
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Indította
isukim
, 2002. szeptember 05. 11:55
#501
Írta 2005. augusztus 05. - 17:28

Szerintem nyugodtan vágd be ide. Úgyis ül mostanában a topic. Aztán akkor majd jól megmondjuk mit és hogy
.

#502
Írta 2005. augusztus 05. - 17:22

Sziasztok!
Szeretnék építeni egy óutit. (visszaolvasva jó pár hozzászólás kezdõdött így) Leírtam a részleteket, csak egy A4-es oldalt kitett a végén, így inkább nem vágtam be, gondolom egy lincselést úsztam meg ezzel.
A lényeg, hogy van egy csomó kérdésem és nagyon kevés tudásom, meg egy Magellán Capella vázam.
Voti egyszer írtad, hogy elkezdted gyûjteni tpresident költséghatékony alkatrésztippeit, esetleg ezt meg tudnád osztani? Vagy ha valakinek lenne kedve elolvasni a wishlistemet, azt véleményezni csiszolni rajta, az nagy segítség lenne.
Segítséget elõre is köszi!
Szeretnék építeni egy óutit. (visszaolvasva jó pár hozzászólás kezdõdött így) Leírtam a részleteket, csak egy A4-es oldalt kitett a végén, így inkább nem vágtam be, gondolom egy lincselést úsztam meg ezzel.
A lényeg, hogy van egy csomó kérdésem és nagyon kevés tudásom, meg egy Magellán Capella vázam.
Voti egyszer írtad, hogy elkezdted gyûjteni tpresident költséghatékony alkatrésztippeit, esetleg ezt meg tudnád osztani? Vagy ha valakinek lenne kedve elolvasni a wishlistemet, azt véleményezni csiszolni rajta, az nagy segítség lenne.
Segítséget elõre is köszi!
#503
Írta 2005. augusztus 03. - 23:01

Köszi!
A súlya szerintem olyan 8-9kg környéke lehet, de ha valahol tudom majd lemérem pontosan. Képet teszek fel ha meglesznek a sárga gumik rá, mert így pirossal elég gusztustalan lett szegényke:). A bandázsolás megvan (az egyik oldalon sárga volt a másikon fehér mint a képen is látni).
A súlya szerintem olyan 8-9kg környéke lehet, de ha valahol tudom majd lemérem pontosan. Képet teszek fel ha meglesznek a sárga gumik rá, mert így pirossal elég gusztustalan lett szegényke:). A bandázsolás megvan (az egyik oldalon sárga volt a másikon fehér mint a képen is látni).
#504
Írta 2005. augusztus 03. - 20:39

Naon szép a bringa,adnál róla nagyobb képeket,hadd csöpögjön a nyálunk;) Grat hozzá!
#505
Írta 2005. augusztus 03. - 20:37

Egy angol oldal szeint 1900gramm körüli a wheelset súlya. http://66.249.93.104...l WH-R535&hl=hu
És Jézus szóla hozzájuk: - Mondjátok, ki vagyok én?
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???
#506
Írta 2005. augusztus 03. - 20:33

kerék tömegadat
http://www.oldhamcyc...-gb/dept_2.html
fentrõl a 3. de: ez az új modell, és ahogy írják is, a WHR535 ennél 100 grammal nehezebb
összesen kb mennyi a tömege a bringának?
http://www.oldhamcyc...-gb/dept_2.html
fentrõl a 3. de: ez az új modell, és ahogy írják is, a WHR535 ennél 100 grammal nehezebb
összesen kb mennyi a tömege a bringának?
#507
Írta 2005. augusztus 03. - 19:19

Köszi Pötty! Erre nem is gondoltam:).
Volt itthon Conti sport 1000, fel is tettem rá csak piros. Borzalmasan néz ki, majd kell vennem valamit sárgában. Néztem a dobozon a grand prix 3000-et, de tufo peremes is tetszik majd meglátom mi lesz. Nem tud valaki súlyadatot errõl a whr535 kerékrõl? Most hogy leszedtem a gumit róla kicsit nehéznek tûnt nekem.
Vittorio én még nem láttam olyan hirdetést amiben ne lett volna ott a kevés km duma:). Az én külsõm amúgy 3000 km alatt elkopott, mondjuk volt rajta súly rendesen fõleg az elején (bicaj+én=123kg.
)
Volt itthon Conti sport 1000, fel is tettem rá csak piros. Borzalmasan néz ki, majd kell vennem valamit sárgában. Néztem a dobozon a grand prix 3000-et, de tufo peremes is tetszik majd meglátom mi lesz. Nem tud valaki súlyadatot errõl a whr535 kerékrõl? Most hogy leszedtem a gumit róla kicsit nehéznek tûnt nekem.
Vittorio én még nem láttam olyan hirdetést amiben ne lett volna ott a kevés km duma:). Az én külsõm amúgy 3000 km alatt elkopott, mondjuk volt rajta súly rendesen fõleg az elején (bicaj+én=123kg.

