Csak 350-es van és csak 32 lyukszámmal. Valszeg nem külföldrõl hozták, az derült ki hogy õk is a Nagykerbõl szerzik be. Nehezen tudom elképzelni, hogy egy cég bármit ráirat vagy engedélyez a neve helyett. Valami más lehet itt. ???
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Started by
isukim
, 2002. September 05. 11:55
#2441
Posted 2003. October 17. - 13:06

#2442
Posted 2003. October 17. - 10:38

Nem azt mondtam, hogy nem fordulhat elõ, hanem a forgalmazóknál nincs. Külföldrõl eddig is hozogattak cuccot a jobb boltok. Viszont én kissé szkeptikus vagyok ezügyben. Melyik boltban láttad? Hány küllõs volt a felni? Már írtam, hogy az amclassic, mint gyár, olyan feliratot rak a cuccaira, amilyet akar, illetve amit a megrendelõ kér. Taiwanon mindenki így csinálja, mi ebben a meglepõ? Szerinted pl. a B+ az külön cég? Azokat is megtalálod még 3-4-x néven.
#2443
Posted 2003. October 17. - 10:31

Sziasztok !
Nekem olyan hátsóagyam van amin az embléma Zoggie,
a gyorszáron viszont American Classic felirat van
Melyik Amclassic felnit lehet itthon kapni, a 350-est, vagy a 420-ast, vagy valami mást?
Esetleg tud valaki 28 lyukas elsõagyat, ami iparicsapágyas + nem túl nehéz? A B+ van egy ilyen agya (133gr-os verzió) , de a nagykerben állítólag már nincs, csak a 216-os. Tudom, hogy ezen semmi nem fog múlni, de a fíling...
Nekem olyan hátsóagyam van amin az embléma Zoggie,
a gyorszáron viszont American Classic felirat van

Melyik Amclassic felnit lehet itthon kapni, a 350-est, vagy a 420-ast, vagy valami mást?
Esetleg tud valaki 28 lyukas elsõagyat, ami iparicsapágyas + nem túl nehéz? A B+ van egy ilyen agya (133gr-os verzió) , de a nagykerben állítólag már nincs, csak a 216-os. Tudom, hogy ezen semmi nem fog múlni, de a fíling...

#2444
Posted 2003. October 17. - 09:32

Hát pedig én láttam, és nem koplett kerékként hozták be, hanem helyben építették meg. Hogy van ez, a Zoggi is lehet Amclassic?
#2445
Posted 2003. October 16. - 08:48

Én nem azt mondtam, hogy a fogaskoszorú nem kompatibilis, hanem a racsnitest. Vagyis ha esetleg bedöglik a racsni (nem hinném, mivel 6 kalapácsos), az csak a saját típussal cserélhetõ, amit ugye külön nem hoznak be.
Bikernél én mult héten még nem láttam ezeket a kerekeket, de lehet hogy csak elkerültük egymást. Az amclassic érdekes cég, gyárt mindenkinek aki megfizeti, és akkor olyan matricát is ragaszt a cuccra. A Bikernél pl. Zoggie néven futnak az agyak, de a német katalógusban találtam ugyanezt 3 különféle névvel és eléggé eltérõ árakkal. Nagy tétel esetén lehet hogy adnak külön felnit is, de hogy a magyar forgalmazóknál ilyet nem kapni, az fix.
Bikernél én mult héten még nem láttam ezeket a kerekeket, de lehet hogy csak elkerültük egymást. Az amclassic érdekes cég, gyárt mindenkinek aki megfizeti, és akkor olyan matricát is ragaszt a cuccra. A Bikernél pl. Zoggie néven futnak az agyak, de a német katalógusban találtam ugyanezt 3 különféle névvel és eléggé eltérõ árakkal. Nagy tétel esetén lehet hogy adnak külön felnit is, de hogy a magyar forgalmazóknál ilyet nem kapni, az fix.
#2446
Posted 2003. October 15. - 15:05

