Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
#1
Írta 2006. január 10. - 04:40
#2
Írta 2006. január 09. - 21:28
na végre hogy rájöttél Drusza ...Az ár másodlagos szempont. És AM-nél keményebb bringa kell.
Egyébként meg a KONA az ISTEN!!!
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3
Írta 2006. január 09. - 21:26
Az ár másodlagos szempont. És AM-nél keményebb bringa kell.Konat akar, ne b@szogasd
Egyébként meg a KONA az ISTEN!!!:D
#4
Írta 2006. január 09. - 21:09
#5
Írta 2006. január 09. - 21:03
csak nekem már kevés.
az ára kevés? mert a többi nem hiszem... fox float r, 150 mm rugóút.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6
Írta 2006. január 09. - 20:42
Köszike. Jó az a Wheeler, anno nekem is ajánlottad, csak nekem már kevés. Láttam élõben is a "darazsat". Tetszett.
1) igen
2) nem vagyok mindba biztos, a felsoroltakon kivül még az azonic tuti és a turner lehetséges
3) igen.
lehet wheeler hornet 30-as vázam lesz.
#7
Írta 2006. január 09. - 20:31
nem kell mindent elhinniez mikori dawg dee-lux?
mert kezemben egy 2005-ös x-factor magazin, és ott 13.1-nek írják
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8
Írta 2006. január 09. - 19:03
Köszönöm, de lenne néhány kérdésem:
1., Azt írod, hogy a horst link megoldás létrejöttét követõen "elkezdõdik a specialized fsr bicikli gyártása", majd az 1998-as liszenszvásárlás után "létrejön az fsr rendszer. Ezek szerint 1991-1998 között az FSR a horst linkes technikát jelenti a Specialized-nál, majd 1998-ban a liszenszvásárlás után módosítják a technikát, és innentõl kezdve beszélünk horst linkrõl és FSR-rõl.
2., Az tudható, hogy kik vásárolták meg a horst link liszenszet, és pontosan melyik nyolc cég az FSR-t?
3., A liszenszvásárlóknak mindkét rendszer után fizetniük kell, és csak az USA-ban eladott vázak után?
1) igen
2) nem vagyok mindba biztos, a felsoroltakon kivül még az azonic tuti és a turner lehetséges
3) igen.
lehet wheeler hornet 30-as vázam lesz.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9
Írta 2006. január 09. - 18:00
mert kezemben egy 2005-ös x-factor magazin, és ott 13.1-nek írják
#10
Írta 2006. január 09. - 17:10
#11
Írta 2006. január 09. - 15:59
végülis olyan 3000-3100 g körül van a váz taggal..(a 4"-t mozgó)Nem Bear,csak azt akartam,amíg ki nem derült h már nem van. :-/ De a Dawg lényegileg ua.
13.7 ez a Dawg Dee-Lux Bikemagos adata,feltételezem róla,hogy mért.A sima Dawg volt 13.9 ugyanitt.
Nekem ugyan nem FFloat 100R villa lesz az orrában,de súlyra ugyanannyi a Judy SL is a WW szerint,és nálam az már bizonyított,tökéletesen megfelel.
Igazából csak 1féleképp tudok eltérni gyári alkatrész súlyától felfelé,ha a Psylot rakom bele, az +300gr (2 kg)
méretben meg sztem egyel kisebbet mint merevbõl...úgy van méretezve...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12
Írta 2006. január 09. - 15:55
RAUH-Welt
B E G R I F F
#13
Írta 2006. január 09. - 15:35
13.7 ez a Dawg Dee-Lux Bikemagos adata,feltételezem róla,hogy mért.A sima Dawg volt 13.9 ugyanitt.
Nekem ugyan nem FFloat 100R villa lesz az orrában,de súlyra ugyanannyi a Judy SL is a WW szerint,és nálam az már bizonyított,tökéletesen megfelel.
Igazából csak 1féleképp tudok eltérni gyári alkatrész súlyától felfelé,ha a Psylot rakom bele, az +300gr (2 kg)
#14
Írta 2006. január 09. - 15:30
Kala az a 13,7 mért vagy gyári adat ? mert ha gyári nyugodtan adj hozzá fél kilót...amúgy sztem bear-bõl a legkönnyebb még használható cuccokból lehet 12,5 -12,7 kg-os gépet építeni...(lásd az én dawg tervezetemet)Teljesen fel vagy spannolva az új vázzal kapcs.
13.7 a Dawg Dee-Lux gyárilag,és azt számoltam,h min. leugrik róla 152gr. az Avidra váltás miatt,154gr. kerekenként a külsõkrõl,hváltóval és váltókarokkal ~100g.,felnivel 30gr. kerekenként + még az olyan cuccok,h full acél golyós kcsapi helyett CK, "superlight" B+ mono,RF és USE kiegészítõk,Deore cuccok helyett Sram X9...
Csak amit eddig kiszámoltam súlycsökkenés lesz ~720 gramm,és ez fõleg keréknek a kerülete (felni és gumma,tárcsa) ill. rugózott tömeg (hváltó,féktest)
A Novatec agyak helyett kellene talán FRM vagy AC.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#15
Írta 2006. január 09. - 15:29
#16
Írta 2006. január 09. - 15:25
Csak amit eddig kiszámoltam súlycsökkenés lesz ~720 gramm,és ez fõleg keréknek a kerülete (felni és gumma,tárcsa) ill. rugózott tömeg (hváltó,féktest)
Ez pont a rugózatlan tömeg, csak hogy a sok gépész be ne szóljon! J Persze, tényleg a legjobb ezt csökkenteni. (a kerekek is ide tartoznak)
#17
Írta 2006. január 09. - 15:19
13.7 a Dawg Dee-Lux gyárilag,és azt számoltam,h min. leugrik róla 152gr. az Avidra váltás miatt,154gr. kerekenként a külsõkrõl,hváltóval és váltókarokkal ~100g.,felnivel 30gr. kerekenként + még az olyan cuccok,h full acél golyós kcsapi helyett CK, "superlight" B+ mono,RF és USE kiegészítõk,Deore cuccok helyett Sram X9...
Csak amit eddig kiszámoltam súlycsökkenés lesz ~720 gramm,és ez fõleg keréknek a kerülete (felni és gumma,tárcsa) ill. rugózott tömeg (hváltó,féktest)
A Novatec agyak helyett kellene talán FRM vagy AC.
#18
Írta 2006. január 09. - 14:32
#19
Írta 2006. január 09. - 14:24
Valaki tudna pontos súlyt mondani a Kona Stab supreme 2005 vázra. Van egy a datom 5960g, de nem tudom, hogy ez floaterrel, aggyal, taggal értendõ-e? Csak ezért nem akarom szétkapni, de érdekelne csak a váz súlya?
Valószínüleg taggal és floaterrel, de agy nélkül értendõ.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#20
Írta 2006. január 09. - 14:22
Authort eleve nem is néztem mert itthoni új váz esetén nekem csak Neuzer és Factor,esetleg Velo és Cseke jöhetett szóba.
A Nico-t láttam én is,de... röhögni fogsz,de a korán kívül nem jelentett volna elõrelépést a Jamishoz képest:)
még a csõszett is uaz
Nem mondom, hogy olyan könnyen le tudnám gyilkolni a Nicot,de már döntöttem a kicsit aggresszívebb irány mellett.
Az "új" Jamisoknak az 1ik legnagyobb hátránya a szememben az az,ami az NRS-é is - yobb szeretem a hagyományos csapágyat.
Tjah meg,h macerás a beszerzésük...