kona.
nem tudom megmagyarázni, csak. (easton ultralight, nem?)
sag: nekem 35% sag hátul és 20 % elöl. kell ennyi,mert rövig a tengelytávom és meredek a fejcsõ, igy egy kicsit (egyforgáspontos, tehát "nyúlik" a tengelytáv) jobb lesz a geo.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
Indította
Andix
, 2001. október 26. 23:11
#7721
Írta 2004. augusztus 06. - 17:31
#7722
Írta 2004. augusztus 06. - 17:15
#7723
Írta 2004. augusztus 06. - 16:52
Ki melyiket választaná?
Kula Primo
XTC carbon
Miért?
(Gondolom az lesz a válasz, hogy xtc carbon, mert az könnyebb és merevebb. De azért kíváncsi vagyok a hozzáértõk véleményére.)
Kula Primo
XTC carbon
Miért?
(Gondolom az lesz a válasz, hogy xtc carbon, mert az könnyebb és merevebb. De azért kíváncsi vagyok a hozzáértõk véleményére.)
#7724
Írta 2004. augusztus 06. - 16:44
A jó öreg mennyiség v. minõség harc
A többnél fontosabb a hogyan, bár a Te géped...
A többnél fontosabb a hogyan, bár a Te géped...
#7725
vendég_vdani_*
Írta 2004. augusztus 06. - 16:34
Direkt az volt a cél, hogy minél többet mozogjon a bike.
Mint már írtam.
Dani
Mint már írtam.
Dani
#7726
Írta 2004. augusztus 06. - 15:30
Jah, de a sag, a mozgás, meg a progresszivitás az nem ugyanaz. Lehet 30% sag, puha mozgással úgy, hogy nem megy fémig 1 métertõl, nem?
#7727
Írta 2004. augusztus 06. - 15:24
attol meg a gyerek nem tud sikra ugrani
nyilvan kell mozognia a dh brinyonak
hisz azert van.
kell a sag a nagy negativ godroknek.
de attol meg bena a szentem
meg ...
nyilvan kell mozognia a dh brinyonak
hisz azert van.
kell a sag a nagy negativ godroknek.
de attol meg bena a szentem
meg ...
#7728
Írta 2004. augusztus 06. - 14:40
Bááár jobban megnézve a képet:
-A Boxxerben megmaradt a 1,5 centi
-Lehet, hogy több, mint 70 centi a virágágyás
-a srác szinte semmit nem csillapított testbõl..
Ok, hibáztam, elõ szokott fordulni.
De a beállításról írottakat fenntartom!!!!!!
-A Boxxerben megmaradt a 1,5 centi
-Lehet, hogy több, mint 70 centi a virágágyás
-a srác szinte semmit nem csillapított testbõl..
Ok, hibáztam, elõ szokott fordulni.
De a beállításról írottakat fenntartom!!!!!!
#7729
Írta 2004. augusztus 06. - 14:20
Vole:
Ez a Te nézeted. Az enyém pedig amit írtam. Valószínûleg ezért nem egyforma minden gép beállítása... A síkra ugrás az rendben van, hogy nem DH használat. Nade 70 centi!!! Ne vicceljetek már! Nem ILYEN körülmények között kell lekoppannia 2x-3x, szerintem...
A Boxxer Race nem hiszem, hogy így van kitalálva, koppantottam le már fémig, ettõl függetlenül az utolsó 2 centinél már akkora a sûrítés, hogy nem fog összemenni egy ekkora ledöccenéstõl.
Viszont az tényleg magyarázat, hogy könnyebb srác használja, ez való igaz.
Ez a Te nézeted. Az enyém pedig amit írtam. Valószínûleg ezért nem egyforma minden gép beállítása... A síkra ugrás az rendben van, hogy nem DH használat. Nade 70 centi!!! Ne vicceljetek már! Nem ILYEN körülmények között kell lekoppannia 2x-3x, szerintem...
A Boxxer Race nem hiszem, hogy így van kitalálva, koppantottam le már fémig, ettõl függetlenül az utolsó 2 centinél már akkora a sûrítés, hogy nem fog összemenni egy ekkora ledöccenéstõl.
