Jankó!
Damien nem volt ott, így nem maradtál le semmirõl!
Félt a víztõl meg a sártól!
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
Hétfõn és kedden szabin vagyok! Ha érdekel egy laza
tekerés és ismerkedés a szörnyeteggel szólj!
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
Ano!
Milyen volt szerelni a gumit?
![:D](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
a 34-es is montis sor azzal nem lehet problémaSürgõs technikai SEGÍTSÉG!!! kellene, mert megszívattam magam:
Nekiálltam az új cross gépre átszerelni a Konáról megmaradt majdnem új HG73 láncot (a HG53 helyére), és az XT Shadow-t (a sima XT helyére).
A mûvelet végeztével az kellett látnom, hogy elöl-hátul nagytányéros keresztbe váltáskor (ami ugye véletlenül is bármikor bekövetkezhet) a váltókanál vízszintesig feszül, és leblokkolja a láncot, mert a fogaskoszorúról érkezõ láncszemek nem a váltógörgõre futnak, hanem a kanál merõleges terelõlemezkéjére.. Szal sikerült használhatatlanná tennem a gépet.:wallbange
Kiderült, hogy a HG73 rövidebb (110 csap), mint a Crossway-en eredetileg lévõ HG53 (116 csap). A fogaskoszorú legnagyobb tányérja pedig nagyobb (34 fog), mint az a tányér, amivel korábban a shadow problémamenetesen együtt dolgozott. Az ugye monti-koszorú volt, 32-es legnagyobb fogszámmal. Hab a tortán, hogy a hajtómû nagytányérja is 48 fogas, nem pedig 44.
Mielõtt további károkat okoznék, szeretném megtudni, hogy mi lehet a probléma elsõdleges oka.
A Shadow vajon a nagyobb fogaskereket, vagy a rövidebb láncot nem tudja elviselni? Van-e a Shadow-nak gyárilag meghatározott max fogszáma, amivel még mûködni képes? Vagy bármi más olyan paramétere, ami miatt nem lehetne Cross gépeken használni?
A status quo-t pillanatnyilag nem tudom visszaállítani, mert a bovdent és a házat már rövidebbre nyírtam a shadow közvetlenebb bovdenvezetése miatt.
Ja, a pedálcsere simán ment....
ezt elfelejtettem az elõbb.Összehozhatuk szerelést tekerést.De nekem változó,hogyan érek rá,elõre nem nagyon tudom.De egy nappal elõtte általában már körvonalazódik.Holnap biztosan nem jó,kedden talán.Egyébiránt most három hét szabin vagyok, így hét közben is tudok menni bringázni. De akár közös szerelést is összehozhatunk, mert pedál-, lánc-, és váltócsere is aktuális a Crossgépen. (Nem, semmi baja sincs egyiknek sem, csak "fejlesztek".)
Jankó,akkor egész jó idõt mentetek.
Dózer
hogy rajzoltál térképet google mapon?
nagyon penge lett!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Jankó,ti mikor értetek be a célba?
sziasztok! tudna valaki egy olyan veszprém - szentgál (vagy herend) google térképet csinálni, ami a legjárhatóbb földútvonalat ábrázolja? ha a 8-as északi és déli oldala mentén is lehet menni, akkor inkább a déli érdekelne. köszi.
azt nem enni szokták? :chin:
jó idõt holnapra amúgy
azt nem enni szokták? :chin:nana ... nem isszák ám olyan forrón azt a kását!!
1 óra 40 percet nem egyszerû behozni ám ... azért mi sem -2 vel fogunk menni!
Jankót, Anot meg befogjuk simán
(bocs)
2005-ben volt sár, de akkor simán járható volt mindenhol semislick gumival is. Akkor egész héten esett, kivéve a Gázló napján. Olyan az egész pálya, hogy még télen is járható. (mondjuk vicces, hogy én mondom nektek veszprémieknek
)