"Az Amclassic felnik még egy-két éve nem voltak, úgy látszik valakinek eszébe jutott, de hogy csak egyféle van, gyárilag épített pedig egyáltalán nincs, elég szegényes dolog"
Az Amclassic gyári kerekei fent vanak a Biker honlapján, szerintem forgalmazzák is, mert az árak is ott vannak.
Az Amclassic gyári kerekei fent vanak a Biker honlapján, szerintem forgalmazzák is, mert az árak is ott vannak.
#2447
Posted 2003. October 15. - 13:31

Kösz a tapasztalatokat kiscsangó. Hogy hogy nem kompatibilis Shimanó fogaskoszorúval, azt írják jó azzal is, vagy külön gyártanának mindkét fajtára agyat? A honlapjukat én is olvastam, furcsáltam is, hogy Magyarországon csak külön van minden. Nem tudom mit kavarhatnak a magyar forgalmazók, mert az Amclassic azt írja, hogy vevõnek nem adnak el felnit (nekik eladnak?), de opciósan válogathat felnik, küllõszámok és küllõk között. Egyébként a Pedalománban már fûznek is "Amclassic" kereket.
#2448
Posted 2003. October 15. - 09:43

Hol láttál amclassic felnit?
"American Classic produces two different rims. They are both 700c in size, clincher only, suitable for road bike use and only available in black. The two models are the 350 gram shallow section rim, and the 420 gram deep section rim.
The 350 and 420 gram rims are NOT available for individual sale - complete wheelsets only."
Tehát elvileg csakis fûzve kapható. Ha külön árulják, akkor az valami koppintás lehet.
Én a montimon használok amclassic agyakat, és jól bírják. Néhányan panaszkodtak, hogy tönkremegy a csapágyazása, de ez csak akkor fordul elõ, ha valaki elállítja, és nem lesz meg a megfelelõ csapágyhézag. Nincs benne átmenõ tengely, de ez a legtöbb iparis agyban így van (pl. DT Onyx), és mégis bírja a triált is. A hátsó agytest-racsni csatlakozás egyedi, nem kompatibilis pl. a Shimanoval. Kis hátránya talán, hogy a racsnitest alu, ezért idõvel a keményebb fogaskerék kissé összenõ vele, igy nehezebb leszedni, de azért megy házilag is. Nekem pl. a vékonyabbik elsõ agy van, simán lehet sugárra is fûzni, jó vastag a küllõperem.
"American Classic produces two different rims. They are both 700c in size, clincher only, suitable for road bike use and only available in black. The two models are the 350 gram shallow section rim, and the 420 gram deep section rim.
The 350 and 420 gram rims are NOT available for individual sale - complete wheelsets only."
Tehát elvileg csakis fûzve kapható. Ha külön árulják, akkor az valami koppintás lehet.
Én a montimon használok amclassic agyakat, és jól bírják. Néhányan panaszkodtak, hogy tönkremegy a csapágyazása, de ez csak akkor fordul elõ, ha valaki elállítja, és nem lesz meg a megfelelõ csapágyhézag. Nincs benne átmenõ tengely, de ez a legtöbb iparis agyban így van (pl. DT Onyx), és mégis bírja a triált is. A hátsó agytest-racsni csatlakozás egyedi, nem kompatibilis pl. a Shimanoval. Kis hátránya talán, hogy a racsnitest alu, ezért idõvel a keményebb fogaskerék kissé összenõ vele, igy nehezebb leszedni, de azért megy házilag is. Nekem pl. a vékonyabbik elsõ agy van, simán lehet sugárra is fûzni, jó vastag a küllõperem.
#2449
Posted 2003. October 15. - 09:22

Felnikrõl: a Campa felnik tényleg nagyon jók (voltak), mindent kibír, de monstanában nemigen látok belõlük. A gyárilag épített kerekeik milyenek lehetnek kérdés, mert a Biondón kívül sehol nem látni. Az Amclassic felnik még egy-két éve nem voltak, úgy látszik valakinek eszébe jutott, de hogy csak egyféle van, gyárilag épített pedig egyáltalán nincs, elég szegényes dolog, arról nem is szólva hogy a kézifûzés el is viheti a dolgot. Van valakinek tapasztalata gyanúsan könnyû agyaikról?
#2450
Posted 2003. October 14. - 21:22

akkor elég mákod volt én 60kg vagyok de sikerüklt már 8 baron felütnöm gumit... viszont mióta 12-re fújom soha 8) 8) 8) Nekem edzónek Campa Atlanta felnim van és atombiztos. Egy ismerõs nekiment valaminek egy ilyennel a villa elhajlott de a felninek semmi baja sem lett ;D Persze a súlya 500g körül van de megéri....
#2451
Posted 2003. October 14. - 20:32

