Jelentkezz be Regisztrálj
Rugóstagok (nem teleszkópok) - általános eszmecsere
#1601
Írta 2008. november 03. - 16:36
equaliser tag, hmm nemtom annyira az sem lehet bonyolult
Janikirály: nemtom mennyit használtad, de egy szétszedés nem ártana neki azt hiszem. Csillapitás tekerõk meg csinálnak ilyen néha...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1602
Írta 2008. november 03. - 01:11
...
Scottok Equaliser (inverz) tagja mennyire problémás ha hozzá kell nyúlni?
Gondolok itt emberre aki bevállalja plusz alkatrész elérhetõségre/árra...
Szemezek egy Genius vázzal, de ez az 'apróság' elég fontos kérdés még a témában...
:prosze:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#1603
Írta 2008. november 03. - 00:50
egyszerü megcsinálni annak aki mér látott ilyet szétbontva...
És véletlenül nem tudsz ilyen embert?
#1604
Írta 2008. november 02. - 22:32
Egy DHX 3.0 rugóstaggal kapcsolatosan lenne kérdésem.
Képzben fogtam a tagot, fujtam bele levegõt, és a becsuszot az elsõ centin nagyobb erõfeszítés nélkül betudtam nyomni, és csak onnantól volt érezhetõ a levegõráfújás.
Betettem a bicóba, jóval több levegõt fújtam bele, és ahogy ráültem érezhetõ volt az a pont, ahonnan elkezd ellent tartani a belefújt légnyomás a tagban. Egy enyhe kis akadást észlelni.
Ennek ellenére a tag egész úton csillapít rendesen, bár ezzel is van 1 érdekes dolog,
ugyanis ha a visszaut állito pöcköt koppig kicsavarom, leggyorsabb állásba, a tag akkor nagyon belassul. A fokozatok felénél kb. a leggyorsabb, és tövig becsavarva megint leglassabb.
Mi okozhatja ezeket a tüneteket?
(ha kevesebb levegõt fújok a tagba, nem érezketõ bicón az az "akadás" és üzemel is rendesen, csak furcsállom a dolgot..."
elõre is köszönöm a segítséget
#1605
Írta 2008. november 02. - 20:52
véleményem szerint ha nem ereszti az olajat,akkor csak max eladás szempontjából gáz!
Az én kérdésemre még mindig semmi tipp?
egyszerü megcsinálni annak aki mér látott ilyet szétbontva...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1606
Írta 2008. november 02. - 19:02
meg lehet csináltatni!
keress egy munkahengerekkel,hidraulikával foglalkozó szervízt,ott elvileg meg tudják csinálni.
#1607
Írta 2008. november 02. - 17:49
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1609
Írta 2008. november 02. - 14:58
Az én kérdésemre még mindig semmi tipp?
#1611
Írta 2008. október 31. - 11:28
#1613
Írta 2008. október 26. - 14:28
Van egy olyan sanda gyanúm,hogy ideje lenne olajat cserélni a roco-ban. Keresgéltem utána a neten,de csak annyit találtam,hogy könnyû,otthon is cserélhetõ az olaj.Ezzel nem igazán lettem kisegítve. Van rajta egy nagy csavar ami csillagcsavarhúzóval nyitható. Lehetséges,hogy azon keresztül lehetne lecserélni az olajat. Azthiszem a képeken eléggé látszódik,hogy mire gondolok.
#1614
Írta 2008. október 23. - 11:56
meg egy generál nem árt néha egy tagnak. /vagy nincs rajta rugó/
#1615
Írta 2008. október 23. - 11:28
túl van csillapítva (elzárt szelep, nem megfelelõ olaj, stb)
ill. vkitõl hallottam olyat, h a csillapítása beállt némi szutyok miatt, szal ha az evidenciákat csekkoltátok akkor szétszedés és átmosás olajjal/ban.
#1616
Írta 2008. október 23. - 11:13
ráül az ember és nem megy vissza,és iszonyat lassan csillapítva megy fel ismét a bicó hátulja.
mi lehet a tagnak a baja, kuka vagy csak vmit ki kell cserélni?
#1617
Írta 2008. október 21. - 20:48
A sebesség mindent megold.
#1618
Írta 2008. október 13. - 10:53
az úszón lévõ O gyürü ment szét, levegõ került az olajtérbe.
O gyûrû csere (mindet ha lehet)
kipucol rendesen
uj olaj
összerak
örül
uhh nagyon köszi az infót...
sajna egyedül ennek nem szeretnék nekiállni , hátha nagyobb kárt csinálnék benne .
pesten hova kéne vinni , ahol ezt normálisan meg is tudnák csinálni??
válaszokat elöre is köszi
#1619
Írta 2008. október 12. - 22:13
Hali . dhx5 el akkadt egy kis problémám.. miota megvan a tag semi gondja nem volt jól csillapítot nem kopogott viszont szombat óta azt csinálja hogy ha kb 10 percet nem mozog a tag , utána lenyomom az utolsó egy centinél kopanik kicsit a tag... nem durván , de lehet érezni.. na most ha utána gurulok vele egyet kétszer lenyomom a tagot erõsebben utána nemkopanik megint semennyit.. utána hagyom 10 percig vagy továb , kihúzom megint koppanik az ucso centi körül...................
levegõ van benne elég 100psi olajat sehol nem eresztette el minden csili álitó ugyan úgy mûködik rajta mint régen
arra gondoltam mivel gyári , 06 os és azota nemvolt benne olajcsere talán nagyon koszos lehet már és emiatt esetleg.. viszont a simeringje meg teljesen jó, nem nyom ki semmit )
szerintetek mi lehet a baja? légyszi segitsetek !!
az úszón lévõ O gyürü ment szét, levegõ került az olajtérbe.
O gyûrû csere (mindet ha lehet)
kipucol rendesen
uj olaj
összerak
örül
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1620
Írta 2008. október 12. - 21:42
Estét,
az RS bar tagok tényleg annyira rosszak,hogy említésre sem méltóak?
Mert árlistákon kívül nem találkoztam a megnevezéssel
Gyárilag szerelve van egy vázba,amit nézegetek,de semmi infóm róla,viszon nem akarom megvenni ha alapból kevés lenne.
100 kilóhoz,túra jellegû terepre,némi maraton felhasználásra is tervezve mi az amit MÁR meg lehet/szabad/érdemes venni,amennyiben a fent említett tag felejtõs?
Nekem Bar 2.1 van a vázban gyárilag. Én teljesen elégedett vagyok vele. Jomagam is mázsa körül vagyok és 10bar nyomással teljesen kényelmes a tag. 13mal már meg se moccan alattam. Verettem vele lejtõn keményen és azt is birtam.
Mondjuk sok összehasonlitási alapom nincs, de nekem bejött...