nah figy
a v10el mentme már és eléggé merev a segge.demo szintén...
a demo mellet szol hogy lehet rá normálisan váltót tenni...
illetve hogy a v10nek eléggé bonyolut a kerekét hátul kiszedni...
demo sem vol egyszerübb,de valahogy a v10marad meg ugy hogy nehezebb...
de Slin néven van aki a v10et nyúzza,pécsi értekezz vele
thez,meniyt kérsz a vázért?lehet van rá vevõ
mármint kereket kivenni volt nehezebb...
hát ha verseny elõtt leszakad az ég és mocsár lesz akkor nagoyn is számit hogy 20perc és 4ember a kerékcsere vagy nem...
jah meg a v10be esett már be imbusz ugy hogy 5enn rázták mire meglett hogy a sok himba köze ahogy beszorult...
Ezt nem ertem teljesen. Mitol nehez kivenni a kereket? Kihuzod a tengelyt, es mar nem is fogja semmi. Valtokanalat finoman hatra, kereket pedig lefele siman kiszedni. Fek nem problema, V-feket ugyebar nem kell kiakasztani mert nincs ( igy a szeles kulso sem problema hogy nem fer at a kiakasztott v-feken mint a regi szep idokben ). Egyedul a lanc lehet gond, de ha a hatso valto kanalat hatrafeszited finoman, akkor az sem lehet problema.
Es az imbusz hova tud beesni?
Vagy te a regi V10 -rol beszeltel nem az ujrol?
Komolyan nem ertetlenkedes vagy hasonlo, csak tenyleg nem ertem a ket problemat.
Itt egy kep:
http://photo.pinkbik...pbpic620549.jpg Errol nekem ugy tunik a kereket pl. semmi nem gatolja.
?