A Mavic Open Pro 425 gr. és peremes a CXP33-al együtt. 400 gr. alatt elérhetõ áron csak Ritchey aero van (395 gr.), + esetleg American Classic, ami nagyon könnyû, de beszerzése annál nehezebb.
Nekem Ritchey van, a többi strapabírását nem ismerem. Belementem egy kb 40 cm-s kátyúba, aminek a két szélén volt a kerék, s az alsó pontja nem ért le. Semmi baja nem lett pedig én 83 kg vagyok. (igaz a gumik 8 baron vannak)
#2452
Posted 2003. October 14. - 07:03

Az elsõ kiírás már meg is jött, ígéretek szerint a végeredményt is elküldik. Azaz mindenki edzen ami belefér. Az oldal:
www.tonervaros.hu
www.tonervaros.hu
#2453
Posted 2003. October 13. - 14:52

Akkor válaszd azt ! Ha nem vagy 120 kg akkor különben nem lényeges a fékek közti különbség, szerintem ez csak izlés kérdése. Szóval azt kell választani amelyik teccccik! ;D ;D
#2454
Posted 2003. October 13. - 14:47

Coyote!
El kell mondjam, hogy eddig csak montit használtam, tehát semmi személyes tapasztalatom nincs. Szóval sok embertõl hallottam, hogy pontatlan, beállíthatatlan a váltó, s Sh. -hoz képest+ a mostani BikeMagban levõ Record teszt sem igazán gyõzött meg. Másoknak pedig épp az a véleményük, hogy ez a létazõ legjobb +ilyenek; a fékekrõl csak jót hallottam, de a négyszögtengelyes hm. már egy kicsit avittnak tûnik
, bár gyönyörû maga a hajtómû. Nekem személy szerint a Campa szimpatikusabb, de nem tudom megmondani , miért.
El kell mondjam, hogy eddig csak montit használtam, tehát semmi személyes tapasztalatom nincs. Szóval sok embertõl hallottam, hogy pontatlan, beállíthatatlan a váltó, s Sh. -hoz képest+ a mostani BikeMagban levõ Record teszt sem igazán gyõzött meg. Másoknak pedig épp az a véleményük, hogy ez a létazõ legjobb +ilyenek; a fékekrõl csak jót hallottam, de a négyszögtengelyes hm. már egy kicsit avittnak tûnik

#2455
Posted 2003. October 13. - 13:37

hm szerintem ez fõleg izlés kérdése! Neked melyik fv kar jön be jobban ? ha mozog a fékkar is vagy ha a fékkar fix, különben a két gép teljesen 1 kategória.
én a campásat választanám...(de ez én vagyok)
Szerintem az olimpian jók azok a kerekek,
én már fogdostam ilyet nekem eléggé tetszett, menni még nem mentem vele de bizti bírja a strapát.
egyébként német katalógusban 199euro-ert láttam leárazva 300 körülrõl...
a Kellys ben nekem csak a szett tetszene szép az a fekete 105 is (szóval, hogy campa vagy shimano télleg csak izlés kérdése) a felnije viszont nem szimpi...
Légyszi mond el milyen véleményeket hallottál a campa cuccokról !
én a campásat választanám...(de ez én vagyok)
Szerintem az olimpian jók azok a kerekek,
én már fogdostam ilyet nekem eléggé tetszett, menni még nem mentem vele de bizti bírja a strapát.
egyébként német katalógusban 199euro-ert láttam leárazva 300 körülrõl...
a Kellys ben nekem csak a szett tetszene szép az a fekete 105 is (szóval, hogy campa vagy shimano télleg csak izlés kérdése) a felnije viszont nem szimpi...
Légyszi mond el milyen véleményeket hallottál a campa cuccokról !
#2456
Posted 2003. October 13. - 13:34

