Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#861
Posted 2005. May 20. - 15:34

#862
Posted 2005. May 20. - 12:03

#863
Posted 2005. May 20. - 10:29

A campa delta fék kõ nehéz, de gyönyörû darab...
#864
Posted 2005. May 19. - 23:55

Ez most azt jelenti,hogy az egy olyan lehetõség hogy lehetõvé teszi a nagyobb keresztbeváltást? Alkalmas erre az rsx tripla váltókar?
a 8-as rendszer mindkét irányban keresztbeváltható úgy hogy nem ér hozzá a lánc az átdobóhoz. ez persze felesleges. kistányéron az alsó 2 meg azért nem jó mert a lánc súrolja a nagytányért. de az átdobó bírná
#865
Posted 2005. May 19. - 22:56

http://www.bikemag.h...hp?siteid=27732
Camapgnolo Record Delta fék.
Ez mi?
Hogy mûködik?
És miért ilyen mocskosul drága?
A Delta fék kultikus tiszteletnek örvend(ett), tényleg nagyon szép és jól mutat egy korabeli (1991) országútin. Viszont nagyon nehéz és nehéz beállítani is állítólag. Nem hidrós, olyan felülhúzós rendszere van mint az elsõ DuraAce meg a régi montis U-fékeknek. Én mindig szerettem volna ilyet, nagy ritkaság.
#866
Posted 2005. May 19. - 22:51

Akkor most következzék egy vicces kérdés: http://www.vetta.it/...mboboxDemo.html lapon a kék váz alu vagy acél? És lehetséges az a súlyadat alatta szerintetek?
A kék váz Deda EOM 16.5 csõbõl van, acél. A mellett levõ piros ugyanez azzal a különbséggel hogy karbon a háta. A súlyadatok szerintem reálisak.
#867
Posted 2005. May 19. - 20:06

Kösz. Sztem soha nem esett volna le...A dedacciai az olyan mint a columbus. Csõszett márka. Van belõle acél is, alu is meg karbon is.
Node akkor ez miben rosszabb,mint a másik? Mert nem túl sok nagy gyártónál ütközök ilyen csõszett márkába....
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???
#868
Posted 2005. May 19. - 20:02

#869
Posted 2005. May 19. - 19:59

#870
Posted 2005. May 19. - 19:45

Én retrós cuccnak nézem,nem gondolod,hogy ez elég ok néhány embernek?http://www.bikemag.h...hp?siteid=27732
Camapgnolo Record Delta fék.
Ez mi?
Hogy mûködik?
És miért ilyen mocskosul drága?

#871
Posted 2005. May 19. - 19:41

#872
Posted 2005. May 19. - 19:39

Ez most azt jelenti,hogy az egy olyan lehetõség hogy lehetõvé teszi a nagyobb keresztbeváltást? Alkalmas erre az rsx tripla váltókar?az átdobónak kis- és nagytányéron is 2-2 pozíciója van
#873
Posted 2005. May 19. - 19:36

Télleg,a dedacciai az milyen anyag? alu vagy acél?
A dedacciai az olyan mint a columbus. Csõszett márka. Van belõle acél is, alu is meg karbon is.
#874
Posted 2005. May 19. - 19:34

#875
Posted 2005. May 19. - 19:30


A testbikeon is elég sok vélemény van róla, úgy emlékszem.
Valsz. hogy 15ért a "kisebbik" verziót adja az illetõ, a zöld pontban láttam a múltkor kettõt is az aero-k közül, 27-ért. Az 1900g-t is ott mondták (vagy 19xx g, nem emlékszem már), én sose mértem az enyémet.
Súly:
Az alsócsövet kocogtatva a szokásos sörösdobozhang hallatszik, tehát nem ott van a féltégla beépítve, szerintem a CNC támvilla becsatlakozás az egyik ludas, a másik pedig a támvillák, amik vastagnak néznek ki.
#876
Posted 2005. May 19. - 19:30


#877
Posted 2005. May 19. - 18:26

ÁÁÁÁÁÁ! Mondd, hogy kormánycsapággyal, középcsapággyal, vagy valami! 1900 g-nál a Magellan Polarisom váza is könnyebb, méretes fejcsõmerevítéssel, tárcsafelfogatással. Lehet, hogy a 60 centis 2 kiló fölött van???
Mindenesetre kösz az infót. Ez amúgy sztem a nem aero alapverzió. Egyébként szereted?
#878
Posted 2005. May 19. - 18:08

Nekem az utóbbi van.
Súlya tetemes (1900g felett, villa nélkül), a hozzáadott villáé pedig felbecsülhetetlen:)
Nekem elég merev. Macskakõnél gondolkodás nélkül a kerülõutat választom. A váz szerintem bírná is, csak én nem bírnám...
A 60-as nagy lesz, attól félek, de próba szerencse.
#879
Posted 2005. May 19. - 17:41

Találtam olcsón (15E, új) egy ilyen vázat-villát:
http://www.schwinncs...nalin-race.html
Tudna valaki vmi okosat mondani róla, vagy általában a schwinn-csepel vázakról? Tisztes minõség, vagy felejtõs? Valami tipp a súlyáról? Városi egysebességes lenne belõle, nem versenygép. Elég strapabíró hozzá? A macskakõnek gondolkodás nélkül nekimegyek, de a járdaszegélyekre gyengéden ráemelem a gépet, és 62 kg-ot végülis minden váznak el kéne bírnia.
Aluváz, Cro-Mo villa, a Schwinn 75. jubileumára készült tavalyelõtt, ha igaz.
Még 1 kérdés: egy 60 cm-es váz nagy lenne a 186 centimhez? Csak akkora van, ha igaz.
Köszi
#880
Posted 2005. May 19. - 15:55

Camapgnolo Record Delta fék.
Ez mi?
Hogy mûködik?
És miért ilyen mocskosul drága?