Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
#2481
Posted 2009. September 26. - 19:45
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2482
Posted 2009. September 26. - 19:35
#2483
Posted 2009. September 26. - 19:10
szerelni nem nagyon kell, van a boltban állítható stucni pl, ami segit abban, hogy egyszerûen lehessen hosszat és dõlést beállítani. arch-o-meter, seggszélességmérõ, stb meg segit abban, hogy a többi is be lehessen lõni.
árról még nincs info, de biztosan 5 számjegy lesz, ha az usd-s árból indulok ki.
jaja, fontos infó: amit az amcsi specialized weblapon láttok árak MIND NETTÓ ÁR! áfa nélkül, ugyanis az usa-ban ez a divat (az államonként eltérõ áfa miatt) ergo ennyiért itthon (vagy európában) semmi nem lesz sose, ne viszonyitgassunk, kösz!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2484
Posted 2009. September 26. - 15:15
A térdem miatt én is megnézetném.Bp.-en egyébként van hasonló lehetõség, de az sem olcsó.
OFF: Én is szenvedek a térdemmel... Hol van ilyen, meg mennyiért? Még mielõtt elkezdek milliókat költeni ON Specire OFF lehet, h. jobb lenne tudni, van-e értelme...
#2485
Posted 2009. September 26. - 10:42
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#2486
Posted 2009. September 26. - 06:27
a nyelvi korlátok miatt lassan terjed a dolog.
Fõleg nálunk
Kár, h. csak 2D. Lehet már sejteni, h. árban ez mit jelent majd? Lehet, h. gyûjtögetek rá, hátha egyszer végre igazán kompromisszummentesen ülök majd a gépen Amúgy hogy is megy ez az egész? Én viszem a saját bicót, v. õk adnak mindent? Mert ha pl. a stucni hosszát, a kormány ejtését- országút - stb. akarják hozzám lóni, akkor ott szerelni is kell, nem? (Hú, egyre jobban érdekel ez a cucc...)
#2487
Posted 2009. September 25. - 11:35
kellenek a FIT professzorok, akik képeznek, és a nyelvi korlátok miatt lassan terjed a dolog.
itthon 2D lesz, mielõtt valaki egybõl 3D-re gondolna a 3 dimenziós FIT egyelõre tényleg baromi nagy beruházás.
én is örülök, hogy van két jelentkezõ, maxi respekt, hogy belevágnak valami olyanba, amirõl nem is tudjuk, hogy lesz-e rá valós (fizetõképes!) kereslet.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2488
Posted 2009. September 25. - 08:57
#2489
Posted 2009. September 25. - 02:55
két kereskedõ most megy F.I.T training-re, Bringaland (Budapest) és Prológ (Szeged) illetve fog megjelenni egy cikk is mindkét újságban róla.
ahhoz, hogy ilyet csinálhass, el kell végezni egy (fizetõs!) tréninget ráadásul angol nyelven, meg kell venni alap dolgokat... szóval invesztálni kell bele. sok kereskedõ még nem tart ezen a szinten sajnos.
amugy a F.I.T nincs ingyen! neked, mint vevõ pénzbe kerül (odakinn az USA-ban 200 usd, ha jól emlékszem, minden további kerékpár 100 usd)
Köszi a választ! Nyilván semmi nincs ingyen. Ez is egyfajta szakmai továbbképzés, és respekt azoknak, akik bevállalják! Kis pénz, kis foci de amíg nincs egy olyan fizetõképes réteg, akit ez valóban érdekelne, zsákbamacska bevállalni egy ilyet - gondolom, a tandíj, gépek, az utazás simán milliós nagyságrendet ad ki. A másik fele meg tényleg az, h. ez itthon luxus: sokunknak kifejezetten gyûjtögetni kellene, ha egy ilyenre el szeretne menni.
Egyébként ez a FIT ennyire új dolog az USÁ-ban is, h. nálunk csak most kap sajtóvisszhangot? (Mintha régebben nem láttam volna a honlapon...) És ezek szerint itthon egyelõre õk ketten képviselik majd?