Amclassic mázsaszám van az országban, de mind 32 küllõs. Ehhez pl. Mach 1 felni ami olcsó és 430 gramm. 28 küllõs cuccok idehaza nemigen vannak. Hiába gyárt a mavic, ha a Veloco nem hozza be.A Mavic Open Pro 425 gr. és peremes a CXP33-al együtt. 400 gr. alatt elérhetõ áron csak Ritchey aero van (395 gr.), + esetleg American Classic, ami nagyon könnyû, de beszerzése annál nehezebb.
#2457
Posted 2003. October 13. - 13:14

Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném kérni.
Jövõ tavasszal (vagy korábban
) szeretnék egy outi bringát vásrolni, és nem igazán tudok választani. Két nyertes maradt a végére: Kellys 9005 + Olimpia Arow Veloce (remélem jól írtam le)
Ami tetszik a kellys-ben:
fekete 105 -ös szett+ váz (sztem nagyon szép , bár csak képen láttam), viszont a felnikrõl nem sokat tudok, de nem túl szimpatikusak.
A Campa szettrõl (Olimpia) elég szélsõséges véleményeket hallottam; vagy nagyon jót, vagy nagyon rosszat; a kerekek nagyon szimpatikusak, de tapasztalatom persze nincs.
Ha tud valaki segyteni akkor írjon!
Elõre is köszönöm!!
A tanácsotokat szeretném kérni.
Jövõ tavasszal (vagy korábban

Ami tetszik a kellys-ben:
fekete 105 -ös szett+ váz (sztem nagyon szép , bár csak képen láttam), viszont a felnikrõl nem sokat tudok, de nem túl szimpatikusak.
A Campa szettrõl (Olimpia) elég szélsõséges véleményeket hallottam; vagy nagyon jót, vagy nagyon rosszat; a kerekek nagyon szimpatikusak, de tapasztalatom persze nincs.
Ha tud valaki segyteni akkor írjon!
Elõre is köszönöm!!
#2458
Posted 2003. October 13. - 11:09

Az 50km idõfutam nagyon durva! A mezõny ok !
Miért lenne az? Egyáltalán nem vészes, a legjobbak simán végigtekerik másfél órán belül.
Legyen egy ilyen is, nem?
#2459
Posted 2003. October 13. - 08:37

Reméljük lesz foganata Rezsõ felajánlásának.
A szponzorok nem hiába nem tolonganak a kerékpárverseny segítésében, ugyanis elég rossz fényt vetne rájuk azok szintje miatt. A Tour de Hongrie sem kivétel. Elõször el kellene érni, hogy általában midnegyik jól szervezett legyen (ez nem csak pénzkérdés), hangulata és híre (ez sem kizárólag internet kérdés, a jó futótûzként terjed). Azután akadna szponzor, ha talán nem is mindegyikre.
A szponzorok nem hiába nem tolonganak a kerékpárverseny segítésében, ugyanis elég rossz fényt vetne rájuk azok szintje miatt. A Tour de Hongrie sem kivétel. Elõször el kellene érni, hogy általában midnegyik jól szervezett legyen (ez nem csak pénzkérdés), hangulata és híre (ez sem kizárólag internet kérdés, a jó futótûzként terjed). Azután akadna szponzor, ha talán nem is mindegyikre.
#2460
Posted 2003. October 10. - 19:45

Igen, van ilyen verseny. (tudtommal nem is egy).
Amúgy rajtam nem múlik, ha a mi honlapunk megteszi beépítem. Figyelem! Minden országúti kerékpárverseny szervezõ! Amennyiben ajánlóját majd eredményeit emailben elküldi azt a honlapunkra ingyen feltesszük (feltétel : amatõr verseny is legyen!) további info:kzr@westel900.net
Amúgy rajtam nem múlik, ha a mi honlapunk megteszi beépítem. Figyelem! Minden országúti kerékpárverseny szervezõ! Amennyiben ajánlóját majd eredményeit emailben elküldi azt a honlapunkra ingyen feltesszük (feltétel : amatõr verseny is legyen!) további info:kzr@westel900.net