Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
3129 replies to this topic

#1761
vito

vito

    vendég

  • fórumtag
  • 108 posts
help, srácok!

ismertek újpesten vagy közelében mérleggel büszkélkedõ bringaboltot? mérnem kellene.

köszi

v

#1762
Turbo_G.Pityu

Turbo_G.Pityu

    vendég

  • fórumtag
  • 206 posts
UG-s láncot használtam HG-s fogsoron, semmi gond nem volt. Szerintem a 8 fokozatu HG-s láncok mûködnek 6-os UG soron.

Üdv:G.Pityu

#1763
edidani

edidani

    vendég

  • fórumtag
  • 18 posts
Kérdést tennék fel:

Használt valaki UG-51 es láncot??
Vagy sram PC-10 et?

ezt a kétfélét tudom UG s fogsorra!!
Valami tipp?????



#1764
vito

vito

    vendég

  • fórumtag
  • 108 posts
sziasztok,

apróhirdetéseket nem kedvelõknek off:

beírom ide (is) mert az apróban elvész a sok ugrabugra hirdetés között:

eladnék egy Kindl könyöklõt. használtan vettem, egyszer kipróbáltam, de annyira nekem nem jött be. tömegét nem tudom, aluból készült. 3500 pénz.

fényképet tudok küldeni. további részletek: vittorio@mail.index.hu

#1765
edidani

edidani

    vendég

  • fórumtag
  • 18 posts
A Biopace a profik miatt nem lett elfogadott,nincs rá szükségük mert tudnak körkörösen hajtani,az amatörök meg nem vesznek olyat amit a profik "lefikáznak".

Egyébként az izületeknek jót tesz egy ilyen hajtómü,meg kismértékben a teljsitményt is növeli,mert késöbb fárad el az ember.
De csak alacsony csapásszámnál érvényesül!!!
Tekerni rajta szokás kérdése,az bisztos hogy visszaállásnál,nagyon rugdostam a pedálokat!!

#1766
Turbo_G.Pityu

Turbo_G.Pityu

    vendég

  • fórumtag
  • 206 posts
Még mai napig is egy 1991-es 105-ös biopace 42-52 hajtómûvet használok(kb 4 éve vettem vadi újonan)Ha nagyon érdekel , egy hétvégére kölcsön tudom adni a tányérokat, normál 110-es lyukköre van. Általában 90-es pedál-csapásszám alatt használom, itt nem érzek külömbséget, a körhajtásom csapnivaló, talán emelkedõn ha bele kell állni , a megindulásnál ad egy picivel nagyobb lendületet.

Üdv:G.Pityu

#1767
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 posts
Nem lehet, biztosan drágább volt. ;)
A kapacitást inkább a jövedelmezõbb területekbe fektették.

#1768
kiscsango

kiscsango

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 posts
Nem volt rá szükség. A versenyzõk tudnak körkörösen tekerni, a turistáknak pedig ugyis mindegy, nem ettõl lesznek gyorsabbak. Elvileg adott némi elõnyt, de inkább csak alacsonyabb fordulatszám mellett. Lehet hogy a gyártás is drágább volt mint egy körkörös fogaskerék esetén. ::)

#1769
kulak

kulak

    vendég

  • fórumtag
  • 103 posts
Szevasztok,
shimano biopace-rõl tudtok valamit? Jó volt, nem volt jó? Miért tûnt el?

#1770
zfazek

zfazek

    vendég

  • fórumtag
  • 79 posts

Kérdésem lenne szingó ügyben. Aki használ ilyet az meg tudná mondani, hogy milyen ragasztót használjak a felragasztásához? + Mire kell figyelni a szerelése közben? Pl. Nem sérül -e meg a szövet, amikor letépem a felnirõl, le kell -e oldani a felnin maradó ragasztót? stb.

Én Pálmatex?-et használok. Gömbölyû végû tompa késsel lekaparom a felnirõl a rászáradt ragasztót. Amit letéptem szingót még soha nem raktam vissza, szóval nem tudom, hogy sérül-e, de szerintem nem.
Egyébként van két originált Schwalbe szingóm, egy Campa régebbi elsõ agyas, és egy mostani 105-ös hátsó agyas szingós kerékszettem. Olcsón eladó külön-külön is!