#508
Írta 2005. augusztus 03. - 16:50

hát a nagyon kevés km (hirdetésben olvasható) és a leharcolt külsõk = érdekes kombináció, de higgyük azt, hogy csak a gumi lestrapált
#509
Írta 2005. augusztus 03. - 15:50

Ha csak bandázst akarsz cserélni akkor nem kell leszerelni a kart. Felhajtod a kormány felõli részen a gumit és jöhet a menet. Egyébbként a felsõ részén a bütyöknél óvatosan felhajtod a gumit, majd a jobb oldalon(?) van egy bemélyedés az imbuszkulcsnak. Azon kell egy hosszú imbusszal benyúlni, meglazítani a bilincset és lehúzni a kormányról. A defekt miatt meg ne aggódj, az elsõ héten nekem is kijutott belõle kettõ is, raktam fel két új gumát és azóta szerencsére nem volt.
#510
Írta 2005. augusztus 03. - 14:29

Nem hanem a Fort:melyik bringa ez tulajdonképpen? nem a wilier, ugye
http://bikemag.hu/ap...hp?siteid=39816
#511
Írta 2005. augusztus 03. - 13:28

#512
Írta 2005. augusztus 03. - 12:34

Hát ez jól kezdõdik! Reggel volt másfél órám kipróbálni, de 6-7km után defektet kaptam. Láttam hogy iszonyat leharcoltak a külsõk, de azért reméltem ezt a hetet még kibírják. Persze nem volt nálam semmi úgyhogy telefonos segítséget kértem:). Addig viszont nagyon élveztem, a km órát még nem raktam át de nagyon haladósan lehet menni vele.
Egy kérdésem máris lenne, a fvkarokat hogyan lehet leszerelni átbandázsoláshoz?
Egy kérdésem máris lenne, a fvkarokat hogyan lehet leszerelni átbandázsoláshoz?
#513
Írta 2005. augusztus 03. - 01:34

Na megvettem a bicajt:) de idõm még nem volt menni vele:( most estem haza. Lesz majd egypár kérdésem!
#514
Írta 2005. július 30. - 20:07

Ennyi pénzért egy keveset használt bringával jobban jársz. Ha autóra akarom átültetni a helyzetedet: Vagy veszel egy nagyon fapados, de új suzukit, vagy egy ugyanolyat, de 2-3éveset, jól felszereltet, klímával.
Tehát inkább egy max. 1.5éves Tiagrával-105 vagy Campa Mirage-Veloce-val szerelt bringát tudsz venni.
Tehát inkább egy max. 1.5éves Tiagrával-105 vagy Campa Mirage-Veloce-val szerelt bringát tudsz venni.
"Ha tanulmányozzuk a külömbözõ vallások tanításait, észrevesszük, hogy mindnek a pozitív emberi tulajdonságok fejlesztése, az erényes ember nevelés a célja. Ez elég ok arra,hogy tiszteletet érezzünk minden vallás iránt." - Õszentsége a Dalai Láma elmélkedése
#515
Írta 2005. július 30. - 19:06

Orbeáról úgy úgy általában: Híres neves spanyol gyártó, klafa bringákkal.
Úgy konkrétan meg szerintem jobban jársz ha ennyi pénzbõl egy középszintû használt bájkot veszel.
Úgy konkrétan meg szerintem jobban jársz ha ennyi pénzbõl egy középszintû használt bájkot veszel.
#516
Írta 2005. július 30. - 11:35

