help, srácok!
ismertek újpesten vagy közelében mérleggel büszkélkedõ bringaboltot? mérnem kellene.
köszi
v
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Started by
isukim
, 2002. September 05. 11:55
#1761
Posted 2004. June 09. - 22:20

#1762
Posted 2004. June 09. - 20:56

UG-s láncot használtam HG-s fogsoron, semmi gond nem volt. Szerintem a 8 fokozatu HG-s láncok mûködnek 6-os UG soron.
Üdv:G.Pityu
Üdv:G.Pityu
#1763
Posted 2004. June 09. - 20:45

Kérdést tennék fel:
Használt valaki UG-51 es láncot??
Vagy sram PC-10 et?
ezt a kétfélét tudom UG s fogsorra!!
Valami tipp?????
Használt valaki UG-51 es láncot??
Vagy sram PC-10 et?
ezt a kétfélét tudom UG s fogsorra!!
Valami tipp?????
#1764
Posted 2004. June 09. - 19:01

sziasztok,
apróhirdetéseket nem kedvelõknek off:
beírom ide (is) mert az apróban elvész a sok ugrabugra hirdetés között:
eladnék egy Kindl könyöklõt. használtan vettem, egyszer kipróbáltam, de annyira nekem nem jött be. tömegét nem tudom, aluból készült. 3500 pénz.
fényképet tudok küldeni. további részletek: vittorio@mail.index.hu
apróhirdetéseket nem kedvelõknek off:
beírom ide (is) mert az apróban elvész a sok ugrabugra hirdetés között:
eladnék egy Kindl könyöklõt. használtan vettem, egyszer kipróbáltam, de annyira nekem nem jött be. tömegét nem tudom, aluból készült. 3500 pénz.
fényképet tudok küldeni. további részletek: vittorio@mail.index.hu
#1765
Posted 2004. June 09. - 18:26

A Biopace a profik miatt nem lett elfogadott,nincs rá szükségük mert tudnak körkörösen hajtani,az amatörök meg nem vesznek olyat amit a profik "lefikáznak".
Egyébként az izületeknek jót tesz egy ilyen hajtómü,meg kismértékben a teljsitményt is növeli,mert késöbb fárad el az ember.
De csak alacsony csapásszámnál érvényesül!!!
Tekerni rajta szokás kérdése,az bisztos hogy visszaállásnál,nagyon rugdostam a pedálokat!!
Egyébként az izületeknek jót tesz egy ilyen hajtómü,meg kismértékben a teljsitményt is növeli,mert késöbb fárad el az ember.
De csak alacsony csapásszámnál érvényesül!!!
Tekerni rajta szokás kérdése,az bisztos hogy visszaállásnál,nagyon rugdostam a pedálokat!!
#1766
Posted 2004. June 09. - 16:50

Még mai napig is egy 1991-es 105-ös biopace 42-52 hajtómûvet használok(kb 4 éve vettem vadi újonan)Ha nagyon érdekel , egy hétvégére kölcsön tudom adni a tányérokat, normál 110-es lyukköre van. Általában 90-es pedál-csapásszám alatt használom, itt nem érzek külömbséget, a körhajtásom csapnivaló, talán emelkedõn ha bele kell állni , a megindulásnál ad egy picivel nagyobb lendületet.
Üdv:G.Pityu
Üdv:G.Pityu
#1767
Posted 2004. June 09. - 13:17

Nem lehet, biztosan drágább volt. 
A kapacitást inkább a jövedelmezõbb területekbe fektették.

A kapacitást inkább a jövedelmezõbb területekbe fektették.
#1768
Posted 2004. June 09. - 10:24

Nem volt rá szükség. A versenyzõk tudnak körkörösen tekerni, a turistáknak pedig ugyis mindegy, nem ettõl lesznek gyorsabbak. Elvileg adott némi elõnyt, de inkább csak alacsonyabb fordulatszám mellett. Lehet hogy a gyártás is drágább volt mint egy körkörös fogaskerék esetén. :

#1769
Posted 2004. June 09. - 09:35

#1770
Posted 2004. June 08. - 12:17

Én Pálmatex?-et használok. Gömbölyû végû tompa késsel lekaparom a felnirõl a rászáradt ragasztót. Amit letéptem szingót még soha nem raktam vissza, szóval nem tudom, hogy sérül-e, de szerintem nem.Kérdésem lenne szingó ügyben. Aki használ ilyet az meg tudná mondani, hogy milyen ragasztót használjak a felragasztásához? + Mire kell figyelni a szerelése közben? Pl. Nem sérül -e meg a szövet, amikor letépem a felnirõl, le kell -e oldani a felnin maradó ragasztót? stb.
Egyébként van két originált Schwalbe szingóm, egy Campa régebbi elsõ agyas, és egy mostani 105-ös hátsó agyas szingós kerékszettem. Olcsón eladó külön-külön is!
#1771
Posted 2004. June 08. - 08:49