#1771
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,247 posts
MAgam nem használok szingót (szerencsére), de annyit modhatok, hogy a ragasztó mennyiségére kell figyelni, ha túl kevés van rajta, lefordulhat + esõben meg nagy melegben félõs lehet a dolog. Ha letéped biztos hogy sérül a gumi, de miért tépnéd le, hacsak nem defektes, de akkor jobb el is dobni. A legjobb köztes megoldás a peremes szingó, de ha neked szingós a felnid, mindegy. EGy régi szingós több részletet mondhat...

#1772
potty

potty

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 378 posts


Szevasztok!

Kérdésem lenne szingó ügyben. Aki használ ilyet az meg tudná mondani, hogy milyen ragasztót használjak a felragasztásához? + Mire kell figyelni a szerelése közben? Pl. Nem sérül -e meg a szövet, amikor letépem a felnirõl, le kell -e oldani a felnin maradó ragasztót? stb. Tudom, hogy sokan nem javasoljátok a szingót, de én mégis szeretném kipróbálni, fõleg mert most ilyen kerekem van és nem akarom átfûzni.
Várom a hozzászólásokat.
By

#1773
vito

vito

    vendég

  • fórumtag
  • 108 posts
nekem TT van, másfél kg és ennek is ugyanaz a villája (540 gr), mint a 105-ös nevûnek. eddig semmi gond vele /1500 km, 80 kg+/. a gyöngyházfehér festés tetszik, szebb hegesztést már láttam, de kinek mi fontos.

#1774
kiscsango

kiscsango

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 posts
Hát, én megfogdostam a 105-öt, tényleg könnyû. Mérleg nem vagyok, de tuti 1,5 alatt van, és az 56-os váz volt. Én azt hittem ez új váz, mert tavaly még nem láttam. Aero volt tavaly is. 56-os még biztos van, más nemtom. Ja, egyébként a TT ugyanugy néz ki, csak nehezebb. Kapni komplett gépként is, Sh 105 szettel kb. 200ezer.

#1775
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 posts
A katalógust szó szerint kell értened.
A tajvani gyárnak van egy csõszett katalógusa, és a megrendelõ ebbõl "tervezi" a vázat.

Pter,
az 58-as nem lesz nagy neked? 60 kilódból ítélve inkább 52-54-est mondanék. Milyen magas vagy?

#1776
Pter

Pter

    vendég

  • fórumtag
  • 137 posts
Azt néztem én is, de még csak az újságban láttam. Lehet valahol kapni? Az nem a tavalyi váz, az ideji meg a "kõnehéz" aero? Vagy más?
Egyébként ez a súly biztos?
Péter

#1777
kiscsango

kiscsango

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 posts
Matrix RS 105 kb. 43000 villával együtt, és 1280+560 gramm. Hegesztései jók, de menni még nem mentem vele.

#1778
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,247 posts
Kiegészítõ bicajra tényleg a legolcsóbbak között kell keresgélni, bár ilyen súllyal nyugodtan ráülhetnél egy Agrestire is ;)!

#1779
Pter

Pter

    vendég

  • fórumtag
  • 137 posts
Igazából nem akarok (tudok, de az elöbbi jobban hangzik ;D) többet rákölteni, és ez is csak nyár végén/õsszel lenne esdékes. Végülis ez csak kiegészítés lenne a monti mellé, úgyhogy az ilyen extra vázaanyagok alapból kiesnek.
Ja, én egyébként 60 kg vagyok... :o ;) ;D
Péter

#1780
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,247 posts
Ha annyi, akkor esélyes. PErsze a tömeg csak egy tényezõ. Hogy egy váz mitõl jó, abban mindenki nem tud megegyezni, mert igénytõl, használati szokásoktól és anyagiaktól is függ. Mindenesetre a váz geometriája, anyaga, megmunkálás minõsége, technológia a szempontok. Egyrészt jó ha merev a váz, de rossz úton nem kényelmes, meg hamarabb amortizálódik. A karbon könnyû, merev, de sérülékeny és hamar fárad. Ugyanilyan/hasonló merevséget lehet elérni aluval, vagy akár még acélvázzal is, ha a technológia, megmunkálás olyan. A legjobb vázanyag a titán, csak drága, messze a legjobb tulajdonságokkal rendelkezik, de nem hiszem, hogy 1500€ alatt lenne. A túl könnyû vázak (ca. 1100 gr. alatt) kockázatosak, aki nem 60 kg. és nem jó úton megy. Pl. az Agresti váz 890 gr. :o körüli tömegû, van aki rátesz (németben) ugyanilyen súlyú kerékszettet (bringa 5 kg. alatt van), de nem mernék ráülni!