Írta 2008. szeptember 18. - 22:02
Azért azt csak halkan jegyzem meg, hogy a KTM-ék háza táján is szétnézhettél volna:)
#4009
Írta 2008. szeptember 18. - 17:16
A váltásteljesítményt növeli hogy kevesebb a hajlás a bowdenházon, a bowdenek egymáson súrlódása meg csökkenti. Azt állítják, hogy az elõzõ jóval nagyobb, tehát valamit nyersz vele.
Tényleg ritkán látni ma már ilyen szerelést, a speci szerette alkalmazni régen (ezek szerint most is), én is átszereltem volna helyedbe.
Ami még nagyon különös: A középcsapágyház alján van az a müa. alkatrész, amiben a bowdenek futnak, és ami úgymond irányítja õket. Nos akár keresztezve futtatom a drótokat a vázcsõ alatt, akár simán, mindkét bowden mindenképpen szöget zár be a müa. sínnel, amibe belefut. Mondhatnám megtörik. Ezt aztán végképp nem értem...
#4010
Írta 2008. szeptember 18. - 12:23
Nem tudom, hogy léteznek-e errõl mérések, de érdekelne, hogy mennyivel csökkenti a fent részletezett módon megnövelt váltásteljesítményt az, hogy a két csupasz bowden súrlódik egymáson.
A váltásteljesítményt növeli hogy kevesebb a hajlás a bowdenházon, a bowdenek egymáson súrlódása meg csökkenti. Azt állítják, hogy az elõzõ jóval nagyobb, tehát valamit nyersz vele.
Tényleg ritkán látni ma már ilyen szerelést, a speci szerette alkalmazni régen (ezek szerint most is), én is átszereltem volna helyedbe.
#4011
Írta 2008. szeptember 18. - 12:05
Annyit fûznék csak hozzá, hogy a keresztezett bowden nem hiba(!), a többi igen.
Azért szokták így keresztezni a bowdent (bár elképesztõ hülyén néz ki), hogy a bowdenház (mivel a jobb oldali váltótól a bicaj bal oldalára fut le így a másik oldalon meg vica versa) ne dörzsölje a fejcsövet, és a váltásteljesítményt növeljék (szebben fut a bopwdenház).
Nem tudom, hogy léteznek-e errõl mérések, de érdekelne, hogy mennyivel csökkenti a fent részletezett módon megnövelt váltásteljesítményt az, hogy a két csupasz bowden súrlódik egymáson. Mert ha párhuzamosan futnak, akkor nem érnek össze. Amúgy viszont elég rendesen. Ezt azért megnéztem, mielõtt nekiálltam átszerelni. Egyébként nekem sem elõtte, sem most nem ér a bowden a homlokcsõhöz/fejcsõhöz. (A lámpához viszont igen. Csak mindkét esetben másutt.)
#4012
Írta 2008. szeptember 18. - 11:01
Szóval szerény véleményem az, hogy aki az adott gyárban (vagy mittoménhol) kereszezett bowdenekkel és nyolcasos kerekekkel teszi be a dobozba a cuccot, az menjen el a pi..ába! Mi lenne, ha minden dobozból kiszedett bicajt centrírozni kellene, meg szinte teljesen visszabontani...
Annyit fûznék csak hozzá, hogy a keresztezett bowden nem hiba(!), a többi igen.
Azért szokták így keresztezni a bowdent (bár elképesztõ hülyén néz ki), hogy a bowdenház (mivel a jobb oldali váltótól a bicaj bal oldalára fut le így a másik oldalon meg vica versa) ne dörzsölje a fejcsövet, és a váltásteljesítményt növeljék (szebben fut a bopwdenház).
#4013
Írta 2008. szeptember 18. - 10:10
A szóban forgó üzlet már több alkalommal is lekötelezett, nem szándékozom negatív kritikával illetni. Pozitív véleményemet pedig szívesen tettem publikussá róla ott és akkor, amikor az aktuális volt.
Magam is dolgoztam bringaboltban, és raktam össze bicajokat. A Kelly's-ek szinte rajtra készen kerültek elõ a kartonból, ellenõrzésen kívül alig kellett rajtuk valamit csinálni. Ellenpéldának ott a Hauser. Nyilván minden szerelõ úgy van vele, hogy szívesen fordítana annyi idõt minden egyes kerékpárra, amennyit a sajátjára fordítana, és mindig tökéletes munkát adna ki a keze közül. Próbáld ezt meg mondjuk Húsvét elõtt a gyerekbiciklikkel.... Hamarosan mehetsz állást keresni...
Szóval szerény véleményem az, hogy aki az adott gyárban (vagy mittoménhol) kereszezett bowdenekkel és nyolcasos kerekekkel teszi be a dobozba a cuccot, az menjen el a pi..ába! Mi lenne, ha minden dobozból kiszedett bicajt centrírozni kellene, meg szinte teljesen visszabontani...
#4014
Írta 2008. szeptember 18. - 09:21
Janes: Bocs, hogy itt válaszolok, de nem akartam offolni a Cube topikot. Szóval a Touringot egy Specialized Globe City 7 váltotta fel: ( http://www.boardloca...lobe city 7.jpg )
Sokan néztek hülyének miatta, mert a 190e forintos hazai listaára több, mint arcpirító. (Egy Acerával szerelt géprõl van szó...) Én kb. 20% kedvezménnyel jutottam hozzá, ami még mindig sok, de rendesen be voltak határolva a lehetõségeim. Agydinamóval és profi világítással (vezetékek csövön belül) szerelt gépet akartam. Fontos volt a sárvédõ, a csomagtartó és a kitámasztó is, lehetõleg nem öntöttvas súlyban. Meg persze az esztétikum. A Cube-os csalódás után automatikusan kizártam minden olyan bringát is, amibe Suntour telót építettek. Így esett a választásom a Specire.