Viszont az tényleg magyarázat, hogy könnyebb srác használja, ez való igaz.
#7730
Írta 2004. augusztus 06. - 13:32
#7731
Írta 2004. augusztus 06. - 13:30
Mar bocs Zap, de ahogy latom nem nagyon ertesz hozza. Egy jo DH bringanak versenyen 2-3 szor le kell koppannia elol hatul. Akkor van jol beallitva. Ha nem mozogja le az utjat teljesen, akkor minek van? Csak cipeled. A Boxxer pont ezert van ugy kitalalva, hogy az also fel centin nem folyik ki az olaj, igy a ket fem sosem er ossze ( amikor lekoppanna), hanem az olaj allitja meg.
A sikra ugras nem normalis DH hasznalat. Egy meterrol sikra ugras kb. egy 3M-es szintkulonbseg ugrasnak felel meg ivbe.
Ezen kivul nem csak azert puha a rugo elol - hatul, hogy finomabban mozogjon, hanem azert, hogy amikor a tulaj ! raul, akkor beuljon kb. 20-30% -ot ( palyafuggo ). Ez pedig azert van, hogy a godroket is kimozogja a brina ne csak a koveket, gyokereket.
Valahogy igy nez ki a dolog egy DH versenybringanal.
A sikra ugras nem normalis DH hasznalat. Egy meterrol sikra ugras kb. egy 3M-es szintkulonbseg ugrasnak felel meg ivbe.
Ezen kivul nem csak azert puha a rugo elol - hatul, hogy finomabban mozogjon, hanem azert, hogy amikor a tulaj ! raul, akkor beuljon kb. 20-30% -ot ( palyafuggo ). Ez pedig azert van, hogy a godroket is kimozogja a brina ne csak a koveket, gyokereket.
Valahogy igy nez ki a dolog egy DH versenybringanal.
#7732
Írta 2004. augusztus 06. - 10:51
LCS:
Szerintem egy DH gép csillapítási rendszere arra van, hogy egy letörésektõl mentes pályán kimozogja útjának 80-90 %-át. A maradék vésztartalék, ami az elcseszett ugrásokra/köves részekre kell. Ha 1 mes "letörésnél" koppig megy, akkor egy rontott kanyarnál a bokorban találod magad. Ha a Boxxerben pedig elegendõ olaj van, az utolsó 1,5-3 centit csak akkor mozogja le, ha 1 méterrõl elsõ kerékre érkezel úgy, hogy a kormányra estél.
Hmmm, legalábbis nekem így van, és ez többször mentett már meg...
Szerintem egy DH gép csillapítási rendszere arra van, hogy egy letörésektõl mentes pályán kimozogja útjának 80-90 %-át. A maradék vésztartalék, ami az elcseszett ugrásokra/köves részekre kell. Ha 1 mes "letörésnél" koppig megy, akkor egy rontott kanyarnál a bokorban találod magad. Ha a Boxxerben pedig elegendõ olaj van, az utolsó 1,5-3 centit csak akkor mozogja le, ha 1 méterrõl elsõ kerékre érkezel úgy, hogy a kormányra estél.
Hmmm, legalábbis nekem így van, és ez többször mentett már meg...
#7733
vendég_vdani_*
Írta 2004. augusztus 06. - 02:09
Iljics!
Ja, nálam könnyebb ember használja a bringát és még igazán nem volt tesztelve, tehát nem lehetett beállítani.
Azóta amúgy beljebb lett csavarva az elõfeszítés, pont azért, mert már túlzottan mozgott. Amúgy Rock Shox PRO Deluxe rugóstag és Manitou rugó van benne!
tAmS!
Tioga Factory DH gumik, nem tudom, mi vele a baj!
Zap!
Nem!
LCS jól mondta!
Dani
http://kep.tar.hu/vd.../pic5753267.jpg
Ja, nálam könnyebb ember használja a bringát és még igazán nem volt tesztelve, tehát nem lehetett beállítani.
Azóta amúgy beljebb lett csavarva az elõfeszítés, pont azért, mert már túlzottan mozgott. Amúgy Rock Shox PRO Deluxe rugóstag és Manitou rugó van benne!
tAmS!
Tioga Factory DH gumik, nem tudom, mi vele a baj!
Zap!
Nem!
LCS jól mondta!
Dani
http://kep.tar.hu/vd.../pic5753267.jpg
#7734
Írta 2004. augusztus 06. - 00:36
Dani képéhez:
Télleg nem kötözködni akarok, de aki déhá használatra lõ be egy gépet (márpedig a Giantot Boxxerrel mi másra kéne), az így viselkedik 1m-rõl síkra!!! ugrásnál.
Síkra ugrás normális!! dh pályán nem fordul elõ.
Aki letöréseket ugrál síkra, meg streetel, az más beállítást használ, sokkal progresszívebbet, mi másért lennének az ilyen célokra gyártott telók.
Csak egy példa: az én Giantom S-es, emiatt 350-es rugóval adják gyárilag 55-65 kilós emberkéknek.
Egy ilyen manõvertõl ugyanezt csinálja nekem is. És akkor mi van? Ez egy dh váz, akkor elbaszták a tervezést? Nem hinném. Csak az a dolga, hogy egy versenyen kimozogja a rugóútját teljesen, mert az azért van.
Boxxer ugyanígy. ennyi.
Télleg nem kötözködni akarok, de aki déhá használatra lõ be egy gépet (márpedig a Giantot Boxxerrel mi másra kéne), az így viselkedik 1m-rõl síkra!!! ugrásnál.
Síkra ugrás normális!! dh pályán nem fordul elõ.
Aki letöréseket ugrál síkra, meg streetel, az más beállítást használ, sokkal progresszívebbet, mi másért lennének az ilyen célokra gyártott telók.
Csak egy példa: az én Giantom S-es, emiatt 350-es rugóval adják gyárilag 55-65 kilós emberkéknek.
Egy ilyen manõvertõl ugyanezt csinálja nekem is. És akkor mi van? Ez egy dh váz, akkor elbaszták a tervezést? Nem hinném. Csak az a dolga, hogy egy versenyen kimozogja a rugóútját teljesen, mert az azért van.
Boxxer ugyanígy. ennyi.
#7735
Írta 2004. augusztus 05. - 17:42
de most max. ha 650-et ér a verda. abból még csak használtra fussa. de zümmögni már zümmögne. bevállalósabb ugyan nem lennék, azért is nem motorozok: ott nagyobbak az ugratók :-X
jó lenne már végre biciklizni megtanulni.
most megyek kõszegre (remélem) hogy lássam, mennyit nem tudok még.
jó lenne már végre biciklizni megtanulni.
most megyek kõszegre (remélem) hogy lássam, mennyit nem tudok még.
#7736
Írta 2004. augusztus 05. - 17:39
azoknak szolt aki meghult a keptol.
aki meg magara veszi az nah :-x
~900-bol a boltbol kitolsz egy jo kroszcsuzot ;-)
aki meg magara veszi az nah :-x
~900-bol a boltbol kitolsz egy jo kroszcsuzot ;-)
#7737
Írta 2004. augusztus 05. - 17:36
Nem azért de ez elég nevetséges!!!sztem
1m magasból szinte koppan a BOXXER??!! le nem cserélem a Judy TTm
1m magasból szinte koppan a BOXXER??!! le nem cserélem a Judy TTm
#7738
Írta 2004. augusztus 05. - 17:25
ohh, és nekem is csak most szóltok?? adom is elfelé. hátha hogyha veszek egy jó motort az árából (na jó, egy közepes használtat) akkor megtanulok motorozni ;D (papirom már van róla)
#7739
Írta 2004. augusztus 05. - 17:08
#7740
Írta 2004. augusztus 05. - 16:58
aki nem tud bringazni
(bele ertve a leugrast is)
az nem lesz jobb egy jo bringaval.
ez van lama es kesz!
(bele ertve a leugrast is)
az nem lesz jobb egy jo bringaval.
ez van lama es kesz!