#2490
Posted 2009. September 24. - 14:58
két kereskedõ most megy F.I.T training-re, Bringaland (Budapest) és Prológ (Szeged) illetve fog megjelenni egy cikk is mindkét újságban róla.A Speci-féle BG FIT rendszer itthon ugye nem létezik? (Nem vagyok naiv, csak jó volna, ha lenne Mádzsárisztánban is...)
http://www.specializ...ame=BGFitLander
Erre gondolok. Mert kb. az összes dealerre azt írják, h. igen-igen, de nem hinném, h. bárhol meglenne hozzá a technikai háttér (sok helyen a szaktudás sem...) Eddig max. a segglenyomat-készítõvel találkoztam, ami a nyeregszélesség kiválasztásához van.
ahhoz, hogy ilyet csinálhass, el kell végezni egy (fizetõs!) tréninget ráadásul angol nyelven, meg kell venni alap dolgokat... szóval invesztálni kell bele. sok kereskedõ még nem tart ezen a szinten sajnos.
amugy a F.I.T nincs ingyen! neked, mint vevõ pénzbe kerül (odakinn az USA-ban 200 usd, ha jól emlékszem, minden további kerékpár 100 usd)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2491
Posted 2009. September 23. - 21:58
#2492
Posted 2009. September 19. - 14:08
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#2493
Posted 2009. September 18. - 12:43
Eddig sem voltam nagyon RS hívõ, de ettõl nem is leszek. Az uccsó szeretem villájuk a Pike, meg a Reba Team volt még 2004 ben.
#2494
Posted 2009. September 17. - 22:30
Alap problémaként a jobb szár elfosta magát. Nem, nem csak a kicsi gumitömítés a gate csavar alatt. Orrán száján folyt mindenhol. Nem is szöszölt sokat a szerelõ, kicsavar, új betesz. Valszínû nem bírták a sok és durva lelépéseket, amit a kellõen sziklás terepen kaptak. Ez persze nem feltétlenül történik meg mindenhol a villákkal, de ezen a helyszínen egy ilyen rendezvényen igen látványosan elõjött.
A másik probléma- beszélgetés fültanúja voltam.
(kuncsaft)-A becsúszó lötyög (lóg) a lábban.
(Sram szerelõ)- Ja.
-Ez mitõl van?
-A lapos fejcsõszög (saját megjegyzés-mi másba raksz ilyen villát?) és a rossz gyártás okozhatja.
-Ez normális?
-Nem de sajnos típushiba, ne menj vele gyorsan.(ügyfél nem röhög)
-Mit lehet akkor csinálni vele?
-Vidd vissza ahol vetted, hátha cserélik gariba.
Ennyi.
A beszélgetést idén hallottam, de a tavalyi kígyózó sorok meggyõztek, hogy jó lesz nekem a Fox 36.
#2495
Posted 2009. September 17. - 21:30
http://www.specializ...ame=BGFitLander
Erre gondolok. Mert kb. az összes dealerre azt írják, h. igen-igen, de nem hinném, h. bárhol meglenne hozzá a technikai háttér (sok helyen a szaktudás sem...) Eddig max. a segglenyomat-készítõvel találkoztam, ami a nyeregszélesség kiválasztásához van.
#2496
Posted 2009. September 17. - 15:52
De jellemzõen túragép lesz ez is mint az elõzõ SX
#2497
Posted 2009. September 17. - 15:19
Összehasonlításképpen:Szerintetek SX Trail vázba Fox 36, vagy Totem? A fox "csak" 160-at mozog, míg a totem nehéz. Bár hitetlen vagyok a 36-2100g-os súlyával.
36 VAN R - 2008 (katalógus: 2,34kg; mért: 2422gr (vágott nyakkal, tengellyel))
Egyébként meg ha nem freerider akarsz lenni, akkor Float.
#2498
Posted 2009. September 17. - 15:10
#2499
Posted 2009. September 14. - 20:06
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#2500
Posted 2009. September 14. - 19:54
kénytelen vagyokTig, tényleg gondolkozol az eladásán?
kb 10 helyre kellene az ára
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való