sziasztok orszaguti guruk,
lenne egy kerdesem, segitsetek donteni: van kb. 150e ft-om egy uj belepo orszaguti gepre, korbe nezetem es ket verzio van:
Merida Road 901 (váz: ROAD LITE ; villa: ROAD LITE; szett: Shimano SORA; felni: ALEX ROAD; gumi: MAXXIS, XENITH 23C 60TPI)
vagy Orbea Enol. (váz: aluminium 6000, 01 ASPHALT, CARBON 1 1/8, felszereltség: shimano sora 8, SHIMANO 2200, ALU 1 1/8 SEMIINT, KALLOY AHEAD BLACK 1 1/8, SHIMANO SORA 8S, SHIMANO SORA 8S, PRIME AERO 1
SHIMANO SORA, SHIMANO HG 50, SHIMANO 2200, SHIMANO SORA, DNP 8S, MAVIC CXP 22 BLACK, 700x23 VITTORIA ZAFIRO, SHIMANO LP 28)
Mit tudtok az Orbearol ugy altalaban?
lenne egy kerdesem, segitsetek donteni: van kb. 150e ft-om egy uj belepo orszaguti gepre, korbe nezetem es ket verzio van:
Merida Road 901 (váz: ROAD LITE ; villa: ROAD LITE; szett: Shimano SORA; felni: ALEX ROAD; gumi: MAXXIS, XENITH 23C 60TPI)
vagy Orbea Enol. (váz: aluminium 6000, 01 ASPHALT, CARBON 1 1/8, felszereltség: shimano sora 8, SHIMANO 2200, ALU 1 1/8 SEMIINT, KALLOY AHEAD BLACK 1 1/8, SHIMANO SORA 8S, SHIMANO SORA 8S, PRIME AERO 1
SHIMANO SORA, SHIMANO HG 50, SHIMANO 2200, SHIMANO SORA, DNP 8S, MAVIC CXP 22 BLACK, 700x23 VITTORIA ZAFIRO, SHIMANO LP 28)
Mit tudtok az Orbearol ugy altalaban?
#517
Írta 2005. július 30. - 00:48

néhány hónapja voltam franciaországban, egy kisváros boltjában beszélgettem(angolul) a tulajdonossal, aki egy 26-28éves országúti-versenyzõ srác.
Épp, mikor ott voltam,hozott egy cimborája egy bringát, amit akkor vett használtan(mint mesélte, együtt böngészték ki a több ezer apróhiretés közül). A bringa egy karbon Cinelli volt, elégedetten bólintottak, mikor a mérleg 6.2kg-ot mutatott(természetsen karbon kiegészítõk, 95g-os nyeregcsõ, 120g-os nyereg, 90-os k.szár, és komplet Carbon Record szett).
És ezt haszánltan vette, "két faluval odébb".
Nem semmi ország a kerékpározás õshazája....
Épp, mikor ott voltam,hozott egy cimborája egy bringát, amit akkor vett használtan(mint mesélte, együtt böngészték ki a több ezer apróhiretés közül). A bringa egy karbon Cinelli volt, elégedetten bólintottak, mikor a mérleg 6.2kg-ot mutatott(természetsen karbon kiegészítõk, 95g-os nyeregcsõ, 120g-os nyereg, 90-os k.szár, és komplet Carbon Record szett).
És ezt haszánltan vette, "két faluval odébb".
Nem semmi ország a kerékpározás õshazája....
"Ha tanulmányozzuk a külömbözõ vallások tanításait, észrevesszük, hogy mindnek a pozitív emberi tulajdonságok fejlesztése, az erényes ember nevelés a célja. Ez elég ok arra,hogy tiszteletet érezzünk minden vallás iránt." - Õszentsége a Dalai Láma elmélkedése
#518
Írta 2005. július 29. - 10:46

Akkor biztos kamu. Majd megnézem már közelebbrõl is. Lehet egy 1-es lemaradt a 4,5 elõl

#519
Írta 2005. július 29. - 09:24

Az ezévi tömegrekord: 3,85 kg. Ha jól emlékszem Canyon vázon minden alkatrész karbon (még a hajtómû fogaskereke is) és több még speciálisan kezelt is. Hogy 60 kg feletti személy ránehezedhet-e arról nem írtak. Az UCI tömeghatár 6,85, tehát 6 kg-sal sem menegethetnek hegyen sem a profik. Viszont amatõröknél nincs megkötés.
#520
Írta 2005. július 29. - 03:20

6-7 kg is szinte csak prof arcoknál játszik a hegyi szakaszokon. tehát a 4,5kg nem valószínû. bár kiállításokra szokás összedobni ilyesmit (3,7 kg a csúcs), de ezek nem jók másra.