MAgam nem használok szingót (szerencsére), de annyit modhatok, hogy a ragasztó mennyiségére kell figyelni, ha túl kevés van rajta, lefordulhat + esõben meg nagy melegben félõs lehet a dolog. Ha letéped biztos hogy sérül a gumi, de miért tépnéd le, hacsak nem defektes, de akkor jobb el is dobni. A legjobb köztes megoldás a peremes szingó, de ha neked szingós a felnid, mindegy. EGy régi szingós több részletet mondhat...
#1772
Posted 2004. June 07. - 18:46

Szevasztok!
Kérdésem lenne szingó ügyben. Aki használ ilyet az meg tudná mondani, hogy milyen ragasztót használjak a felragasztásához? + Mire kell figyelni a szerelése közben? Pl. Nem sérül -e meg a szövet, amikor letépem a felnirõl, le kell -e oldani a felnin maradó ragasztót? stb. Tudom, hogy sokan nem javasoljátok a szingót, de én mégis szeretném kipróbálni, fõleg mert most ilyen kerekem van és nem akarom átfûzni.
Várom a hozzászólásokat.
By
#1773
Posted 2004. June 05. - 11:08

nekem TT van, másfél kg és ennek is ugyanaz a villája (540 gr), mint a 105-ös nevûnek. eddig semmi gond vele /1500 km, 80 kg+/. a gyöngyházfehér festés tetszik, szebb hegesztést már láttam, de kinek mi fontos.
#1774
Posted 2004. June 05. - 09:26

Hát, én megfogdostam a 105-öt, tényleg könnyû. Mérleg nem vagyok, de tuti 1,5 alatt van, és az 56-os váz volt. Én azt hittem ez új váz, mert tavaly még nem láttam. Aero volt tavaly is. 56-os még biztos van, más nemtom. Ja, egyébként a TT ugyanugy néz ki, csak nehezebb. Kapni komplett gépként is, Sh 105 szettel kb. 200ezer.
#1775
Posted 2004. June 05. - 02:07

A katalógust szó szerint kell értened.
A tajvani gyárnak van egy csõszett katalógusa, és a megrendelõ ebbõl "tervezi" a vázat.
Pter,
az 58-as nem lesz nagy neked? 60 kilódból ítélve inkább 52-54-est mondanék. Milyen magas vagy?
A tajvani gyárnak van egy csõszett katalógusa, és a megrendelõ ebbõl "tervezi" a vázat.
Pter,
az 58-as nem lesz nagy neked? 60 kilódból ítélve inkább 52-54-est mondanék. Milyen magas vagy?
#1776
Posted 2004. June 04. - 17:31

Azt néztem én is, de még csak az újságban láttam. Lehet valahol kapni? Az nem a tavalyi váz, az ideji meg a "kõnehéz" aero? Vagy más?
Egyébként ez a súly biztos?
Péter
Egyébként ez a súly biztos?
Péter
#1777
Posted 2004. June 04. - 14:40

Matrix RS 105 kb. 43000 villával együtt, és 1280+560 gramm. Hegesztései jók, de menni még nem mentem vele.
#1778
Posted 2004. June 04. - 09:08

Kiegészítõ bicajra tényleg a legolcsóbbak között kell keresgélni, bár ilyen súllyal nyugodtan ráülhetnél egy Agrestire is
!

#1779
Posted 2004. June 03. - 13:12

Igazából nem akarok (tudok, de az elöbbi jobban hangzik ;D) többet rákölteni, és ez is csak nyár végén/õsszel lenne esdékes. Végülis ez csak kiegészítés lenne a monti mellé, úgyhogy az ilyen extra vázaanyagok alapból kiesnek.
Ja, én egyébként 60 kg vagyok...
;D
Péter
Ja, én egyébként 60 kg vagyok...


Péter
#1780
Posted 2004. June 03. - 12:54

Ha annyi, akkor esélyes. PErsze a tömeg csak egy tényezõ. Hogy egy váz mitõl jó, abban mindenki nem tud megegyezni, mert igénytõl, használati szokásoktól és anyagiaktól is függ. Mindenesetre a váz geometriája, anyaga, megmunkálás minõsége, technológia a szempontok. Egyrészt jó ha merev a váz, de rossz úton nem kényelmes, meg hamarabb amortizálódik. A karbon könnyû, merev, de sérülékeny és hamar fárad. Ugyanilyan/hasonló merevséget lehet elérni aluval, vagy akár még acélvázzal is, ha a technológia, megmunkálás olyan. A legjobb vázanyag a titán, csak drága, messze a legjobb tulajdonságokkal rendelkezik, de nem hiszem, hogy 1500€ alatt lenne. A túl könnyû vázak (ca. 1100 gr. alatt) kockázatosak, aki nem 60 kg. és nem jó úton megy. Pl. az Agresti váz 890 gr.
körüli tömegû, van aki rátesz (németben) ugyanilyen súlyú kerékszettet (bringa 5 kg. alatt van), de nem mernék ráülni!