A kissé nevetséges hajtásláncért finom, kellemes apróságokkal kárpótol. A BG ergo markolat félelmetesen kényelmes. A BG nyereg is reményeket keltõ darabnak tûnik, de ezzel nem kísérleteztem, egybõl ment fel rá a Brooks. A világítás vezetéke nem csak a vázon, de a villán is belül fut, ami egyébiránt egy merev speci cromo, és máris nagy kedvencem lett. Minden részletében szép, és kidolgozott. Mióta kicseréltem a cockpitet, kényelemben übereli a Touringot. Ja, és harminc felett elengedett kormánnyal is olyan egyenes nyomon fut, hogy építkezni lehetne mellé! (Ez volt a gebasz a Cube-bal.)
Ami gáz: A (magyarországon) publikált 62 centis kormány helyett egy 58-as volt rajta, amit azonnal cserélnem kellett. Szintén cserére szorult a rövid és meredek stucni, ami szerintem akkor sem passzol ehhez a vázgeometriához, ha trekking/city géprõl beszélünk. (Az Acera helyett meg Altus-t tettek rá...) Mindkét kerékben combos nyolcas volt, a délután java része centrírozással telt el. Az alsó vázcsõ alatt futó két váltóbowden valamilyen titokzatos okból keresztezte egymást...
Egyelõre ennyi. Majd belepakolok pár kilométert, és visszatérek rá.
Hejjj uram ezzel nem is dicsekedttél , hogy így vetted át a gépet.....no comment ,ehhez nem tok mit szólni...
www.kannmatti.kepeim.hu
#4015
Írta 2008. szeptember 18. - 08:29
#4016
Írta 2008. szeptember 18. - 07:06
Sokan néztek hülyének miatta, mert a 190e forintos hazai listaára több, mint arcpirító. (Egy Acerával szerelt géprõl van szó...) Én kb. 20% kedvezménnyel jutottam hozzá, ami még mindig sok, de rendesen be voltak határolva a lehetõségeim. Agydinamóval és profi világítással (vezetékek csövön belül) szerelt gépet akartam. Fontos volt a sárvédõ, a csomagtartó és a kitámasztó is, lehetõleg nem öntöttvas súlyban. Meg persze az esztétikum. A Cube-os csalódás után automatikusan kizártam minden olyan bringát is, amibe Suntour telót építettek. Így esett a választásom a Specire.
A kissé nevetséges hajtásláncért finom, kellemes apróságokkal kárpótol. A BG ergo markolat félelmetesen kényelmes. A BG nyereg is reményeket keltõ darabnak tûnik, de ezzel nem kísérleteztem, egybõl ment fel rá a Brooks. A világítás vezetéke nem csak a vázon, de a villán is belül fut, ami egyébiránt egy merev speci cromo, és máris nagy kedvencem lett. Minden részletében szép, és kidolgozott. Mióta kicseréltem a cockpitet, kényelemben übereli a Touringot. Ja, és harminc felett elengedett kormánnyal is olyan egyenes nyomon fut, hogy építkezni lehetne mellé! (Ez volt a gebasz a Cube-bal.)
Ami gáz: A (magyarországon) publikált 62 centis kormány helyett egy 58-as volt rajta, amit azonnal cserélnem kellett. Szintén cserére szorult a rövid és meredek stucni, ami szerintem akkor sem passzol ehhez a vázgeometriához, ha trekking/city géprõl beszélünk. (Az Acera helyett meg Altus-t tettek rá...) Mindkét kerékben combos nyolcas volt, a délután java része centrírozással telt el. Az alsó vázcsõ alatt futó két váltóbowden valamilyen titokzatos okból keresztezte egymást...
Egyelõre ennyi. Majd belepakolok pár kilométert, és visszatérek rá.
#4017
Írta 2008. szeptember 17. - 09:46
Ugyanez a jelenség megfigyelhetõ-e más presztízsmárkák esetében is?
Márkán belül is megfigyelhetõk érdekes jelenségek:
A belépõ 2009-es karbon epic 1000$-ral(!) drágább a 2008-as belépõ karbon modellnél (a felszereltség kb. ugyanaz).
El is tüntették a hivatalos honlapról a 2008-as árakat, nyilván azt hiszik, hogy a vásárlók hülyék és nem emlékeznek (de úgy tûnik mégis emlékeznek, és finoman szólva is anyázás megy az amcsi fórumokon )
#4018
Írta 2008. szeptember 16. - 17:35
- big hit 2 test color
- big hit 1
- sx trail váz
- big hit váz
- demo 8 váz
azt hiszem ez lesz a kínálat, mint ahogy idén is.
a stumpi vs fsrxc - a stumpi m5, dmd elsõváltó, gyári rugóstag (brain lehetõség) meg több hydroforming. az fsrxc csak m4, nincs annyi hydroforming, nincs lehetõség brain-es tagra, nincs dmd elsõváltó, és a váz fox rp3-mal jön.
szerk: valaki, aki kérdezte a nyeregcsövet - HOLNAP, rendben? köszi, és elnézést.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4019
Írta 2008. szeptember 16. - 13:13
Engem leginkább a FR/DH vonal érdekelne.
#4020
Írta 2008. szeptember 16. - 12:45
Ez a Merida zõõd...izé...:)Amúgy nagyon szép.Meglepõ, hogy az ízléses festést még tovább tudták fokozni: