Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
13292 hozzászólás a témában

#521
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás

Ezért nem lesz versusom:D

meg a (fél) integrált fejcsapi és a 100-as monoblok miatt? ;)

pézsé: persze titánrugó. magellánnál tudják mi a grammánia :rolleyes:

#522
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.333 hozzászólás
jól látom hogy a deneb titánrugóval van fényelve?
vagy jól kikeverték azt a szürke festéket?

#523
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás
Ezért nem lesz versusom:D
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#524
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
az a jó, hogy mostanában olyan ritka hogy két bringa hasonlít egymásra :)
Posted Image
Posted Image

#525
Zap

Zap

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.961 hozzászólás
Csak azért kérdezem, mert nincs szobamérlegem, és kéne számolnom egy sag-et havernak, hogy mekkora rugót vegyen. Tehát akkor vízszintesen jó lesz a 60%.

Aktuális civil


#526
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

mono körüli forgáspont rulz
és asszem fordítva,a maverick vette a Kleintól


nem, a maverick volt eloszor. aztan vette meg a seven es a klein a licencet.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#527
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
egyenes aszfalton a kerékpáros össztömegének erõvonala szerintem nagyjából a monoblokk és a tengelytáv fele távolság közé esik, azaz a közepénél kicsit hátrébb.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#528
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Mivel a kozepe kozelebb van a hatso tengelyhez ezert vizszintes allapotban elvileg a hatso kerekre nagyobb suly nehezedik, de mivel altalaban dh geppel lefele szoktak menni, ezert inkabb az elso tengely viseli a terhet ( nem veletl;enul hasznalnak elol 20mm -es tengelyt hatul pedig nagy tobbsegben 12 -est ). Fekezeskor is az elso kerek es tengely viseli a terhet.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#529
Zap

Zap

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.961 hozzászólás
Ha ráülsz egy bringára, úgy, hogy két lábad a pedálon, akkor hogy oszlik el a terhelés a két kerék között kb? 40% elöl, 60% hátul?
(a bringa legyen valami kis össztelós freeride masina, nem orraesõs CC, nem hanyattesõs DH gép.)

Aktuális civil


#530
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
mono körüli forgáspont rulz
és asszem fordítva,a maverick vette a Kleintól

#531
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
most nalunk egy seven verve volt bent, F80X villa, full XTR, Crossmax SL :) ehhe.


a maverick Duc32 [asszem az a duplavallas] amugy egy nagyon_konnyu AM/XC villa. attol mert duplavallas... Az ML8bol nagyon jo kis hosszu utas AM gepeket lehet epiteni. csak csunya es draga :D
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#532
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
elméletileg jobb, ha hátrafelé rugózik.

lust: 2001-es specialized katalógusból van az adat.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#533
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.333 hozzászólás

és természetesen senki nem emliti (a specialized fõleg nem) hogy ott van az a megoldás, mikor a forgáspont a monoblokkház körül van.
és az meg hogy a hátsó tengely elmozdulása mennyiben rántja meg a láncot visszafelé szvsz nagyban függ a hátsóváltó rugóerõsségétõl. (azaz csak akkor mozdul meg a hajtókar, ha a hátsóváltó már nme képes kimozogni a távolságot, és kénytelen-kelletlen megfesziti visszafelé a láncot.
a specialized hátsótengely amugy 0.4-0.5 mm-rel elõrébb hagyja abba a mozgást, mint ahogy elkezdte, kb 130-150 mm rugóút mellett. (tehát messze nem függõleges)


ezekszerint tehát elõre rugózik. az a jobb ugye ha hátrafele mozogja ki a dolgokat nem?

#534
Kislust

Kislust

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.507 hozzászólás
hát én nem mértem meg, de szemre sokkal többnek tûnt

(bicó fejreállítva, rugó nélkül néztem a mozgását, ill. méretem az utat)
Van állásom...:bananadan

#535
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
és természetesen senki nem emliti (a specialized fõleg nem) hogy ott van az a megoldás, mikor a forgáspont a monoblokkház körül van.
és az meg hogy a hátsó tengely elmozdulása mennyiben rántja meg a láncot visszafelé szvsz nagyban függ a hátsóváltó rugóerõsségétõl. (azaz csak akkor mozdul meg a hajtókar, ha a hátsóváltó már nme képes kimozogni a távolságot, és kénytelen-kelletlen megfesziti visszafelé a láncot.
a specialized hátsótengely amugy 0.4-0.5 mm-rel elõrébb hagyja abba a mozgást, mint ahogy elkezdte, kb 130-150 mm rugóút mellett. (tehát messze nem függõleges)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#536
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
a klein is a mavericktõl vette a licenszet.

#537
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.333 hozzászólás
a maestró-ról mi a véleményetek. szivesen kipróbálnám..

#538
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11.799 hozzászólás
A Palomino monolink.

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"



#539
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Maverick ML8 160mm - 3270g
Maverick Duke 150mm - 1795g
13 kilós kerót kihozhatsz belõle, ami nincs túlkönnyítve,ugyanakkor 150/160-at mozog.Más kérdés,h van-e létjogosultsága ekkora rugóútnak CC-ben (nagyon nincs szvsz) de örömbringázni yó le7 vele
bár 1 Kleinnak nagyobb presztízsértéke van és szebb is - viszont nincs rajta ez a monolink,a mono a lengõkaron leledzik :-/

VTTmagazine custom Maverick teszt
súly;13.19
ár; 6217 euro
Hope Mini,Sram X0,Dura-Ace,RF Deus,Tune,Syncros,Mavic XM819 Disc és Easton cuccok

#540
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás

Ez fasza kis gép!Kéne nekem is!
rocsi törölj privit megteltél(bocs az offért:D)


töröltem.
ja, kéne nekem is. 5000 dolcsinál kezdõdik az alapverzió. 8000 a fullos...